Gå til innhold

Fant han på sukker...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En jeg har innledet et forhold til, har i det siste begynt å være litt slibrig på meldinger. Der han har spurt hva jeg har på meg, og sender bilder av mat, hvor han skriver at han ble sulten da han så bilde av meg, og at jeg er til å spise opp, han vet hvordan jeg smaker, og andre mer slibrige ting... Jeg har hintet og spurt om han er full eller noe. Sånt er temmelig turnoff, og på fjortis-stadiet. 

Sånt gjør at jeg mister følelser for han, og føler meg behandlet som et billig ludder. Vi har ikke definert forholdet, men det er tidlig enda. 

Jeg har hatt sukker-profil tidligere, og etter denne oppførselen, begynte jeg å lure litt på om han har kontakt med andre damer også, siden alt virker så billiggjort... Så jeg åpnet min profil for å se om jeg så han der, og så fant jeg profilen hans på sukker, og at han har vært pålogget denne uken. Det er jo lenge etter at vi begynte å date. 

Det er enkelte andre småting som gjør at jeg har tenkt litt om dette er noe, men bestemte meg for å gi han en sjanse, og ble forelsket i han. Nå er jeg temmelig usikker igjen. Vi snakker daglig på telefonen, men orka ikke etter slibrighetene i går. 

Nå ser han jo at jeg har besøkt profilen hans også. Hva i all verden gjør jeg herfra? Gi opp hele greia?

Anonymous poster hash: ba22e...189
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han merker du ikke er gira? Så da jeger han videre. Vil du gå videre, og ha et forhold, så må du jo snakke med han å definere hva dere faktisk er.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han merker du ikke er gira? Så da jeger han videre. Vil du gå videre, og ha et forhold, så må du jo snakke med han å definere hva dere faktisk er.

Vi snakket om jula, så da sa han at han ikke visste helt hvor skulle være, så jeg sa at om det går bra med oss, så kan vi feire sammen. Jeg skal være alene med datteren min uansett. 

Vi snakker daglig på telefonen, i over en time i strekk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jo "gira", men blir ikke akkurat det av å bli behandlet som et billig ludder... Skjønner ikke hvordan han, i en alder av over førti kan være sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere å bli forelsket i sånne typer? Jeg sliter med å falle for kjekke, kule, seriøse menn til og med, hadde noen oppført seg slik hadde jeg (og har, de få gangene jeg har snublet borti typen) avskrevet dem tvert.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. Hvis dere har innledet et forhold går jeg ut fra at dere gjør ting som man gjør i forhold?

Jeg sender dirty meldinger til samboeren min, og hun setter pris på det. Det er for vår del bare med på å holde "bålet varmt". Hvis han har smakt på deg, vet han jo hvordan du smaker, og vil smake mer. Er det galt?

Anonymous poster hash: c0c98...04c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gå inn i et forhold der du i utgangspunktet er usikker. Min erfaring er at det ALLTID er en grunn til at denne usikkerheten er der og den er der for å lyttes til. Spør deg heller om det at du fremdeles vurderer å gå videre med dette er fordi du ønsker et forhold eller et forhold med akkurat han. Veldig ofte er det førstnevnte, men vi kvinner kan nok ofte ha en tendens til å ikke lytte til akkurat den tanken og heller godta at det skurrer litt. Men tro meg skurrer det hos deg allerede nå så kommer ikke den følelsen til å bli bedre med tiden, tvert om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt annerledes enn TS sin problemstilling, men min erfaring er at eksen på et tidspunkt endret "væremåte" over sms. Etter 5 år sammen skreiv han plutselig "søta" og "sexy" osv. Jeg syntes det var litt merkelig, og etter et år fikk jeg bekrefta at han hadde kontakt med flere damer på nettby, og var utro med i alle fall ei.

Så jeg tror at fyren din har kontakt med flere og at han sliter med å skille sjargongen. Følg magefølelsen din du.

Dette er ikke en som er sikker på at det er det han vil ha. Men det trenger ikke nødvendigvis å være så ille, all den tid dere antakelig ikke er avklart eksklusive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå inn i et forhold der du i utgangspunktet er usikker. Min erfaring er at det ALLTID er en grunn til at denne usikkerheten er der og den er der for å lyttes til. Spør deg heller om det at du fremdeles vurderer å gå videre med dette er fordi du ønsker et forhold eller et forhold med akkurat han. Veldig ofte er det førstnevnte, men vi kvinner kan nok ofte ha en tendens til å ikke lytte til akkurat den tanken og heller godta at det skurrer litt. Men tro meg skurrer det hos deg allerede nå så kommer ikke den følelsen til å bli bedre med tiden, tvert om.

Så sant, så sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. Hvis dere har innledet et forhold går jeg ut fra at dere gjør ting som man gjør i forhold?

Jeg sender dirty meldinger til samboeren min, og hun setter pris på det. Det er for vår del bare med på å holde "bålet varmt". Hvis han har smakt på deg, vet han jo hvordan du smaker, og vil smake mer. Er det galt?

Anonymous poster hash: c0c98...04c

Det går an å uttrykke kjærlighet og lidenskap på andre måter enn å være pervers og å behandle damen som en billig tøs.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt annerledes enn TS sin problemstilling, men min erfaring er at eksen på et tidspunkt endret "væremåte" over sms. Etter 5 år sammen skreiv han plutselig "søta" og "sexy" osv. Jeg syntes det var litt merkelig, og etter et år fikk jeg bekrefta at han hadde kontakt med flere damer på nettby, og var utro med i alle fall ei.

Så jeg tror at fyren din har kontakt med flere og at han sliter med å skille sjargongen. Følg magefølelsen din du.

Dette er ikke en som er sikker på at det er det han vil ha. Men det trenger ikke nødvendigvis å være så ille, all den tid dere antakelig ikke er avklart eksklusive?

Han gjør det også. Sweetie og sexy... Jeg liker det ikke særlig godt. Han sier jo ikke dette når vi er sammen. Jeg syns det virker så umodent, og "løst"... Billiggjør noe som i mine øyne var noe helt spesielt. Det er nok litt for tidlig å ta den eksklusive-praten, da det er helt nytt. Jeg vil ikke skremme han vekk, heller, og nå har jeg blitt usikker selv på hva jeg vil. Det er så mye som skurrer. Jobb, plutselig jobber han ikke med det han jobber med, føler meg litt lurt. Og lurer på hva mer han skjuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi hehe. Hvor lenge har dere vært sammen/datet? Jeg personlig syntes det bare er gøy med litt sexy meldinger, og har aldri vært i et forhold hvor vi ikke har dirty snakka litt over meldinger.. Har aldri følt meg som en "billig tøs" av den grunn. Og hvis dere er i et forhold (?) så skjønner jeg i hvertfall ikke hvorfor du skulle føle det sånn. Jeg datet en fyr som skrev slikt til meg etter et par dater og det blir noe annet.. Nå endte vi kun med et seksuelt forhold da.

Litt dårlig tegn at han er aktiv på sukker etter at dere er blitt sammen vil jeg jo si meg enig i! Jeg hadde ikke klart å la være å ta det opp - er dere ikke sammen da?

Anonymous poster hash: 359b9...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi hehe. Hvor lenge har dere vært sammen/datet? Jeg personlig syntes det bare er gøy med litt sexy meldinger, og har aldri vært i et forhold hvor vi ikke har dirty snakka litt over meldinger.. Har aldri følt meg som en "billig tøs" av den grunn. Og hvis dere er i et forhold (?) så skjønner jeg i hvertfall ikke hvorfor du skulle føle det sånn. Jeg datet en fyr som skrev slikt til meg etter et par dater og det blir noe annet.. Nå endte vi kun med et seksuelt forhold da.

Litt dårlig tegn at han er aktiv på sukker etter at dere er blitt sammen vil jeg jo si meg enig i! Jeg hadde ikke klart å la være å ta det opp - er dere ikke sammen da?

Anonymous poster hash: 359b9...1f9

En tre ukers tid... Ja, vet at ting har skjedd raskt. Avstand etc er noe av årsaken. Ja, jeg syns det er et dårlig tegn, om han da ikke har gått dit for å se om jeg er der, da. Det kan jo også hende. I min verden er vi sammen, men tydeligvis ikke i hans verden, så jeg må nok ta en prat med han. Vet bare ikke hvordan jeg skal ta opp disse tingene uten at det skal bli en slags krangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du er prippen. At han blir sulten av å se bilde av deg er jo bare en kompliment. Men selv ville jeg kanskje ikke foretrukket å få sånt på meldinger. Det er lett at andre kan se meldinger om de står ved siden av, eller om mobilen ligger på bordet osv. Så jeg ville bedt han om å si det muntlig til meg isteden.

Anonymous poster hash: f9fb7...7d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er prippen. At han blir sulten av å se bilde av deg er jo bare en kompliment. Men selv ville jeg kanskje ikke foretrukket å få sånt på meldinger. Det er lett at andre kan se meldinger om de står ved siden av, eller om mobilen ligger på bordet osv. Så jeg ville bedt han om å si det muntlig til meg isteden.

Anonymous poster hash: f9fb7...7d8

Når de eneste meldingene som kommer i løpet av en dag, dreier seg kun om sex og slibrigheter, da syns ikke jeg at jeg er prippen altså. Når han snur alt jeg prøver å snakke om, inn på sex, så føles det "feil". Hadde vi hatt en samtale om noe, og det der var bare "krydder" eller hva man nå skal kalle det, så hadde det kanskje vært noe annet... Men når det er kun fokus på sex hele dagen, da føler jeg det ikke akkurat som at han setter pris på meg som person, men kun fokuserer på sex... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tre ukers tid... Ja, vet at ting har skjedd raskt. Avstand etc er noe av årsaken. Ja, jeg syns det er et dårlig tegn, om han da ikke har gått dit for å se om jeg er der, da. Det kan jo også hende. I min verden er vi sammen, men tydeligvis ikke i hans verden, så jeg må nok ta en prat med han. Vet bare ikke hvordan jeg skal ta opp disse tingene uten at det skal bli en slags krangel.

Hva mener du med 3 uker? At dere har har vært sammen i 3 uker eller at du møtte han for første gang for 3 uker siden? Har dere prata om at dere nå er et par? Jeg har selv datet en kar i 3 mnd for å finne ut at han fortsatt datet andre damer fra Tinder, og for han var det rart at jeg ble oppgitt over at han gjorde det. For han var det ingen selvfølge at vi var sammen selv om vi gjorde kjæresteting. Sluttet å date han etter det. Snakk med han om det!

Anonymous poster hash: 7fc07...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med 3 uker? At dere har har vært sammen i 3 uker eller at du møtte han for første gang for 3 uker siden? Har dere prata om at dere nå er et par? Jeg har selv datet en kar i 3 mnd for å finne ut at han fortsatt datet andre damer fra Tinder, og for han var det rart at jeg ble oppgitt over at han gjorde det. For han var det ingen selvfølge at vi var sammen selv om vi gjorde kjæresteting. Sluttet å date han etter det. Snakk med han om det!

Anonymous poster hash: 7fc07...977

Møttes og datet i tre uker. Jeg syns egentlig at det er litt tidsuavhengig om man skal date andre når man har tatt det steget å gjøre noe så seriøst som å gå til sengs, og å sove over hos hverandre over flere dager. Har ikke snakket med han i dag, håpet på en samtale, men han har nok vært litt opptatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...