Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #1 Del Skrevet 14. september 2004 Er det noen som kjenner til denne skolen? Vurderer å begynne på interiørdesign der men har ikke hørt om noen som har gått der. Hører om så mange dårlige privatskoler, så lurer på om noen av KGs brukere har gått der og har noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 14. september 2004 #2 Del Skrevet 14. september 2004 Glemte å skrive at det var IDS på Strømmen jeg tenkte på. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #3 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg vil fraråde deg på det sterkeste å begynne på denne skolen. Har en venninde som har gått der, som fortalte om lærere som måtte deles på 2 klasser, undervisning man hadde bet. for som man ikke fikk, pga. dårlig planlegging fra ledelsen. Ingen timerplaner eller fagplan mm. Kort fortalt mye surr, pga. null struktur. Lærerne og ledelsen (består av en mann, som man i følge venninden min ikke kunne stole på) tok alldri selv kritikk. Mao. hun følte ikke at hun fikk det hun hadde bet. for. Så jeg trenger vel ikke si mer. Regner med at du har skjønt poenget. PS: Hun hadde siste skoledag i juni og har fortsatt ikke fått igjen eksamensoppgaven sin. Det sier vel det meste. Hun har også fortalt meg om at noen av de tidligere elevene har godt til sak mot skolen, pga. overnevnte ting mm. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå