Gå til innhold

Menn på kvinneguiden!


–sahra–

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil tro det ikke bare er pga av mennene på kg at Hege tar seg en pause.

Mange av kvinnene, sikkert meg selv også har bidratt mye til det.

Ja, til mangfold på kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nå har de til og med gått så langt att en moderator har gått. :roll:

Yepp, og jødene hadde skylda for alt mulig rart her i verden. Greit å ha noen å skylde på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Okay. Jeg har ikke vært her så lenge.

Kankjse ikke så lurt å uttale seg om hvordan folk er her inne på forumet heller da, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan si for sikkert at det er fler som er dritt lei av disse gutta! Men mange som er redd for å bli upoppis.

Noen som har noe å si i det heletatt, eller er temaet så ferdig at det liksom styrker (igjen) disse dette innlegget handler om ved å ikke svare?

Bare overse liksom?? ojda, da blir det spennende!!

Tøys! Jeg synes det er kult med mennene her, og de kommer jo i alle fasonger. Det foregår noe oppi hjernen på disse guttene, selv om det til tider kan være tvilsom virksomhet... (noen som var på Jørstadmoen?). Ikke som i Herresalongen hvor det bare går i pupper og lår og sjekking. Der er det veldig kjedelig. Her kan det være så moro at det blir slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det det hele koker ned til er personkjemi. Alle kommer dårlig overens med noen. Men de fleste av oss har vel skjønt så pass at vi ikke må på død og liv si fra til dem det gjelder. Det enkleste er å holde seg unna folk man har dårlig kjemi med. Flere her inne jeg vet jeg ikke passer sammen med, og da dropper jeg tråder hvor de diskuterer. Dette er ikke fordi de er kvinner eller menn, men på grunn av deres (og min) person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tenker du på glamourtråden?

Det var morsomt, og vi har tatt selvkritikk etterpå.

Du velger selv hvor lenge du vil være irritert og/eller bare smått irriterende, Jens - i ettertid er det lite de andre KG-bruikerne kan gjøre med dine valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når "dere" blander dere inn i mine tråder blir jeg irritert! :evil:

men av disse som "dere", hvor mange av dem er faktisk menn?

og hvor mange av de som er menn av disse "dere", diskuterer ikke også seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de til og med gått så langt att en moderator har gått. :roll:

Missforståelse Jens, det er ikke sånn at "de fleste" gutta her inne er grunnen til at Hege er lei, det er heller ikke slik at det er flest gutter i den "gjengen" som "herjer" rundt med snikk-snakk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn, og særlig KG-menn, er noen ufyselige vesner, som bare er ute etter å lage bråk og kvalm. De er antageligvis kvinnehatere, alle sammen, og sannsynligvis dreier det seg om en sammensvergelse som går ut på i infiltere KG, ødelegge alle debatter og skremme alle moderatorer.

Men nå har vi avslørt dem, jenter! Og det var jammen godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok' date=' rettelse, av mitt siste innlegg. Snakker om Trøffel og Tom krus.[/quote']

Javel. Kan ikke huske at du har startet så mange av trådene jeg debatterer i. Mulig jeg vært innom en av dem en gang da det var null annet å diskutere her inne. Ellers holder jeg meg unna dine tråder, jf. tidligere melding i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror egentlig Jens(ironisk navn på ei dame som hater menn) bare er redd for at menn skal pisse i kvinnenes territoriet. Slapp av, de er her nok bare på besøk skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor hvorfor? kan ikke du Greensky bare godta at ikke alle er så imponert av visse mannfolk her inne? jeg har ikke imot flesteparten, men spesiellt de som bare er ute etter å kverlere og som egentlig passer best inn i beskrivelsen: småjenter! :P

Jeg syns Trøffel er en usmakelig bedreviter :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg syns Trøffel er en usmakelig bedreviter :tunge1:

Skal man se på dette etter reglene er dette personangrep og det er ikke greit.

hvorfor er det bedre at du tiltaler mannfolkene her inne sånn men blir utrolig snurt av og bli kalt en småjente :klø:

KG hadde blitt utrolig kjedelig uten de mennene vi har her, det er da nok hønsegård fra før- hvorfor kan ikke du Sahra akseptere at MANGE av oss liker mangfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det bedre at du tiltaler mannfolkene her inne sånn men blir utrolig snurt av og bli kalt en småjente :klø:

Sant nok. Og til de som synes det er så fælt på KG; Hvorfor er dere her, da? Det hadde neimen ikke jeg giddet, hvis dere synes det er så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skal man se på dette etter reglene er dette personangrep og det er ikke greit.

hvorfor er det bedre at du tiltaler mannfolkene her inne sånn men blir utrolig snurt av og bli kalt en småjente :klø:

En liten presisering: Hun har vel faktisk ikke blitt kalt småjente. Hun valgte derimot å føle seg seriøst truffet av de skisserte punktene i en slik tråd på Skråblikk og generaliseringer.

Hennes eget valg, hennes eget problem. Smak eller ikke smak; jeg er i hvert fall glad for at jeg ifølge henne vet bedre.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...