Gå til innhold

Hvor attraktive er menn som mister håret?

Melissa Gioberti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Humlen¤

Min mann har tynt hår og kort klipp! jeg synes det ikke spiller noen rolle i verden :P , og han er bare 26.

tenker aldri särlig på det, om menn har tynt eller tykt hår, eller ikke no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som gutt er jeg enig at sånn halv måne ikke ser så bra ut. Man må gjøre noe med håret syntes jeg. Barbere bort alt kan være en mulighet.

Hvorfor er jenter de eneste som skal ta vare på utseende sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn får vel normalt noe mindre hårmanke etter hvert som årene går. Jeg merker at håravfallet øker, og det bekymrer meg noe, men "gleder" meg over at jeg har mer hår på hode enn mange yngre menn.

Det må jo være helt håpløst å dra på byen og være tynn i håret tidlig i 20-årene, og samtidig ha selvtillit til å sjekke opp damer. Vet ikke hva de mennene tenker, men selvtilliten og sin egen tillit til at man fortsatt har draget på damen må vel bli redusert proposjonalt med hårtapet.

Det kan vel ikke være tvil om at hårtap i større eller mindre grad påvirker mannens utseende, og hvordan han selv oppfatter sitt eget selvbilde. Jeg mener at menn generelt sett ser eldre ut med mindre hår enn dem som fortsatt har en kraftig hårmanke.

Jeg har jo nettopp blitt 40 år, og hårtapet er ikke mer plagsomt enn at jeg beholder min "gamle" frisyre inntil videre. Håper jeg er modig nok til å ta frem barbermaskinen og klippe meg kort-kort den dagen hårtapet blir åpenbar "synlig" for alle.

Jeg håper jo fortsatt at det er en kvinne der ute som ikke bedømmer mannen utfra hvor fyldig hårmanke han har, men snarere legger andre faktorer til grunn ved valg av fremtidig livsledsager/partner/venn for resten av livet.

Rent personlig er jeg jo med årene blitt så kynisk hva gjelder damebekjentskaper, at jeg ikke kan unnlate å se at damene også "forfaller" med alderen, og dette mer merkbart etter ca fylte 50 år. Skulle økt hårtap stå i veien for et evnt. fremtidig forhold til en kvinne, så får jeg ta det faktum til etterretning, selv om det er beklagelig.

Jeg får pleie mine hårstrå som det kjæreste jeg har og påkoste dem dyr kostmetisk behandling, og så får jeg jo håpe på at hårstråene sitter fast i min hodebunn til jeg minst fyller 50 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv ganske tynt hår men ikke begynt å få måne enda men vikene blir større og større, men så er jeg bare 31 år snart. Jeg vet (Tror) jeg kommer til å få en blank isse etterhvert men bekymrer meg ikke det aller minste om det. Faren min er 53 år og har snart ikke hår igjen og han klipper det helt kort (2-3 mm) med en trimmer og det ser bra ut. Jeg kommer nok til å gjøre det samme etterhvert.

Så noen skrev at det å miste hår overlater mer testosteron til sex isteden....kanskje det er sant?? Kan ikke akkurat si at det har gått nedoverbakke der i gården ihvertfall, snarere tvert imot :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hentesveis er nesten enda mer patetisk enn jenter med bleket hår og lang, mørk/grå/kommunefarget ettervekst...

:ler:

:grine: Jeg skal ringe til frisøren, men har ikke hatt tid ennå..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte forresten å svare på det opprinnelige spørsmålet.

Menn som er skallet får oftere og lengre blikk fra meg, enn de med hår. Synes det er råsexy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg glemte forresten å svare på det opprinnelige spørsmålet.

Menn som er skallet får oftere og lengre blikk fra meg, enn de med hår. Synes det er råsexy

Nei ærlig talt! Menn som er tynne i håret og har en far som også ,mistet mye hår tidlig..kan bare glemme vakre jenter! :roll:

Hva innbiller de tynnhårede seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hmm.. Utseendemessig har jeg ingen problemer med avtagende hårvekst /snau skalle, men får et problem likevel, da hår er ypperlig å ta tak i under Akten! Men det finnes jo andre ting å ta tak i også... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* tar godt tak og svinger med * :ler:

Djeesøss, dere to asså!! :ler:

Enkelte har jo også vært så heldige og bli utstyrt med dørmatte på ryggen, og den kan man jo også holde seg fast i dersom man skulle skli ned fra issen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djeesøss, dere to asså!! :ler:

Enkelte har jo også vært så heldige og bli utstyrt med dørmatte på ryggen, og den kan man jo også holde seg fast i dersom man skulle skli ned fra issen... :-)

:hoho: Ubetalelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må innrømme at jeg synes det er ganske stygt. da foretrekker jeg heller at de barberer hele hodet, men så klart er mange som ikke kler det heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...