Gå til innhold

Menn på kvinneguiden!


–sahra–

Anbefalte innlegg

Ok, rettelse, av mitt siste innlegg. Snakker om Trøffel og Tom krus.

...selvfølgelig er det ingen andre menn som oppfører seg "dårlig"...

:sjarmor:

...føler meg nå som en gutt i klassen min i 14-års alderen, han er etablert homofil i dag, og hadde vel allerede da utviklet en viss feminitet...han holdt seg alltid sammen med jentene, og praten jentene og han i mellom gikk ofte på at gutta var så slemme...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting! jeg har aldri, les mine ord aldri! følt meg truffet av småjente beskrivelsen.

Det som irriterer meg og som gjør at jeg har vært engasjert er følgnede: Det at en mann irriterer seg over at det er småjenter her som ikke kan diskutere osv, når JEG synes han går under og er den beste beskrivelsen av småjente begrepet selv. En som ikke gir seg før han har fått rett. Begynner ikke å gråte.., men slenger med kjeften til noen gir seg.

For oss som ikke er i klikken deres er det faktisk svært irriterende å lese hjennom tråd for tråd, hvor dere regjerer og ingen andre for sagt sitt. man bli latterliggjort hvis man ikke har lik mening eller smisker seg inn i gjengen. Akkurat slik som det gjøres her mot meg. Fordi jeg fortsatt mener Han er den største "småjenta" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Fordi jeg fortsatt mener Han er den største "småjenta" her.

...og når Han omtales med stor H får Han selvsagt ytterligere næring til sitt eget selvbilde...

Husk ellers at det ikke alltid, les mine ord ikke alltid, er størrelsen det kommer an på.

Pssst, Sahra: Når skal det gå opp for deg at du tok tråden og budskapet i den litt mer alvorlig enn du kanskje burde, trådens plassering tatt i betraktning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. Og til de som synes det er så fælt på KG; Hvorfor er dere her, da? Det hadde neimen ikke jeg giddet, hvis dere synes det er så ille.

Jeg er ganske så fersk her på KGs sider men har brukt litt tid på å lese gjennom en del før jeg tok sjansen på sende inn noe, og er fortsatt litt forsiktig av meg...

Men jeg har brukt mye tid på andre debattsider og synes at nivået her på KG er mye mye bedre enn på alle de andre debattstedene tilsammen. Greit, noen blir usaklige noen ganger men ikke på samme måte som f.eks Aftenpostens debattsider....... der er det til å få bakoversveis av..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ren underholdning, men alvor ja.. her inne iallefall, men jeg vet bedre for å ikke ta deg allvorlig. Du kan jo ikke være annet enn ironisk, så den virkelige siden av deg er vel godt gjemt bak ett elleer annet

Hmm. du gir deg jo ikke. Snakk om personangrep! liten som jeg er.

Du er vel klar over at det ikke er så viktig hvilket kjønn du har heller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du er vel klar over at det ikke er så viktig hvilket kjønn du har heller?  :P

Det er det delte meninger om, dersom man skal tro denne og andre tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men sum sumarum- det er ikke menn generelt inne på KG du er imot- det er EN bruker.

Da skjønner jeg ikke poenget med med headingen på denne tråden :-? .

Dette har ikke noe med klikker å gjøre, det er som jeg prøvde å si til deg i den andre tråden- Jeg er UENIG med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei NEI!!!

ikke en mann, men menn som er som Han. ( o ja.., det er klart du fortjener stor H, jeg har tross alt diskutert med deg, ikke minst om deg i lang tid nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og når Han omtales med stor H får Han selvsagt ytterligere næring til sitt eget selvbilde...

Altså, for å opplyse nye brukere. Trøffelhelten er mannen med stor H.

Nick Emitt er mannen med stor pikk. Bara sånn at vi får fordelt rollene litt her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Altså, for å opplyse nye brukere. Trøffelhelten er mannen med stor H.

Nick Emitt er mannen med stor pikk. Bara sånn at vi får fordelt rollene litt her på forumet.

:ler:

Kjøper den! Jeg mener å ha hørt at du er høy, mørk og rik også - selvsagt i tillegg til at du beviselig er jævlig smart og sympatisk.

Husker ikke hvem som påpekte disse tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...