Gå til innhold

Kropp før og etter bilde. Kampen om tilværelsen

Brofessor

Anbefalte innlegg

Skal prøve komprimere historien så kort som mulig. Jeg veide 53 kg i 3-4 år. Legen min sa alltid at det var fordi jeg hadde høy forbrenning og genetikk.

Så etter 4 år med 53 kg begynte jeg få store helseplager. F.eks håret mitt datt av og jeg fikk blemmer over hele kroppen og huden gikk fra hvit til gul-grønn. Så begynte indre organer å streike.

Så jeg ble sendt rundt til spesialist til spesialist. Fikk kamera inn i alle huller og røntgen av hjerne, testikler, hjerte, lunger, mage og alt annet i historien. Alle krinker og kroker i min kropp ble sjekket opp.

Men det var ingen spesialister som spurte meg hva jeg spiste om dagene. I mitt hode trodde jeg at jeg spiste mye. For jeg ble jo mett. Jeg trodde jeg spiste som en hest.

Så en dag etter jeg var hos hudlegekontoret hvor jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde høy forbrenning så begynte jeg legge to og to sammen. Så loggførte jeg hvor mye jeg faktisk spiste i 2 uker,. Og resultatet var 1000 kalorier per dag.

Etter det har jeg inntatt 4000 kcal per dag. Og alle helseproblemer som jeg hadde den gangen er borte. 

Tusen takk for svaret!

Så godt at du fant ut av det og at du har gjort den kjempejobben som du har gjort for å bli bra! :hug:

Og tusen takk for at du deler! Det er bra for de som leser det du deler, å få vite ting som du har delt her

Anonymous poster hash: a5fcd...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så synd.

Spiste du rett og slett for lite mat? Var det eneste årsak til at du var så undervektig?

Anonymous poster hash: a5fcd...355

Kort fortalt : Ja :) Jeg trodde jeg spiste som en hest, 

Endret av Guffen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent mye forskjellig, har omtrent bodd på treningsstudio.

Men det som har gitt meg størst muskelvekst har faktisk vært hjemme i form av denne : http://www.x-life.no/products/abilica-doorgym

Med den så kan du regne med at du føler deg mørbanket og utslått de første ukene, for her bruker du din egen kroppsvekt som vekt. 

Ikke regn med at du greier ta en pull up med det første, men om du bruker den jevnlig hver dag så vil du bli veldig sterk om du ved siden av døtter i deg proteiner.

Om du ikke har råd til proteinfabrikkens big mass gainer så kan du hamstre inn bokser med tunfisk og usaltede nøtter. Mandler og tunfisk er f.eks en veldig godt for kroppen. Så spis så mye mandler som du kan hver dag. Det smaker ikke godt, men om du ønsker forandring så må du gjøre det som kreves.

Med Iron Gym trener du hele kroppen. Med pull ups trener du rygg, med chin ups trener du rygg og biceps, med nøytralt grep trener du både rygg og arm. Du kan også putte den på bakken å ta dips for å trene triceps. Den er også suveren for å trene bryst.

Ikke regn med at du greier noen repetisjoner den første måneden. For iron gym trening er uendelige hard trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink er du ! Du ser flott ut  :blomst:

Tusen takk for det, blir glad når jeg hører slik <3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra jobbet TS. Så godt å se at du er oppe i en sunn vekt. Det er det viktigste. At du har en kropp som virker og at du føler deg vel og opplagt :). Gratiss med god innsats :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink er du ! Du ser flott ut  :blomst:

tusen takk <3 du aner ikke hvor glad jeg blir av kommentarer som det der. jeg er vandt til at folk ser på meg med avsky. så tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest anonym2233

Godt jobbet!! :)

Herlig å se noen andre som jobber deg oppover i vekt, enn nedover!

Flotte resultater :)

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner deg ikke, men er stolt over deg! Bare av nysgjerrighet: Merket du ikke at du spiste mindre enn andre f.eks til lunsj på skole/jobb, middag hos familien osv? 

Anonymous poster hash: 7ba05...c8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner deg ikke, men er stolt over deg! Bare av nysgjerrighet: Merket du ikke at du spiste mindre enn andre f.eks til lunsj på skole/jobb, middag hos familien osv? 

Anonymous poster hash: 7ba05...c8a

nei tenkte ikke over det

Endret av Guffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt bra jobbet - forstår at dette har vært masse hardt arbeid og at du har vært veldig dedikert og måbevisst. Jammen har det vist resultater - strålende Guffen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...