AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Jeg har møtt en fyr 7 ganger over de siste ukene, jeg tror ikke han er ute etter noe forhold, men aner ikke. Har forsøkt å ta det opp, men da merka jeg fort at han langt ifra var klar for å snakke om noe sånt. Prøver å bare ta det rolig og å ikke stresse, men kjenner det begynner å bli vanskelig.. blir mer og mer betatt for hver gang :o Kjenner usikkerheten komme, han er en kjekk fyr og igår fikk jeg et glimt av innboksen hans på Face mens han satt ved siden av meg og holdt på med mobilen, og jeg så mange meldinger fra ulike damer :o veldig pene damer også så det ut til.. skjønner ikke hvorfor han kaster bort tid med meg når han har så fine damer å gi oppmerksomhet til. Jeg blir helt sliten av alt det her.. Anonymous poster hash: 94875...9b6
SmartA Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Vel, har du vurdert muligheten for at han faktisk ikke er spesielt interessert i deg? Prøv å la være å kontakte ham i noen dager, og se hva som skjer. Hvis han forholder seg taus, så har du svaret. Da er det bare å rope høyt: "NEXT, PLEASE!!!!". 6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Vel, har du vurdert muligheten for at han faktisk ikke er spesielt interessert i deg? Prøv å la være å kontakte ham i noen dager, og se hva som skjer. Hvis han forholder seg taus, så har du svaret. Da er det bare å rope høyt: "NEXT, PLEASE!!!!". Ja, haha! Selvsagt har jeg det. Skal la være å ta kontakt fra nå... Anonymous poster hash: 94875...9b6 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 (endret) Hvis det er noen trøst er nesten alle yngre damer vakre på facebookprofilbildet sitt. Trenger ikke bety at de er det i verdagen. Endret 23. august 2015 av Herr Heftig
LadyL Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Feel you! Hva gjør dere på når dere er sammen da?
Gjest BethD Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Vel, har du vurdert muligheten for at han faktisk ikke er spesielt interessert i deg? Prøv å la være å kontakte ham i noen dager, og se hva som skjer. Hvis han forholder seg taus, så har du svaret. Da er det bare å rope høyt: "NEXT, PLEASE!!!!". Sååå enig i denne ! Vær hard to get,så ser du FORT hvor du har han.. Jeg gjorde nettopp dette for ikke så lenge siden, og det tok ikke mer enn 1 dag før jeg skjønte at dette her var KUN meg...
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 Sååå enig i denne ! Vær hard to get,så ser du FORT hvor du har han.. Jeg gjorde nettopp dette for ikke så lenge siden, og det tok ikke mer enn 1 dag før jeg skjønte at dette her var KUN meg... Lett å tolke hard to get som en avvisning. Anonymous poster hash: 67ef5...248 6
Gjest BethD Skrevet 24. august 2015 #8 Skrevet 24. august 2015 Lett å tolke hard to get som en avvisning. Anonymous poster hash: 67ef5...248 ikke når man har vert på,og prøvd å få til noe og det hele veien har vert deg. Da må han skjønne når dette stopper, at han må gjøre noe tilbake..
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 ikke når man har vert på,og prøvd å få til noe og det hele veien har vert deg. Da må han skjønne når dette stopper, at han må gjøre noe tilbake.. Klart det kan. Aldri hørt om ghosting? Å avvise/dumpe folk ved å ignorere dem er kjempevanlig. Anonymous poster hash: 67ef5...248 3
Gjest BethD Skrevet 24. august 2015 #10 Skrevet 24. august 2015 Klart det kan. Aldri hørt om ghosting? Å avvise/dumpe folk ved å ignorere dem er kjempevanlig. Anonymous poster hash: 67ef5...248 Ikke så kjent med det fenomenet , visste ikke det hadde et navn... men har opplevd det ja... !
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #11 Skrevet 24. august 2015 Sååå enig i denne ! Vær hard to get,så ser du FORT hvor du har han.. Jeg gjorde nettopp dette for ikke så lenge siden, og det tok ikke mer enn 1 dag før jeg skjønte at dette her var KUN meg... Han kontaktet deg ikke på 1 dag mener du? Hvor lenge bør man gi før man bør skjønne at han ikke er intr? Etter så mange dates - hvor mye kontakt er det naturlig å ha i mellom møtene? Anonymous poster hash: 80285...e62
Gjest BethD Skrevet 24. august 2015 #12 Skrevet 24. august 2015 Han kontaktet deg ikke på 1 dag mener du? Hvor lenge bør man gi før man bør skjønne at han ikke er intr? Etter så mange dates - hvor mye kontakt er det naturlig å ha i mellom møtene?Anonymous poster hash: 80285...e62 Jeg skjønte etter kun 1 dag at det var kun meg som var interessert i en ting ja... Og jeg hadde rett i det..
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #13 Skrevet 24. august 2015 Jeg skjønte etter kun 1 dag at det var kun meg som var interessert i en ting ja... Og jeg hadde rett i det.. Hva mener du? :/ hvordan skjønte du det etter bare én dag?Anonymous poster hash: 80285...e62
Gjest BethD Skrevet 24. august 2015 #14 Skrevet 24. august 2015 Hva mener du? :/ hvordan skjønte du det etter bare én dag?Anonymous poster hash: 80285...e62 For med engang jeg stoppa kommunikasjonen ved å slutte å ta kontakt så var det tyst... og det var veldig uvanlig med tanke på at det hadde tidligere vert kontakt daglig,så og si hele dagen.. Og jeg ville vite hva som skjedde om jeg lot ballen ligge i hans banehalvdel.. Vel,ballen ble liggende og ligger der enda.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #15 Skrevet 24. august 2015 For med engang jeg stoppa kommunikasjonen ved å slutte å ta kontakt så var det tyst... og det var veldig uvanlig med tanke på at det hadde tidligere vert kontakt daglig,så og si hele dagen.. Og jeg ville vite hva som skjedde om jeg lot ballen ligge i hans banehalvdel.. Vel,ballen ble liggende og ligger der enda. Åja.. skjønner kjedelig! Men du syntes man bør ha kontakt hver dag? En jeg dater kan lett la det gå 3-5 dager mellom hver melding.. Anonymous poster hash: 80285...e62
Gjest BethD Skrevet 24. august 2015 #16 Skrevet 24. august 2015 Åja.. skjønner kjedelig! Men du syntes man bør ha kontakt hver dag? En jeg dater kan lett la det gå 3-5 dager mellom hver melding..Anonymous poster hash: 80285...e62 Ja det syns jeg.. Ikke hele dagen,hver dag men hver dag... Det er ivertfall det jeg er vant med fra tidligere,og jeg er en person som gjerne vil ha kontakt med han jeg liker...Så..for meg er det vanlig med kontakt hver dag..
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #17 Skrevet 24. august 2015 Ja det syns jeg.. Ikke hele dagen,hver dag men hver dag... Det er ivertfall det jeg er vant med fra tidligere,og jeg er en person som gjerne vil ha kontakt med han jeg liker...Så..for meg er det vanlig med kontakt hver dag.. Jeg er TS. Dårlig tegn for min del da.. Eller finnes det noen mannfolk som syntes det er naturlig å gå noen dager uten kontakt? vi har det superfint når vi er sammen, men tiden imellom er jo rene helvete av berg og dalbane følelser og usikkerhet.Anonymous poster hash: 94875...9b6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #18 Skrevet 24. august 2015 De færreste mannfolk orker å ha kontakt hver dag. Men hører du ikke noe fra han på to -tre uker så har du fått et veldig tydelig signal. Noen dager derimot kan du ikke overanalysere. Alle har sitt eget liv også, husk det! Anonymous poster hash: 47f7d...cc0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #19 Skrevet 24. august 2015 De færreste mannfolk orker å ha kontakt hver dag. Men hører du ikke noe fra han på to -tre uker så har du fått et veldig tydelig signal. Noen dager derimot kan du ikke overanalysere. Alle har sitt eget liv også, husk det!Anonymous poster hash: 47f7d...cc0 Ja..men fra tidligere er jeg egentlig vant med at de er hyppige på meldinger, f eks god natt melding eller "hatt en fin dag" melding. Med han her er det NULL kontakt mellom møter og sist gikk det 4 dager uten et pip før JEG tok kontakt og han sa ja til å treffes. Undres på om og når han evnt hadde gjort det. Blir spennende å se nå, nå som jeg skal la være å ta kontakt.. Anonymous poster hash: 94875...9b6
Gjest BethD Skrevet 24. august 2015 #20 Skrevet 24. august 2015 De færreste mannfolk orker å ha kontakt hver dag. Men hører du ikke noe fra han på to -tre uker så har du fått et veldig tydelig signal. Noen dager derimot kan du ikke overanalysere. Alle har sitt eget liv også, husk det! Anonymous poster hash: 47f7d...cc0 Det der kjøper jeg ikke ass.. Om man er på dealern med noen,ergo er betatt av noen, så faktorerer man GJERNE denne personen inn i sin hverdag og sitt liv ! Om han ikke har tid/er villig/gidder å ha kontakt med meg på en hel dag i perioden hvor ALT er spennende og man har sommerfugler i magen osv så kan jeg jo bare tenke meg hvordan der kommer til å se ut når man er over den perioden. NEi vet du hva...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå