AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #21 Skrevet 24. august 2015 Det er ganske så frekt å invitere med seg egne gjester i andres selskap, så hadde din bror vært smart så hadde han faktisk ring dere og spurt, før han inviterte henne. Men, nå er jo invitasjonen alt gitt, og bordet fanger jo på en måte. Så smil og si "Velkommen " når hun kommer sammen med din bror. Jeg vet ikke om den ekstra gjesten skaper noen problemer mht. allerede bestilt mat o.l.? Anonymous poster hash: a8b39...30f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #22 Skrevet 24. august 2015 Det er ganske så frekt å invitere med seg egne gjester i andres selskap, så hadde din bror vært smart så hadde han faktisk ring dere og spurt, før han inviterte henne. Men, nå er jo invitasjonen alt gitt, og bordet fanger jo på en måte. Så smil og si "Velkommen " når hun kommer sammen med din bror. Jeg vet ikke om den ekstra gjesten skaper noen problemer mht. allerede bestilt mat o.l.? Anonymous poster hash: a8b39...30f En ekstra gjest gjør stort sett ingen forskjell når det gjelder mat. Anonymous poster hash: 25e77...aa6
Luckiness Skrevet 24. august 2015 #23 Skrevet 24. august 2015 (endret) Bare la hun få komme. Skal man bli kjent med noen, så gjelder det å være åpen. Hva med å invitere dem på middag, kaffe eller noe en liten stund før? Så blir dere litt bedre kjent Eller kanskje du kan invitere dere selv til dem før konfirmasjonen? Si dere vil treffe den nye kjæresten for konfirmasjonen Endret 24. august 2015 av Luckiness
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #24 Skrevet 24. august 2015 Kanskje han ikke spurte fordi han ikke skjønte at noen ville være så smålig å se på dette som et problem. Selvsagt skal en seriøs kjæreste få bli inkludert i familien. Å ta fra hovedfokuset fra konfirmanten. For det første er det tull. For det andre så er jeg overrasket at man forventer at en person skal være midtpunkt. Ja, man feirer vedkommende, men man trenger da ikke legge ut rød løper å sitte i en sirkel rundt vedkommende. Folk har gått av å skjønne at de ikke er verdens senter, selv om det er en spesiell dag for dem. For jeg ser jo her at denne invitasjonen handler om hva TS syns, ikke at broren har funnet kjærligheten og kanskje er lykkeligere enn det han var før. Neida, det handler om å bli snurt fordi man ikke ble spurt om det var greit å ta med en kjæreste jaja Anonymous poster hash: cdcea...dce
Gjest Blomsterert Skrevet 24. august 2015 #25 Skrevet 24. august 2015 Min datter skal konfirmere seg og det har dukket opp en situasjon. Vi er en liten familie og nå har broren min nettopp fått seg en ny kjæreste som vi ikke har møtt. Jeg ble ikke spurt på forhånd om dette var greit, men han har invitert henne uten å spørre oss. Jeg vil ikke stenge noen ute men syns det blir rart å møtes første gang i konfirmasjonen og de nettopp har blitt sammen. Noen som har synspunkter ?Anonymous poster hash: 02be2...d7f Det er korttenkt av broren din å invitere henne med,og i tillegg til at de nylig er blitt sammen. Rart at hun vil også egentlig,for det blir jo intimt med liten familie. Men du kan jo ikke gjøre annet enn å ta imot dem som gjester,så håper hun er ok,og stemningen blir bra uansett: -) og broren din bør lære litt skikk og bruk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå