sol87 Skrevet 23. august 2015 #61 Skrevet 23. august 2015 Slik kg-kvinner snakker til menn. Med null respekt og helt uten ydmykhet og dannelse så kan vi fastslå kun ved å observere denne tråden, - at kvinner ikke eier skam, og langt mindre grunnskam eller alminnelige blueferdighet. Nei, det kan du ikke fastslå. 2
Raven Emerald Skrevet 23. august 2015 #62 Skrevet 23. august 2015 Tråden er ryddet for personangrep. Raven Emerald, mod.
Gjest Mythic Skrevet 23. august 2015 #63 Skrevet 23. august 2015 Grunnskam? Du vet at du er kvinnehater når du må dikte opp egne ord for å finne på nye og oppkonstruerte situasjoner hvor kvinner liksom skal skamme seg over alt mulig her i verden. Det går over min forstand at kvinnehatere henger på Kvinneguiden, de burde jo sky oss som pesten. For øvrig elsker jeg Pawn Hearts littegranne, altså
Summers Skrevet 23. august 2015 #64 Skrevet 23. august 2015 Grunnskam? Du vet at du er kvinnehater når du må dikte opp egne ord for å finne på nye og oppkonstruerte situasjoner hvor kvinner liksom skal skamme seg over alt mulig her i verden. Det går over min forstand at kvinnehatere henger på Kvinneguiden, de burde jo sky oss som pesten. Ingen i denne tråden hater kvinner. TS gjør bare noen observasjoner, han har aldri sagt at han hater eller misliker kvinner.
Gjest lipgloss Skrevet 23. august 2015 #65 Skrevet 23. august 2015 Det jeg legger merke til er en helt vanvittig trend her på KG for å finne noe - hva som helst - man kan bruke for å rakke ned på kvinner som gruppe. Jeg forstår ikke hvor denne trangen til å nedverdige halve verdens befolkning kommer fra, men innlegg som dette er jo helt hinsides. Hva får dere ut av dette? Gir det deg en følelse av å være sterkere og bedre om du kan rakke ned på kvinner? Jeg forstår ikke formålet med tråder som dette, og tror jeg skal prise meg lykkelig over akkurat det. Må bare si meg helt enig med det du skriver her,virker som mange menn her inne har et mindreverdighets kompleks, ser ikke poenget med å rakke sånn ned på kvinner, det er pinlig å være mann og lese slikt
Gjest Mythic Skrevet 23. august 2015 #66 Skrevet 23. august 2015 Ingen i denne tråden hater kvinner. TS gjør bare noen observasjoner, han har aldri sagt at han hater eller misliker kvinner. Han trenger virkelig ikke si det med så mange ord, det kommer tydelig fram, uansett. Hadde tråden vært vinklet motsatt, så hadde nok mannfolka tolket det som mannehat.
Pawn Hearts Skrevet 23. august 2015 #67 Skrevet 23. august 2015 Grunnskam? Du vet at du er kvinnehater når du må dikte opp egne ord for å finne på nye og oppkonstruerte situasjoner hvor kvinner liksom skal skamme seg over alt mulig her i verden. Det går over min forstand at kvinnehatere henger på Kvinneguiden, de burde jo sky oss som pesten. For øvrig elsker jeg Pawn Hearts littegranne, altså Jeg måtte nesten gi deg en pluss på denne. 4
Gjest Drama Queen Skrevet 23. august 2015 #68 Skrevet 23. august 2015 Jeg vet ikke hva grunnskam er for noe. Gjør det meg skamløs? Burde jeg skamme meg? Gå i skammekroken? Skal TS daske meg?
Gjest Mythic Skrevet 23. august 2015 #69 Skrevet 23. august 2015 Jeg måtte nesten gi deg en pluss på denne. Takk, men det var ikke plussfisking, altså. Bare synes du er veldig fornuftig og skriver gode innlegg
Gjest gjestvest Skrevet 23. august 2015 #70 Skrevet 23. august 2015 (endret) Menn kjører bil mer enn kvinner, at flere kvinner enn menn har lappen er like relevant som at like mange kvinner potensielt kan kjøpe prostituerte som menn og at menn potensielt kan prostituere seg like ofte som kvinner. Det er realiteten man må forholde seg til. Fotgjengere kan da lettere manøvrere enn en billist så om store fartøyer prioriteres fordi de vanskeligere kan skifte kurs så burde det samme gjelde for bilister. Man må åpne øynene og se at det ikke er harmoni i rettssystemet og spørre seg hvorfor det er slik som det er. Det er helt greit å være enig i prostitusjonsloven og veitrafikkloven, men da bør man være ærlig og innrømme hva som egentlig er motivet og ikke komme med vikarierende argumenter. Edit: jeg biter selvsagt ikke på hersketeknikker og debattstilen din strider mot forumreglene så hadde vært greit om du skjerpet deg. Hvorfor det er slik som det er. Det er ingen hemmelighet at en mann liker seg godt i et kjøretøy. Biler har kjønnet lekt med helt siden barndommen. Det er videre ingen hemmelighet at en mann må gjøre en ting om gangen, mens en kvinne har gjerne evnen til å gjøre flere ting om gangen. Hvilket kan være grunnen til at kvinnen heller velger andre transportmidler enn mannen: For å kunne lese, jobbe på sin pc, lese i dokumenter mens hun samtidig kommer seg frem til dit hun skal. Mens mannen heller velger å kjøre sin personbil. " Morsomt " at du nevner prostitusjon: For å evt plukke opp en prostituert. Det er ikke korrekt at en fotgjenger har lettere for å manøvrere når møtt med flere tusen kilo massiv stål i en sjokktilstand, også tatt i betraktning bilens størrelse, og det faktum at fotgjengeren har ingen anelse om hvilket kurs kjøretøyet vil ta. For ikke å glemme motkommende trafikk, og andre farer på veien. Nå er ikke jeg en feminist bare så det er sagt. Men jeg vet om personligheter som leter etter ting som ikke nødvendigvis er der. Og de vil alltid finne/se det de leter etter. I deres mest bizarre rettferdiggjøringer. Edit: Skrivefeil Endret 24. august 2015 av gjestvest
Gjest Marsvinet Skrevet 24. august 2015 #72 Skrevet 24. august 2015 Kjære TS. Jeg tror du vil like Otto Weiningen kombinert med sølibat.
Gjest Angry Man Skrevet 24. august 2015 #73 Skrevet 24. august 2015 Øhh grunnskam? Aldri hørt om det før. Kjenner dog meg selv litt igjen i det TS skriver om når biler stopper ved fotgjengerfelt, jeg har en tendens til å gå litt fortere over veien for å ikke sinke trafikken for mye og kommer ofte med et lite nikk i retning billisten. Har dog ikke lagt merke til at dette er noe menn gjør i større grad enn kvinner. Selv ser jeg på det som alminnelig folkeskikk.
Gjest Matronella Skrevet 24. august 2015 #74 Skrevet 24. august 2015 Har sagt det før og sier det igjen.. etter at jeg kom inn på dette forumet har jeg begynt å føle meg kjønnsforvirret. For ut fra også dette HI så kan jeg umulig være kvinne. Jeg venter høflig ved fotgjengerovergangen i håp om at noen stopper og slipper meg over, det er langt mellom de som gjør det. Når noen endelig stopper så iler jeg over og løfter hånden til takk. Er bilen langt borte så går jeg så klart skamløst over før den kommer. Mye merkelig man skal lese... 5
Gjest Hofmann Skrevet 24. august 2015 #75 Skrevet 24. august 2015 Har sagt det før og sier det igjen.. etter at jeg kom inn på dette forumet har jeg begynt å føle meg kjønnsforvirret. For ut fra også dette HI så kan jeg umulig være kvinne. Jeg venter høflig ved fotgjengerovergangen i håp om at noen stopper og slipper meg over, det er langt mellom de som gjør det. Når noen endelig stopper så iler jeg over og løfter hånden til takk. Er bilen langt borte så går jeg så klart skamløst over før den kommer. Mye merkelig man skal lese... Kan det hende du er lesbisk?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #76 Skrevet 24. august 2015 Kan det hende du er lesbisk? Selv om hun er lesbisk er hun fremdeles en kvinne. Anonymous poster hash: c260e...a8d 4
Gjest Drama Queen Skrevet 24. august 2015 #77 Skrevet 24. august 2015 Kan det hende du er lesbisk? Kanskje du skulle bli homofil, siden kvinner ikke eier grunnskam, men også fordi ingen har engang hørt om ordet grunnskam. Til og med når jeg skriver ordet grunnskam, så dukker det opp en rød linje under ordet.
Petra75 Skrevet 24. august 2015 #78 Skrevet 24. august 2015 Kan det hende du er lesbisk? Har lesbiske en større andel mannegener enn andre kvinnfolk? 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #79 Skrevet 24. august 2015 Har lesbiske en større andel mannegener enn andre kvinnfolk? I følge moderne forskning, ja. Anonymous poster hash: e4eca...3e6
Jon_Edvard_Longs Skrevet 24. august 2015 #80 Skrevet 24. august 2015 Takk, men det var ikke plussfisking, altså. Bare synes du er veldig fornuftig og skriver gode innlegg Get a room!
Fremhevede innlegg