Gå til innhold

Hvor attraktive er menn som mister håret?

Melissa Gioberti

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Gadd ikke lese gjennom alle innleggene før jeg svarte :oops:

Her en dag traff jeg igjen gammel flamme... Han er ikke mer enn 22 år gammel, men har plutselig fått en diger måne midt i skallen og ser minst 20 år eldre ut! Ellers har han masse hår, og han bruker aldri hodeplagg som skjuler denne hårløse flekken.

Jeg synes mange menn kler å barbere bort hele manken. Da legger en heller ikke merke til store viker og måner, eller grått hår for den del, og de kan være veldig attraktive :P

Men i utgangspunktet er håret en av de mange tingene som gjør en mann sexy, og jeg foretrekker menn UTEN måne eller andre hårsåre skavanker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Seleena

Så lenge dei ikkje samlar til hentesveis og heller barber vekk det som er igjen syntes eg det berre er sexy!

HENTESVEIS= :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turnoff

Det er skikkelig turnoff med menn som har et lite hull der det mangler hår bak, oppe på hodet sitt.

Det blir som beavis og butthead. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mummitrollet ikke innlogg

George Costanza hadde ikke vært sexy om han hadde hatt verdens kraftigste hårmanke!!!!!

Er man sexy og har utstråling, så har man det, hår eller ei :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min samboer begynte å miste håret når han var 20' date=' og jeg var faktisk ikke klar over det før den dagen jeg ble sammen med han. Han gikk alltid med lue. ;) Men det gjorde da ikke meg noe. Han er flink til å holde håret kort, og barberer bort alt ved jevne mellomrom. Da blir han kjempesnæxi! :sjarmor:[/quote']

Alle mannfolk med lite hår bør barbere hodet. Det ser myyye bedre ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...