AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Del Skrevet 21. august 2015 Hei! Jeg er i tyve årene og sammen med en som er to år yngre enn meg. Vi har vært sammen i 2 år nå,og har hatt det fint sammen inntil nå nylig. jeg har en ex kjæreste som var min første kjæreste og jeg har kommet i god kontakt med han det siste halvåret. Vi hadde alltid en god tone sammen, men nå snakker vi også en del sammen. Kjæresten min spurte her om dagen først om vi snakket, og jeg svarte ærlig ja. Når han spurte om hva vi snakket om sa jeg at det bare var vennskapelig, og mye personlig fra hans side som jeg "hjelper" han med ettersom han har det litt vanskelig for tiden (sykdom i familien etc). Samboeren min sa at dette var OK, helt til han nylig fortalte at han hadde snoket i meldingene våre mens jeg var i dusjen. For all del jeg skjuler ingenting, men synes allikevel det var vondt å føle at jeg ikke har privatliv. Og at personlige hendelser som exen min har delt med meg har samboeren min sett. Nå nekter han meg å sende hjerter til denne gutten, og sier at jeg ødelegger forholdet. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere og trenger noen synspunkter. Er det jeg som gjør noen feil her? Jeg og ex er kun venner og har aldri gjort noe etter forholdet vårt for mange år siden. Ser kun på han som en god venn, og kunne aldri falt meg inn å være utro!Anonymous poster hash: 8c98f...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusekatta Skrevet 21. august 2015 #2 Del Skrevet 21. august 2015 Måååå du sende hjerter? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Del Skrevet 21. august 2015 Nå nekter han meg å sende hjerter til denne gutten,Anonymous poster hash: 8c98f...d37 Er det viktig for deg å sende disse hjertene? Hva betyr hjertene du sender, for deg og "gutten"? Anonymous poster hash: 60f59...f69 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #4 Del Skrevet 21. august 2015 Ærlig talt, her synes jeg du burde gå i deg selv. Anonymous poster hash: 91b35...d1b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angry Man Skrevet 21. august 2015 #5 Del Skrevet 21. august 2015 Hadde ikke likt at kjæresten hadde sendt hjerter til eksen heller. Synes det er du som oppfører deg litt rart her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 21. august 2015 #6 Del Skrevet 21. august 2015 Hvordan hadde du følt det om du oppdaget at kjæresten din hadde sendt hjerter til ei venninne som hadde det vanskelig? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 21. august 2015 #7 Del Skrevet 21. august 2015 Gudhjelpemeg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 21. august 2015 #8 Del Skrevet 21. august 2015 Hvorfor i alle dager skulle du sende hjerter til en eks? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionnuala Skrevet 21. august 2015 #9 Del Skrevet 21. august 2015 Du sier jo selv at du kun ser på han som en venn, da trenger du ikke å sende hjerter - spesielt ikke når kjæresten din ikke er komfortabel med det. Hadde ikke jeg heller vært om kjæresten min gjorde det samme. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christina146 Skrevet 21. august 2015 #10 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg og hadde blitt skeptisk om min kjæreste sendte hjerter til sin eks om de snakket sammen. Hvorfor føler du at du må sende hjerter til han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #11 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg skjønner at du mener hjertene dine uskyldig. Jeg sender også hjerter til venner og personer jeg er glad i eller som trenger en "klem" uavhengig av hvilket kjønn de har. Men skjønner at kjæresten din reagerer på det. Jeg hadde ikke sett noe suspekt i mine egne hjerter, men hadde virkelig ikke likt at han sendte hjerter til andre jenter, og tipper du syntes det samme om du snur situasjonen. Så slutt å send hjerter når han sier han ikke liker det, det er nemlig helt forståelig, selvom du ikke skjønner hvorfor han skal legge mye i det når du ikke legger noe i det selv. Anonymous poster hash: e6988...bea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #12 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg syns det derre hjertegreiene er noe herk. Det er for meg noe jeg forbeholder kjæresten, men kanskje også en eventuell humor. Hvis noen som ikke er kjæresten min sender meg hjerter blir jeg... vel, det er litt kleint. Jeg pleier å overse det blankt, men føler jeg må svare litt på det også for å ikke være helt kjip. Jeg kunne ønske folk droppa det. Anonymous poster hash: 2206c...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #13 Del Skrevet 22. august 2015 Sikker på du ikke er 13-14 år? Anonymous poster hash: c42df...a9f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 22. august 2015 #14 Del Skrevet 22. august 2015 Kan du ikke bare droppe de hjertene da? Problem solved. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #15 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg sender hjerter til venninner, og til en flørt, men da e det bare for å flørte, men aldri til ekser selv om jeg kan trykke liker på innlegg. Hva er vitsen med å sende hjerter i hytt og pine hvis det ikke er fulgt av kondolerer når noen har dødd. Anonymous poster hash: 9e9b4...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 22. august 2015 #16 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg synes kjæresten din gjør rett i å nekte deg å sende hjerter til eksen din. Det er overhodet ikke nødvendig å sende hjerter til denne mannen, du kan sende smil eller si at du føler med han. Men dropp hjertene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #17 Del Skrevet 22. august 2015 Slutt å sende hjerter. Få kode på mobilen din. Anonymous poster hash: 755da...a3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 22. august 2015 #18 Del Skrevet 22. august 2015 Dropp hjertene. Enkelt og greit. Han godtar at du snakker med ham, og bare det er det ikke alle som ville gjort. At han da ber deg slutte å sende hjerter syntes jeg du skal respektere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 22. august 2015 #19 Del Skrevet 22. august 2015 Om du må sende hjerter, send gule. 💛 mer vennskapelig, som gule roser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 22. august 2015 #20 Del Skrevet 22. august 2015 def fjortis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå