Gå til innhold

Ok med strømpebukse på sommeren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har halv-streng dresskode på jobben, og jeg føler meg heller ikke helt vel med nakne ben generelt.

Ser det rart ut å bruke strømpebukse på sommeren (snakker ikke om nude, men blå/svart/grå osv)?

Er ikke så ofte man ser det, og da er det kanskje en grunn til det?..

Anonymous poster hash: a77ac...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakket altså om til kjole/skjørt, ikke gå i kun strømpebukse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noe du går med pga. kleskode på jobb så synes jeg ikke du skal bry deg om hva som er vanlig å gjøre ellers:)

Anonymous poster hash: 983ce...bd7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noe du går med pga. kleskode på jobb så synes jeg ikke du skal bry deg om hva som er vanlig å gjøre ellers:)

Anonymous poster hash: 983ce...bd7

:)

Tenker også litt på når vi er ute og spiser også. Vil ikke se helt teit ut :fnise:

Er det så uvanlig som jeg tror (?), så tror jeg rett og slett jeg skipper det.

Føler det blir i samme kategori som sokker i sandalene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

strømpebukse på jobb er da vanlig det:) hvorfor ikke gå for tutch of tan 10 den så får du nydelige ben som ser nakne ut men ikke er det:) bruker den myyyye selv,elsker den faktisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strømpebukse på jobb er da vanlig det:) hvorfor ikke gå for tutch of tan 10 den så får du nydelige ben som ser nakne ut men ikke er det:) bruker den myyyye selv,elsker den faktisk:)

Takk for tips. Bruker mest farge, men skal legge det i bakhodet. Cubus?

Tenker som sagt mest på å dra ut og spise osv på privaten. Føler det er litt rart på sommeren når andre går i shorts osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men skal du ut å spise etter jobb, er det vel bare å ta av seg strømpebuksene. Men jeg ville nok gått for tynnest mulig i mest mulig lik farge huden din. Men er det dårlig vær, så kan man gå for mer farger.

Anonymous poster hash: 16df6...6ce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Personlig får jeg litt gammel-dame-vibber av fargede strømpebukser om sommeren, men hvis antrekket ser profesjonelt ut så stiller saken seg annerledes, selv om jeg fortsatt synes nude ser bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være på jobb og bruke sorte/mørke strømpebukser synes jeg er helt normalt, men å dra ut og spise i varmen på uterestaurant og mørk strømpebukse reagerer man kanskje litt mer på (spesielt dersom alle rundt går uten strømpebukse). Jeg pleier å kjøpe hudfargede strømpebukser av merket pierre robert (tror jeg?). Altså ikke de billigste strømpebuksene på dagligvarebutikkene, men de dyrere. De ser ikke like matte ut som vanlige billigstrømpebukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Tenker som sagt mest på å dra ut og spise osv på privaten. Føler det er litt rart på sommeren når andre går i shorts osv.Anonymous poster hash: a77ac...096

touch of tan 10 den må bestilles direkte fra pierre robert det er en spesial utgave som du ikke får kjøpt i butikken,du får kjøpt touch of tan 20 den på butikk,men 10 den er mye finere,god kvalitet er det også på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid trodd at nude var kjempefy jeg, men tydeligvis ikke. Da kan jeg jo evt bruke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Jeg har alltid trodd at nude var kjempefy jeg, men tydeligvis ikke. Da kan jeg jo evt bruke det :)Anonymous poster hash: a77ac...096

Det mange som vil ha det til det,men det er det ikke:) kjempefint visst du bruker typen som er litt dyrere og passer hudtonen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker som sagt mest på å dra ut og spise osv på privaten. Føler det er litt rart på sommeren når andre går i shorts osv.

Cubus har noen fine, selv bruker jeg mye de med holdin i 20den, men også de som er i 40den er fine og gode å ha på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

Cubus har noen fine, selv bruker jeg mye de med holdin i 20den, men også de som er i 40den er fine og gode å ha på :)

bruker du strømpebukser til vanlig åpent i manneutrykk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker du strømpebukser til vanlig åpent i manneutrykk:)

Men nå er vel begge dere menn ..??

Tror ikke TS helt forventet at det var menn/transer som skulle gi henne råd ... :)

Anonymous poster hash: 58eb4...15e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er vel begge dere menn ..??

Tror ikke TS helt forventet at det var menn/transer som skulle gi henne råd ... :)

Anonymous poster hash: 58eb4...15e

Om du er kvinne, hvorfor svarte ikke du da???? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Drama Queen

Vi har halv-streng dresskode på jobben, og jeg føler meg heller ikke helt vel med nakne ben generelt.

Ser det rart ut å bruke strømpebukse på sommeren (snakker ikke om nude, men blå/svart/grå osv)?

Er ikke så ofte man ser det, og da er det kanskje en grunn til det?..

Jeg må selv gjøre det, p.g.a. kleskoden på jobb. Om vilt fremmede på gaten føler for å stoppe meg opp og kommentere på det, skal jeg heller ringe etter en ambulanse. :)

EDIT: Alternativt kan du jo bare skifte til og fra jobb. Jeg er litt for lat.... :flau:

Endret av Drama Queen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Dere ser da når Oslo for besøk av delegasjoner fra forskjellige internasjonale bedrifter.

Ikke en kvinne der går med nakne ben i skjørt.

Det skal også sies at ikke en mann går uten slips.

Jeg personlig liker litt strenger dress code.

Det er for slapt i Norge generelt.

Og du kan ha verdens peneste ben.

Men de ser alltid bedre ut i tynne strømper. En nevnte 10 denier.

Sikkert smart når det er varmt.

Men alltid matte. Ikke skinnende. Det er ikke fint i jobbantrekk.

Det er totalintrykket som betyr noe.

Og da faller bare ben pladask igjennom.

Som en dress med t-skjorte.

Herregud, jeg hører ut som Jan Thomas..  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Men nå er vel begge dere menn ..??Tror ikke TS helt forventet at det var menn/transer som skulle gi henne råd ... :)Anonymous poster hash: 58eb4...15e

Hihi det kan nok godt være :) men nå bruker jo ikke jeg nylonstrømper når jeg er i manneutrykk,selv om jeg godt kunne tenke meg det,derfor jeg spør han fordi jeg syns det hadde vært modig og stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pent nødt til å gå med strømpis. Foretrekker enten farget eller den som heter light skin eller noe på Lindex. Ser ut som ens egen hud, rett og slett. Alle slike med tan syns jeg stort sett ikke er fine i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...