122abc Skrevet 23. august 2015 #1 Del Skrevet 23. august 2015 Hva synes dere om disse instagram brukerene som poster jenter i bytte mot betaling? Det er en norsk jente som driver @browgame og alt hun legger ut er jo så si betalt for? Har ikke forbrukerområdet tatt disse som tjener penger på det, ettersom de stadig vekk tar bloggere. For noen måneder siden så reklamerte instagramen der for makestyle.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. august 2015 #2 Del Skrevet 23. august 2015 Gratulerer med registrering på KG for å fortelle oss om instragramen di... *host* hennes! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 23. august 2015 #3 Del Skrevet 23. august 2015 Gratulerer med registrering på KG for å fortelle oss om instragramen di... *host* hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. august 2015 #4 Del Skrevet 23. august 2015 Gratulerer med registrering på KG for å fortelle oss om instragramen di... *host* hennes! Innertier, MarianneE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. august 2015 #5 Del Skrevet 24. august 2015 Innertier, MarianneE. Vært på KG i ca 12 år så begynner jo å kjenne igjen slikt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. august 2015 #6 Del Skrevet 24. august 2015 Vært på KG i ca 12 år så begynner jo å kjenne igjen slikt... Ja, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humpy Skrevet 24. august 2015 #7 Del Skrevet 24. august 2015 Enig med de andre her, for det er jo ingen reell reklame på den kontoen?? Vet om andre som blir kjøpt nå da, feks @barnerom (lillenetten står bak den). Når hun bikka ca 80 000 følgere begynte reklamen å snurre og det irriterer! Det er plenty av småkontoer typ 3-5000 følgere som også driver med reklamering. Lurer på hvordan reglene er? De skal vel merke de også?? Ser ingen hashtag med REKLAME på noen av de. Spørs om jeg tipser FO.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
122abc Skrevet 24. august 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 24. august 2015 Enig med de andre her, for det er jo ingen reell reklame på den kontoen?? Vet om andre som blir kjøpt nå da, feks @barnerom (lillenetten står bak den). Når hun bikka ca 80 000 følgere begynte reklamen å snurre og det irriterer! Det er plenty av småkontoer typ 3-5000 følgere som også driver med reklamering. Lurer på hvordan reglene er? De skal vel merke de også?? Ser ingen hashtag med REKLAME på noen av de. Spørs om jeg tipser FO.. Jeg driver ikke den kontoen, men følger den.. Ser jevnlig at hun legger ut diverse reklame for nettsider, klær osv.. Sånn som jeg har fått med meg så er det faktisk jenter som betaler for å komme på siden, altså Shout outs som varer i noen timer. Hun legger jo også ut at folk burde sende henne en Mail så skal hun sende de prislisten sin. Hun er utrolig rask med å slette!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy2014 Skrevet 25. august 2015 #9 Del Skrevet 25. august 2015 Enig med de andre her, for det er jo ingen reell reklame på den kontoen?? Vet om andre som blir kjøpt nå da, feks @barnerom (lillenetten står bak den). Når hun bikka ca 80 000 følgere begynte reklamen å snurre og det irriterer! Det er plenty av småkontoer typ 3-5000 følgere som også driver med reklamering. Lurer på hvordan reglene er? De skal vel merke de også?? Ser ingen hashtag med REKLAME på noen av de. Spørs om jeg tipser FO.. Akkurat dette har jeg tenkt en del på og. Gjelder liksom ikke reglene for disse IG-kontoene som bloggerne må følge? Og det er jo ikke bare @barnerom, @interior125 legger ut masse reklame. @mammatiltreskatter har begynt å spamme alle følgere med reklame omtrent hver dag, flere ganger om dagen føler jeg. Kjedelig å følge de private som spammer med reklame. Jeg følger barnerom og interiørkontoene for inspo da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. august 2015 #10 Del Skrevet 25. august 2015 Følger bare venner og kjente på IG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg