Gå til innhold

Hvor attraktive er menn som mister håret?

Melissa Gioberti

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jøss? merker ikke du selv at du forandrer deg?

hva er problemet+ Min har mistet mye og barberer det andre. han er like attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Skjønner at det kan være kjipt å miste håret når man er femten, men ellers ser jo bare tynnhårede menn eldre ut enn deres reelle alder (og modenhet..), og DET er da fint? Og så lenge de ikke anlegger patetiske hentesveiser eller prøver å skjule det ved å la gjenblivende hår vokse ekstra langt (NEI, det veier ikke opp) synes jeg ikke det har noen som helst negativ effekt på sex appealen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en beiler på gang her. Han er 33 år og har svært lite hår på hodet! Dessuten bruker han briller av og til: men det er helt greit.

Men det med håret er faktisk ikke så morsomt.

Noen ganger er det de med briller og lite hår som også liker meg- bare fordi jeg ikke er bimbo :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært litt vag ovenfor: viker har jeg ingen problemer med. bar isse, derimot, er noe helt annet, og ikke så veldig sexy. hentesveis er bare frastøtende. nei nei nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært litt vag ovenfor: viker har jeg ingen problemer med. bar isse' date=' derimot, er noe helt annet, og ikke så veldig sexy. hentesveis er bare frastøtende. nei nei nei.[/quote']

Pøh.. du hadde blitt mo i knærne dersom du så meg, hår eller ikke hår... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Trudde hårpryden vart arva frå mor eg. Altså om morfar er skalla er det meir sannsynleg at sønene blir skalla...

Kan vel ikkje sei at skalla menn er favoritten, sidan eg er så innmari svak for litt halvlangt rufsete hår, men er det tynt på toppen bør dei rake seg heilt. Og det er ikkje oppseiingsgrunn nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problemer med menn som har lite hår. Er selv sammen med en som er begynt å bli tynn i håret/fått viker, men jeg synes overhodet ikke det gjør noe i det hele tatt.

Han er pen, velstelt og kjekk, og da har det virkelig ikke så mye å si for meg hvordan hårveksten hans er.

Har sett flere menn som likevel ser flotte ut til tross for hårtap, og jeg tror cluet er å klippe/stusse jevnlig og ellers ta vare på seg selv.

Jeg er til sist svært enig med de som ikke klarer folk med hentesveis og desperate forsøk på å beholdet alt som er igjen av hår....

Hestehale og måne = ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Litjmæ

stiller meg i rekka... hentesveis er det vel forhåpentligvis bare eldre menn som har!?!?! Måne er forferdelig avstøtende synes jeg, føles litt for munke-aktig :ler: og menn med hestehale, nei fysj :kvalm:

Get a grip!

Men hva gjelder menn i 35-40-årsalderen og oppover så finnes det vel nok av bevis for at det kan være fint med kortklipt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke problemer med mannfolk med begynnende isse/viker.. Bare de ser velstelte ut! Panisk hentesveis eller tupè er hysterisk latterlig, og en skikkelig turnoff! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Bymenn har minst hår?

Mitt inntrykk er at bymenn har minst hår på hodet, mens kara ute i bygdene har masse hår!

Noen synspunkter på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vel, min erfaring er hvertfall at bymenn har mest viker og bare isser.

Det er ikke attraktivt- bare for å ha sagt det.

(Greensky: når det spørres "noen kommentarer"? Så mens det til de som faktisk har noe å si....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har fått en beiler på gang her. Han er 33 år og har svært lite hår på hodet! Dessuten bruker han briller av og til: men det er helt greit.

Men det med håret er faktisk ikke så morsomt.

Noen ganger er det de med briller og lite hår som også liker meg- bare fordi jeg ikke er bimbo :roll:

Jeg skjønner at du har noe imot lite hår og briller?

Er det ikke da bare å dumpe fyren(om det er så viktig for deg)?

For alt du vet så kanskje han syntes du har litt for stor rumpe - men det er "helt greit".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min samboer begynte å miste håret når han var 20, og jeg var faktisk ikke klar over det før den dagen jeg ble sammen med han. Han gikk alltid med lue. ;) Men det gjorde da ikke meg noe. Han er flink til å holde håret kort, og barberer bort alt ved jevne mellomrom. Da blir han kjempesnæxi! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

Menn uten hår kan være svært sexy. Patrick Stewart og Mitch Pileggi(Skinner fra X-files) kan absolutt stikke innom meg en tur. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...