Gjest Hofmann Skrevet 24. august 2015 #81 Skrevet 24. august 2015 Har lesbiske en større andel mannegener enn andre kvinnfolk? Åpenbart.
Gjest gjestvest Skrevet 24. august 2015 #82 Skrevet 24. august 2015 (endret) Get a room! Vad hissigt du var, Putin. Jag trodde det var det de också gjorde. Dette ær jo trots alt et fårum. Endret 24. august 2015 av gjestvest
Gjest Blomsterert Skrevet 24. august 2015 #83 Skrevet 24. august 2015 Det er nok snakk om kvinnekamp. Kvinner vet at det er flere menn enn kvinner som kjører bil, derfor har feministene bestemt seg for en gåsakte demonstrasjon for å vise sin misnøye mot menn Lett å kjenne igjen de vikarierende argumentene om at det er fotgjengerne som er i sin fulle rett til å gjøre som de vil. Normal etikette tilsier at bilistene står over fotgjengere i rang. Det springer tilbake til tiden da hest var transportmiddelet og de fattige bare kunne takke seg selv om de ble nedrent. Man kan også trekke analogi fra sjøen hvor regelen er at det største fartøyet har høyest pri. Trafikklovene som prioriterer fotgjengeren og gir bilisten alt ansvaret ved uhell minner sterkt om forbudet mot prostitusjon. Ved første blikk kan det se ut som om begrunnelsen er beskyttelse av svake grupper, men går man lovene nærmere i sømmene så ser man ekstremfeminismen. Takk for latteren.For noen tanker du og visse andre har.Ha ha,hvor pokker får dere Alt fra?
Gjest Hofmann Skrevet 24. august 2015 #84 Skrevet 24. august 2015 (endret) Eureka! Jeg tror jeg har funnet ihvertfall et lite snev av grunnskam hos kvinner: Forsvarets kvinner lurer på om de bare er kvotert inn Riktig nok falt artikkelen sammen i god gammel kvinnelig berettigelse (entitlement) mot slutten der, men ihvertfall for en liten stund var det litt kvinnelig grunnskam å spore. Bra, kvinner! Mer av dette. Endret 24. august 2015 av Hofmann
Gjest Drama Queen Skrevet 25. august 2015 #85 Skrevet 25. august 2015 Eureka! Jeg tror jeg har funnet ihvertfall et lite snev av grunnskam hos kvinner: Forsvarets kvinner lurer på om de bare er kvotert inn Riktig nok falt artikkelen sammen i god gammel kvinnelig berettigelse (entitlement) mot slutten der, men ihvertfall for en liten stund var det litt kvinnelig grunnskam å spore. Bra, kvinner! Mer av dette. Hva betyr grunnskam? Hvilken ordbok er det du bruker egentlig?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #86 Skrevet 25. august 2015 Eureka! Jeg tror jeg har funnet ihvertfall et lite snev av grunnskam hos kvinner: Forsvarets kvinner lurer på om de bare er kvotert inn Riktig nok falt artikkelen sammen i god gammel kvinnelig berettigelse (entitlement) mot slutten der, men ihvertfall for en liten stund var det litt kvinnelig grunnskam å spore. Bra, kvinner! Mer av dette. Slutt å tulle. Det er ikke morsomt, og det gir ingen mening.Anonymous poster hash: 2db83...fc5
Mann 42 Skrevet 25. august 2015 #87 Skrevet 25. august 2015 Jeg løper kanskje ikke over veien når bilene stopper, men jeg lukker iallefall dolokket etter meg. Og det kan ingen ta fra deg. Jeg løper ikke over veien, jeg heller. Jeg er en katteperson. 3
Mann 42 Skrevet 25. august 2015 #88 Skrevet 25. august 2015 (endret) Er da ren folkeskikk å gå i litt høyere tempo(hvis mulig) over veien når noen stopper for deg. Selv går jeg raskere over gangfelt når biler stopper. De stopper for meg og jeg går fort over veien. Alle er snille med hverandre! Jeg er ikke uten videre enig i det. Selv stopper jeg alltid for kvinner, fordi de da smiler og går over veien FORAN bilen. Noe som alltid er verdt å få med seg. Og da gjør det ikke noe om de tar seg god tid. I take it as a kindness Endret 25. august 2015 av Mann 42 3
FreeLife Skrevet 25. august 2015 #89 Skrevet 25. august 2015 entiteleda? Jeg kan se hvordan det ordet det ble et hysterisk latterlig ord..but still!
FreeLife Skrevet 25. august 2015 #90 Skrevet 25. august 2015 Personlig har jeg en såpass solid grunnskam, at måten jeg går over fotgjengerfeltet på forløper seg ved at jeg løper, nikker og bukker samtidig. Prøver også å gjøre en sånn mine hvor jeg trekker skuldrene opp og bare "beklager ass" 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #91 Skrevet 25. august 2015 Er det virkelig vanlig at folk å nikke til bilen som stopper når man går over? Har til gode å se det - både som fotgjenger og bilist! Selv nikker jeg bare hvis biler stopper for meg når de egentlig ikke trenger. Anonymous poster hash: 4033f...b55
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #92 Skrevet 25. august 2015 Eureka! Jeg tror jeg har funnet ihvertfall et lite snev av grunnskam hos kvinner: Forsvarets kvinner lurer på om de bare er kvotert inn Riktig nok falt artikkelen sammen i god gammel kvinnelig berettigelse (entitlement) mot slutten der, men ihvertfall for en liten stund var det litt kvinnelig grunnskam å spore. Bra, kvinner! Mer av dette. Det er altfor åpenbart at du troller. Spesielt når du ikke svarer på noen av de gode motargumentene som kommer, men bare fortsetter med latterlige forsøk på å provosere mer. Du må bli mer raffinert enn dette for å trolle på KG. Anonymous poster hash: 94100...00c 4
Raven Emerald Skrevet 26. august 2015 #93 Skrevet 26. august 2015 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #94 Skrevet 28. august 2015 Hvorfor diskuterer dere et konstruert begrep? Det er det ingenting som heter grunnskam. Premissene for denne diskusjonen er feil. Anonymous poster hash: 2e09a...454 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #95 Skrevet 28. august 2015 Hvorfor diskuterer dere et konstruert begrep? Det er det ingenting som heter grunnskam. Premissene for denne diskusjonen er feil. Anonymous poster hash: 2e09a...454 Tusen takk!Anonymous poster hash: 2db83...fc5
Million Skrevet 28. august 2015 #96 Skrevet 28. august 2015 Etter denne samtalen har jeg bitt meg litt merke i det her, og har forsøkt å observere hvordan fotgjengere forholder seg til meg som bilist når jeg stopper for dem ved fotgjengerfelget. Og vet dere hva? Kompisen min har helt rett! Når jeg stopper for en mann er det som om hele kroppsspråket hans forsøker å sende meg en beklagelse. De går så fort de bare kan, og både nikker og bukker til meg mens de går over gata. Det er som om menn kjenner hardt på grunnskammen med en gang de "får" noe av noen andre. Kvinnene derimot slentrer sakte over gata, har all verdens tid, og de annerkjenner heller ikke din eksistens i det hele tatt. Kvinner har altså null problemer med å "få", og kjenner ikke på grunnskammen. ........... Så da lurer jeg på, hva tenker dere på KG? ............... Hva f..... er det du prater om, tenker jeg, når du sitter og finner på ord som "grunnskam". Hvorfor i all verden skal NOEN "anerkjenne" deg som bilist og "takke deg for at du stoppet", når det er din forbanna plikt iht loven å stoppe for fotgjengere i et fotgjengerfelt!? Du tror visst du er noe fryktelig stort du. "Grunnskam". Hva faen er det? Noe som eksisterer i ditt hode? 2
Gjest Hofmann Skrevet 28. august 2015 #97 Skrevet 28. august 2015 Alle menn vet instinktivt hva "grunnskam" er for noe med en gang de hører ordet. At dere kvinner ikke forstår ordet er således ikke overraskende, i og med at man må ha grunnskam for å vite hva grunnskam er for noe.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #98 Skrevet 28. august 2015 Alle menn vet instinktivt hva "grunnskam" er for noe med en gang de hører ordet. At dere kvinner ikke forstår ordet er således ikke overraskende, i og med at man må ha grunnskam for å vite hva grunnskam er for noe. Hva har du i mot kvinner, som må holde på sånn? Jeg er mann, og begriper ikke hva du mener.....Anonymous poster hash: 2db83...fc5 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #99 Skrevet 28. august 2015 Hvorfor diskuterer dere et konstruert begrep? Det er det ingenting som heter grunnskam. Premissene for denne diskusjonen er feil. Anonymous poster hash: 2e09a...454 Det er det nå, tydeligvis... Ganske selvforklarende nyord jeg ikke visste vi trengte.... Anonymous poster hash: 97be6...327 1
Ardwinna Skrevet 28. august 2015 #100 Skrevet 28. august 2015 Jeg føler ingen skam over å ta som en selvfølge at bilister følger trafikkreglene og stopper for meg i et fotgjengerfelt. Men jeg føler kanskje litt skam over de tankene jeg gjør meg når bilister ikke stopper for meg, for de tankene er i grunnen lite feminine og søte og sånn. Jeg setter selvsagt stor pris på å ikke bli nedkjørt og lemlestet i fotgjengerfelt så sånn sett er jeg takknemlig for at bilistene stopper i stedet for å kjøre på meg. Ut over det er jeg ikke mer takknemlig enn at jeg går i normal fart og kanskje smiler litt til bilisten på en god dag.
Fremhevede innlegg