Gjest Jacklost Skrevet 23. august 2015 #21 Del Skrevet 23. august 2015 Jeg kunne til og med tilbudt meg å være personlig livvakt dersom noen uønskede individer skulle finne på noe upassende! Samt kjøpt en is til hver av dere etterpå. Slik som Kevin Costner i The Bodyguard? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 23. august 2015 #22 Del Skrevet 23. august 2015 Slik som Kevin Costner i The Bodyguard? Er dette et ønske du, eller noen du kjenner har? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. august 2015 Forfatter #23 Del Skrevet 23. august 2015 Er dette et ønske du, eller noen du kjenner har? garantert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. august 2015 Forfatter #24 Del Skrevet 23. august 2015 Kan man eventuelt sitte på fanget ditt, den mystiske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 23. august 2015 #25 Del Skrevet 23. august 2015 garantert Får se i kalenderen om det passer en gang i 2018. Kanskje jeg kan en gang i løpet av året før. Kan man eventuelt sitte på fanget ditt, den mystiske? Da blir det i såfall en helt annen prisklasse for leie av livvakt. Kan jeg komme tilbake til deg hva satsen i såfall blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. august 2015 #26 Del Skrevet 23. august 2015 Se for dere en kg krangel i real life? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. august 2015 Forfatter #27 Del Skrevet 23. august 2015 Får se i kalenderen om det passer en gang i 2018. Kanskje jeg kan en gang i løpet av året før. Da blir det i såfall en helt annen prisklasse for leie av livvakt. Kan jeg komme tilbake til deg hva satsen i såfall blir? Ja, det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. august 2015 #28 Del Skrevet 23. august 2015 Se for dere en kg krangel i real life? Tror jeg blir hjemme jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 23. august 2015 #29 Del Skrevet 23. august 2015 Se for dere en kg krangel i real life? Det hadde vi selvfølgelig tatt ivrig del i 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. august 2015 Forfatter #30 Del Skrevet 23. august 2015 Tror jeg blir hjemme jeg... Neida! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 23. august 2015 #31 Del Skrevet 23. august 2015 Tror jeg blir hjemme jeg... Deg om det - vi hadde det helt hinsides 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 23. august 2015 #32 Del Skrevet 23. august 2015 Ja, det går bra Tusen takk! Det hadde vi selvfølgelig tatt ivrig del i Absolutt. Jeg kan ta med "verktøy". Tror jeg blir hjemme jeg... Hjemme? Forstår ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. august 2015 #33 Del Skrevet 23. august 2015 Wow skal si denne tråden er populær nå. 29 brukere som leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 23. august 2015 #34 Del Skrevet 23. august 2015 Wow skal si denne tråden er populær nå. 29 brukere som leser Kanskje vi får til et nytt treff? Alle kan møte opp med prioriterte kampsaker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 23. august 2015 #35 Del Skrevet 23. august 2015 Wow skal si denne tråden er populær nå. 29 brukere som leser Det er KUN for vi hadde en fantastisk kveld hvor det dessverre var oss tre ensomme sjeler som møtte opp et fancy sted i byen. Det var til-og-med påskrevet tallerkene stedet hvor vi satt slik at vi skulle være helt sikre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 23. august 2015 #36 Del Skrevet 23. august 2015 Synd vi ble kastet ut da mini-mio slengte seg rundt i den eksklusive prismelampa mens Den mystiske strippet oppå bordet. Enkelte vet virkelig ikke å oppføre seg, altså Men moro var det - det skal være sikkert og visst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 23. august 2015 #37 Del Skrevet 23. august 2015 Synd vi ble kastet ut da mini-mio slengte seg rundt i den eksklusive prismelampa mens Den mystiske strippet oppå bordet. Enkelte vet virkelig ikke å oppføre seg, altså Men moro var det - det skal være sikkert og visst Eh.... ingen kommentar. Snakk for deg selv Nemigirl. Vet ikke engang om jeg tørr å fortelle hva du bedrev med uten å risikere å motta advarselspoeng fra en administrator! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. august 2015 #38 Del Skrevet 23. august 2015 Så bra dere hadde det gøy! Burde kanskje gjemme meg fra denne tråden.. Men, jeg tror jeg sa det i "partytråden", kgtreff er nok ikke noe for meg nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. august 2015 #39 Del Skrevet 23. august 2015 Hvor tar dette plass? Jeg bor nok langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. august 2015 Forfatter #40 Del Skrevet 23. august 2015 Hvor tar dette plass? Jeg bor nok langt unna Oslo rock city, bitches! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå