Gå til innhold

Alt er så slitsomt! Menn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sååå enig i denne !

Vær hard to get,så ser du FORT hvor du har han..

Jeg gjorde nettopp dette for ikke så lenge siden, og det tok ikke mer enn 1 dag før jeg skjønte at dette her var KUN meg...

Dere skal altids spille et spill.....

Det er lett å gjennomskue og når jeg ser det så gidder jeg ikke ..da er alt så fake hele tiden. 

Anonymous poster hash: ea01f...a98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lett å gjennomskue og når jeg ser det så gidder jeg ikke ..da er alt så fake hele tiden. 

Ok :)

Skrevet

Men hvorfor skal alt ligge hos dama? Greit at menn vil at vi skal ta litt føring her, men vi kan da ikke styre hele showet alene. Vi må jo få noe igjen. Det er ingen enkel oppgave mange menn forventer av oss. Gi oss noe tilbake så skal dere få i bøtter og spann igjen.

Anonymous poster hash: e40d3...ea6

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor skal alt ligge hos dama? Greit at menn vil at vi skal ta litt føring her, men vi kan da ikke styre hele showet alene. Vi må jo få noe igjen. Det er ingen enkel oppgave mange menn forventer av oss. Gi oss noe tilbake så skal dere få i bøtter og spann igjen.

Nettopp!

Skrevet

Dere spiller et spill ..vi menn er veldig ulike så for mange av oss er det bare skuffende å se at vi ikke blir respektert mer enn å bare være et offer i deres spill.

Hvis det skal være slik at jeg må ringe 10 ganger daglig for å vise at jeg er interessert så beklager jeg men sånn er jeg ikke...

Skrevet

Hvis en mann virkelig er interessert så merker man det, trust me.

Skrevet

Dere spiller et spill ..vi menn er veldig ulike så for mange av oss er det bare skuffende å se at vi ikke blir respektert mer enn å bare være et offer i deres spill. Hvis det skal være slik at jeg må ringe 10 ganger daglig for å vise at jeg er interessert så beklager jeg men sånn er jeg ikke...    Anonymous poster hash: ea01f...a98

En tekstmelding er nok. hvorfor innbiller du deg at du må ringe 10 ganger daglig? Du må ha datet noen veldig klengete damer/menn.

Anonymous poster hash: 663f1...63d

• Liker 1
Skrevet

Dere spiller et spill ..vi menn er veldig ulike så for mange av oss er det bare skuffende å se at vi ikke blir respektert mer enn å bare være et offer i deres spill.

Hvis det skal være slik at jeg må ringe 10 ganger daglig for å vise at jeg er interessert så beklager jeg men sånn er jeg ikke...

Ja om noen har sagt til deg at du må ringe 10 ganger så hadde jeg også blitt lei... 

Holder med en sms, eller to i løpet av en dag. kanskje tilogmed en liten telefonsamtale... EN...!

Fins en mellomting vet du..

Skrevet

Nei. Jeg spiller ikke. Men jeg ønsker tilbakemelding. Det er vondt å gå å vente. Og når jeg da ikke tar kontakt med en mann så er det for å sjekke hans interesse. Er han interessert så tar han kontakt. Om ikke så må jeg bare prøve å glemme han og gå videre. Og det er bare vondt. Jeg er forresten tydelig om jeg vil ha en mann. Da sier jeg det rett ut. Og om jeg da ikke får noen respons så har jeg i det minste prøvd. Det skal ikke stå på meg.

• Liker 1
Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

Nettopp!

Ja om noen har sagt til deg at du må ringe 10 ganger så hadde jeg også blitt lei... 

Holder med en sms, eller to i løpet av en dag. kanskje tilogmed en liten telefonsamtale... EN...!

Dere skal ha og så skal dere ikke ha. Det er ikke så vanskelig å bli gal av forvirring av dere, igrunn :fnise: .

Hva er det dere vil ha som menn ikke gir dere da? :blomst:

Skrevet

Dere skal ha og så skal dere ikke ha. Det er ikke så vanskelig å bli gal av forvirring av dere, igrunn :fnise: .

Hva er det dere vil ha som menn ikke gir dere da?  :blomst:

:fnise:

Skrevet

Hø? Hvordan er dette komplisert? Jeg trenger ingen lang avklaring hver dag på at jeg er fin. Jeg blir faktisk sjeleglad for noe så enkelt som en godnatt-melding. Da vet jeg at han tenker på meg. Det er alt. Så vær så snill gutter. Ta dere tid til en enkel melding i ny og ne.

• Liker 1
Skrevet

I mitt tilfelle så handler det om at han ikke mener det er nødvendig å sende meldinger med mindre han vet når han har "tid til å sees neste gang". Han har tid til å være på Tinder, men han har altså ikke tid til å sende meg én enkel mld ila dagen. Nå er det 4 dagen uten et ord. Jeg tok initiativ til siste møte.

Anonymous poster hash: 94875...9b6

• Liker 1
Skrevet

Kjære deg, han har jo vært helt ærlig når du har spurt ham, han har sagt at dere ikke er et par og at du derfor ikke skal skal bli sur om han ikke kontakter deg på et par dager. Hvorfor du da er så forvirret rundt dette er jo pga ting som du har konstruert i ditt eget hode. Jeg kan ihvertfall ikke se at han skulle ha sendt ut blandede signaler ut i fra det du skriver her. Denne forvirringen synes jeg du får ta ansvar for selv. Det er jo temmelig tydelig at han ikke er så veldig interessert i deg. 

Skrevet

Skal du sende en SMS så må en holde det gående i minst 20 SMSèr til ..og dette vet du. 

Så er det spillet om at dere liksom er opptatte plutselig og venter timevis med å svare når man først har tatt initiativet, bare for å spille kostbare der også. Kan henviser til flere tråder bare om det emnet også her inne om du vil. 

Så er det analysen vedr smilefjes og type smilefjes ...så nei det finnes egentlig ikke en mellomting, og grunnen til det er naturen og vesenet til kvinnfolk generelt. 

Skrevet

Kjære deg, han har jo vært helt ærlig når du har spurt ham, han har sagt at dere ikke er et par og at du derfor ikke skal skal bli sur om han ikke kontakter deg på et par dager. Hvorfor du da er så forvirret rundt dette er jo pga ting som du har konstruert i ditt eget hode. Jeg kan ihvertfall ikke se at han skulle ha sendt ut blandede signaler ut i fra det du skriver her. Denne forvirringen synes jeg du får ta ansvar for selv. Det er jo temmelig tydelig at han ikke er så veldig interessert i deg.

Ja, men jeg fatter ikke hvorfor han gidder å date noen han så innlysende ikke er interessert i - det er vel der "forvirringen" ligger. Hvorfor ikke date noen han er interessert i isteden?

Skrevet

En tekstmelding er nok. hvorfor innbiller du deg at du må ringe 10 ganger daglig? Du må ha datet noen veldig klengete damer/menn.

Anonymous poster hash: 663f1...63d

Uff der har du de der skjulte barnslige personangrepene igjen "damer/menn" ...og det er til sånn kvinnfolk som deg jeg skal ta meg bryet å tenke på og ringe dagen lang sånn helt uten videre ?

...dream on!

Skrevet

Ja, men jeg fatter ikke hvorfor han gidder å date noen han så innlysende ikke er interessert i - det er vel der "forvirringen" ligger. Hvorfor ikke date noen han er interessert i isteden?

Vi er vel forskjellige. Han synes kanskje du er hyggelig å være sammen med? Det er uansett helt håpløst å gruble på hvorfor. Du kan jo spørre ham konkret om det? Eller bare gå bare videre hvis dette gir deg så mye forvirring og grublerier. Jeg synes ihvertfall ikke oppførselen hans kvalifiserer til å bli omtalt som håpløs eller hva det nå har blitt skrevet i denne tråden. han har jo ikke gitt deg noen forhåpninger høres det ut som. De har du nok skapt selv.

Skrevet (endret)

Skal du sende en SMS så må en holde det gående i minst 20 SMSèr til ..og dette vet du. 

Så er det spillet om at dere liksom er opptatte plutselig og venter timevis med å svare når man først har tatt initiativet, bare for å spille kostbare der også. Kan henviser til flere tråder bare om det emnet også her inne om du vil. 

Så er det analysen vedr smilefjes og type smilefjes ...så nei det finnes egentlig ikke en mellomting, og grunnen til det er naturen og vesenet til kvinnfolk generelt. 

Jeg kjenner meg ikke helt igjen i det jeg har uthevet her..

Jeg spiller aldri spill når jeg liker noen.. Selv om mange her inne gjør..

Ang det å spille kostbar er ikke det noe JEG personlig gjør når jeg har fått bekreftelse ifra mannen at han liker meg tilbake..da e alle spill over for min del..

For meg er spill noe jeg driver med når jeg er usikker på den andre,og vil beskytte meg selv for å utgi følelsene mine for mye.

Feks, å spille kostbar.. 

Ikke dra alle under en kam!

Endret av BethD
Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

Hø? Hvordan er dette komplisert? Jeg trenger ingen lang avklaring hver dag på at jeg er fin. Jeg blir faktisk sjeleglad for noe så enkelt som en godnatt-melding. Da vet jeg at han tenker på meg. Det er alt. Så vær så snill gutter. Ta dere tid til en enkel melding i ny og ne.

God natt! Håper du får sove godt i natt :herremann:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...