AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #61 Skrevet 26. august 2015 Jeg kjenner meg ikke helt igjen i det jeg har uthevet her.. Jeg spiller aldri spill når jeg liker noen.. Selv om mange her inne gjør.. Ang det å spille kostbar er ikke det noe JEG personlig gjør når jeg har fått bekreftelse ifra mannen at han liker meg tilbake..da e alle spill over for min del.. For meg er spill noe jeg driver med når jeg er usikker på den andre,og vil beskytte meg selv for å utgi følelsene mine for mye. Feks, å spille kostbar.. Ikke dra alle under en kam! Tror du virkelig at noen her inne innrømmer at de spillet et spill ? ..what makes your shit not stink ? Alle er usikre i starten ...betyr det at de da fortjener å bli offer for et kynisk spill hvor bare den ene parten uvitende skal risikere alt og bli et offer ? Så her konkluderer du med at du aldri spiller et spill når du liker noen ? ..men sier at du spiller et spill når du er usikker ? ..så hvis du liker noen men er usikker på hvor landet ligger så spiller du et spill. Så er det tilbake til poenget mitt ...hvem er ikke usikker på hvor de står i starten selv om de ender opp med å være gift de neste 50 årene ? ...ser du hvordan logikken her brister? Anonymous poster hash: ea01f...a98
Gjest BethD Skrevet 26. august 2015 #62 Skrevet 26. august 2015 Tror du virkelig at noen her inne innrømmer at de spillet et spill ? ..what makes your shit not stink ? Alle er usikre i starten ...betyr det at de da fortjener å bli offer for et kynisk spill hvor bare den ene parten uvitende skal risikere alt og bli et offer ? Så her konkluderer du med at du aldri spiller et spill når du liker noen ? ..men sier at du spiller et spill når du er usikker ? ..så hvis du liker noen men er usikker på hvor landet ligger så spiller du et spill. Så er det tilbake til poenget mitt ...hvem er ikke usikker på hvor de står i starten selv om de ender opp med å være gift de neste 50 årene ? ...ser du hvordan logikken her brister? Anonymous poster hash: ea01f...a98 Dette er nok noe vi ikke kommer til å bli enige om , over tastatur anyway
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #63 Skrevet 26. august 2015 Tror du virkelig at noen her inne innrømmer at de spillet et spill ? ..what makes your shit not stink ? Alle er usikre i starten ...betyr det at de da fortjener å bli offer for et kynisk spill hvor bare den ene parten uvitende skal risikere alt og bli et offer ? Så her konkluderer du med at du aldri spiller et spill når du liker noen ? ..men sier at du spiller et spill når du er usikker ? ..så hvis du liker noen men er usikker på hvor landet ligger så spiller du et spill. Så er det tilbake til poenget mitt ...hvem er ikke usikker på hvor de står i starten selv om de ender opp med å være gift de neste 50 årene ? ...ser du hvordan logikken her brister? Anonymous poster hash: ea01f...a98 Og fordi man er usikker så trenger man bekreftelse. Og da blir det ekstra vondt siden mange menn er så gniene på å gi tilbakemeldinger. Hvorfor gjøre oss mer usikre? Det koste jo ingen ting å holde oss varme med en melding i ny og ne. Det trenger ikke føre til en sms-samtale på ørten meldinger. Det holder med å sende en smilys til og med. Bare dere gir litt lyd fra dere og viser at dere tenker på dama. Anonymous poster hash: e40d3...ea6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #64 Skrevet 26. august 2015 Dette er nok noe vi ikke kommer til å bli enige om , over tastatur anyway Nei men du kunne ikke akkurat forsvare bristen din heller Så selvinnsikt er en fin ting å ha ..ellers er man avhengig av at man over tastaturet blir gjort oppmerksom på slike selvmotsigelser. Anonymous poster hash: ea01f...a98
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #65 Skrevet 26. august 2015 Og fordi man er usikker så trenger man bekreftelse. Og da blir det ekstra vondt siden mange menn er så gniene på å gi tilbakemeldinger. Hvorfor gjøre oss mer usikre? Det koste jo ingen ting å holde oss varme med en melding i ny og ne. Det trenger ikke føre til en sms-samtale på ørten meldinger. Det holder med å sende en smilys til og med. Bare dere gir litt lyd fra dere og viser at dere tenker på dama.Anonymous poster hash: e40d3...ea6 Hva med bekreftelse \ tilbakemelding andre veien da? ..nei stemmer det det går jo ikke fordi deres følelser er mer verdifulle .... Anonymous poster hash: ea01f...a98
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #66 Skrevet 26. august 2015 Hva med bekreftelse \ tilbakemelding andre veien da? ..nei stemmer det det går jo ikke fordi deres følelser er mer verdifulle ....Anonymous poster hash: ea01f...a98 Det der stemmer ikke for min del. Liker jeg mannen så sier jeg ifra ganske tidlig. Men blir jeg for bekreftende så virker det mot sin hensikt også. Noen menn blir så fulle av seg selv så de drar rett ut på sjekker'n for å bruke sin nye selvtillit Anonymous poster hash: e40d3...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #67 Skrevet 26. august 2015 Det der stemmer ikke for min del. Liker jeg mannen så sier jeg ifra ganske tidlig. Men blir jeg for bekreftende så virker det mot sin hensikt også. Noen menn blir så fulle av seg selv så de drar rett ut på sjekker'n for å bruke sin nye selvtillit Anonymous poster hash: e40d3...ea6 Egentlig ikke ...da ser du hvem som blir og ikke, ville du ha samlet på idioter i forkledningen anyway? Anonymous poster hash: ea01f...a98
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #68 Skrevet 26. august 2015 Egentlig ikke ...da ser du hvem som blir og ikke, ville du ha samlet på idioter i forkledningen anyway? Anonymous poster hash: ea01f...a98 Da er det mange idioter der ute Det jeg ønsker er jo at menn også skal gjøre en innsats for å bli kjent. Men de er nok ikke like engasjerte som damer. I de fleste tilfeller. Mens andre igjen har null sperrer og kjører over deg som et hurtigtog haha huff. Anonymous poster hash: e40d3...ea6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #69 Skrevet 26. august 2015 Da er det mange idioter der ute Det jeg ønsker er jo at menn også skal gjøre en innsats for å bli kjent. Men de er nok ikke like engasjerte som damer. I de fleste tilfeller. Mens andre igjen har null sperrer og kjører over deg som et hurtigtog haha huff.Anonymous poster hash: e40d3...ea6 Ja rart du ikke har merket det enda ..men det er en lik fordeling mellom female og male idiots ... Så like søker like ...ser fort om dama er et naut og da er det ekstra patetisk å se henne spille kostbar tillegg. Anonymous poster hash: ea01f...a98
-Fiona- Skrevet 26. august 2015 #70 Skrevet 26. august 2015 Hva med bekreftelse \ tilbakemelding andre veien da? ..nei stemmer det det går jo ikke fordi deres følelser er mer verdifulle ....Anonymous poster hash: ea01f...a98 Det er faktisk så enkelt som at man gir og tar i alle relasjoner. Det finnes menn som ikke forstår dette, og det finnes kvinner som ikke forstår det. Begge kjønn spiller, noen mer ubevisst enn andre, det er liksom ikke til å komme unna
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #71 Skrevet 26. august 2015 Vi er vel forskjellige. Han synes kanskje du er hyggelig å være sammen med? Det er uansett helt håpløst å gruble på hvorfor. Du kan jo spørre ham konkret om det? Eller bare gå bare videre hvis dette gir deg så mye forvirring og grublerier. Jeg synes ihvertfall ikke oppførselen hans kvalifiserer til å bli omtalt som håpløs eller hva det nå har blitt skrevet i denne tråden. han har jo ikke gitt deg noen forhåpninger høres det ut som. De har du nok skapt selv. Er det virkelig sååå rart at man får litt forhåpninger når man dater noen man føler man går godt sammen med? Du vet jo heller ikke hva han har sagt og ikke sagt til meg når vi er sammen, så skjønner ikke hvorfor du er så bastant på at jeg skaper alt oppi hodet mitt.. Men nå er det nå engang sånn at jeg har skjønt at han ikke er interessert når han ikke gidder å send en melding på 4-5-6-7 dager. Dét er ikke akkurat for mye å be om spør du meg når man er i en datingfase og har møttes såpass mange ganger. Anonymous poster hash: 94875...9b6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #72 Skrevet 26. august 2015 Er det virkelig sååå rart at man får litt forhåpninger når man dater noen man føler man går godt sammen med? Du vet jo heller ikke hva han har sagt og ikke sagt til meg når vi er sammen, så skjønner ikke hvorfor du er så bastant på at jeg skaper alt oppi hodet mitt.. Men nå er det nå engang sånn at jeg har skjønt at han ikke er interessert når han ikke gidder å send en melding på 4-5-6-7 dager. Dét er ikke akkurat for mye å be om spør du meg når man er i en datingfase og har møttes såpass mange ganger. Anonymous poster hash: 94875...9b6 Støtter deg i denne. Og har sympati for deg. Ja damer har kanskje makta når det gjelder det å få dater. Men etter et par dater så er det mannen som sitter med makta. Og mange menn vet å utnytte denne makta. Jeg tror mange storkoser seg med denne til og med. Anonymous poster hash: e40d3...ea6
Forglemmegei Skrevet 26. august 2015 #73 Skrevet 26. august 2015 Det beste er å ikke legge noe i en relasjon før man evt er gift. Hadde aldri giddet å styre med noen som ikke viste så mye interesse. Når en mann virkelig er interessert så klarer han ikke holde seg unna :)
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #74 Skrevet 26. august 2015 Det beste er å ikke legge noe i en relasjon før man evt er gift. Hadde aldri giddet å styre med noen som ikke viste så mye interesse. Når en mann virkelig er interessert så klarer han ikke holde seg unna :) Hvis du tror veldig stort om deg selv så kanskje det i din verden Anonymous poster hash: ea01f...a98
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #75 Skrevet 26. august 2015 Det beste er å ikke legge noe i en relasjon før man evt er gift. Hadde aldri giddet å styre med noen som ikke viste så mye interesse. Når en mann virkelig er interessert så klarer han ikke holde seg unna :) da er det mange som forblir ugifte. Av alle par jeg kjenner, så er det ikke mange som har hatt en enkel vei der mannen har gitt bekreftelser fra dag en. De fleste har hatt en periode med flørting og dating og uvisshet og angst. Anonymous poster hash: e40d3...ea6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #76 Skrevet 26. august 2015 da er det mange som forblir ugifte. Av alle par jeg kjenner, så er det ikke mange som har hatt en enkel vei der mannen har gitt bekreftelser fra dag en. De fleste har hatt en periode med flørting og dating og uvisshet og angst. Anonymous poster hash: e40d3...ea6 Ja og da blir det et spill .... Jeg kjenner meg ikke helt igjen i det jeg har uthevet her.. Jeg spiller aldri spill når jeg liker noen.. Selv om mange her inne gjør.. Ang det å spille kostbar er ikke det noe JEG personlig gjør når jeg har fått bekreftelse ifra mannen at han liker meg tilbake..da e alle spill over for min del.. For meg er spill noe jeg driver med når jeg er usikker på den andre,og vil beskytte meg selv for å utgi følelsene mine for mye. Feks, å spille kostbar.. Ikke dra alle under en kam! Hører du ? Anonymous poster hash: ea01f...a98
Forglemmegei Skrevet 26. august 2015 #77 Skrevet 26. august 2015 Var en liten spøk det med gift. Ja klart det er usikkerhet i en dating-periode, men å gå en uke eller to(!) mellom hver gang man hører noe, da er ikke fyren så interessert. Jeg hadde syntes det var altfor tregt hvertfall, og hadde mistet interessen av det.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #78 Skrevet 26. august 2015 Var en liten spøk det med gift. Ja klart det er usikkerhet i en dating-periode, men å gå en uke eller to(!) mellom hver gang man hører noe, da er ikke fyren så interessert. Jeg hadde syntes det var altfor tregt hvertfall, og hadde mistet interessen av det. Det er ikke et spill. Det er bare en dårlig holdning fra den andre parten. Uansett kjønn. Å gå inn for at den andre parten skal bli usikker er et råttent spill. At man allikevel kan føle usikkerhet er ikke unormalt. Det er jo tross alt mange følelser på spill her. Så om man er grei så prøver man så klart å gi nok bekreftelse underveis. Men ikke for mye. En vanskelig balansegang der begge parter har sitt ansvar. Anonymous poster hash: e40d3...ea6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå