–sahra– Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 Hvorfor er det menn/ gutter på KVINNEguiden.. -Som tvert nekter å høre på andres meninger og vinklinger ved å vri ordene til den andres innlegg for å få fram den meningen han selv vil ha fram? -Buser på med egne tanker og meninger uten å PRØVE forstå andre? -Tror at deres verdensmester syn er det eneste? -Sitter på rumpa i ett KVINNE forum? (det er flere på rumpa, men vi er kvinner) -Bare er ute etter å KVERULERE og få gjennom sitt eget syn, siden det er det eneste riktige? -Som aldri lærte seg verdien av ydmykhet? -Synes det beste i verden er å drite ut andre, med å ymte innpå at motparten er mindre intelligent, *småjentete* bare for å sterke sitt ego? Til dere andre gutter som har lært dere kunsten om jenters følsomme natur, så gjelder ikke dette.
–sahra– Skrevet 14. september 2004 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2004 jeg kan si for sikkert at det er fler som er dritt lei av disse gutta! Men mange som er redd for å bli upoppis. Noen som har noe å si i det heletatt, eller er temaet så ferdig at det liksom styrker (igjen) disse dette innlegget handler om ved å ikke svare? Bare overse liksom?? ojda, da blir det spennende!!
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Jenters følsomme natur? Snakk for'æ sjæl... Jeg ville garantert ha kjedet meg på dette forumet dersom det ikke også var menn her. Menn har gjerne evnen til å se litt mer nøkternt på ting enn kvinner, ref ditt eget utsagn om kvinners følsomme natur. (Nå mener jeg generelt - man skjærer aldri alle over samme kammen). Det er videre ikke bare mennene her inne som slenger med leppa og kaller andre for idioter i mer eller mindre klartekst. De slemmeste i så måte kan ofte være kvinnene. Selv om de verste nå enten har moderert seg eller har blitt borte. Husker der hvordan det var her i fjor sommer? WOW - MYE krig, og det var jentene/kvinnene som kriget. Jeg husker fremdeles enn alldeles teit tråd, husker ikke hva den startet med, men den endte i hvert fall i at to av forumets veldig faste kvinnelige brukere skjelte hverandre ut etter noter og anklaget hverandre for å ha fått utdelt hjernemasse som stod i diamtral motsetning til puppestørrelse og hårfarge, og gudene vet hva.... Og den interne krangelen mellom disse to gikk over et utall sider.... Omtrent sånn: Du er blond så du har intelligens som en sau. jamen du har store pupper og da hjelper det ikke med brunt hår, du er dum som en amøbe... Like intelligent som dette var det faktisk, selv om ikke ordlyden var akkurat sånn.....
aline Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 temaet er diskutert mange ganger, og de aller fleste av oss setter pris på mannfolka her inne. De av dem som er uspiselige bruker vi ignorerings"knappen" på, på lik linje med kvinnfolka som er uspiselige her inne.
Suzy Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 Jeg husker fremdeles enn alldeles teit tråd, husker ikke hva den startet med, men den endte i hvert fall i at to av forumets veldig faste kvinnelige brukere skjelte hverandre ut etter noter og anklaget hverandre for å ha fått utdelt hjernemasse som stod i diamtral motsetning til puppestørrelse og hårfarge, og gudene vet hva.... Og den interne krangelen mellom disse to gikk over et utall sider.... Omtrent sånn: Du er blond så du har intelligens som en sau. jamen du har store pupper og da hjelper det ikke med brunt hår, du er dum som en amøbe... Like intelligent som dette var det faktisk, selv om ikke ordlyden var akkurat sånn..... :oops: Det var meg, Glammy og Lott@ det.... Men har jeg gitt meg - nei - var vi dumme? Åja!
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #6 Skrevet 14. september 2004 Når de som er uspislige fyller veldig mye i forumet blir det mye å ignorere.
–sahra– Skrevet 14. september 2004 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2004 Okay. Jeg har ikke vært her så lenge.
aline Skrevet 14. september 2004 #8 Skrevet 14. september 2004 Når de som er uspislige fyller veldig mye i forumet blir det mye å ignorere. Jepp, sånn er det til tider. Det går stort sett i bølger det der. Det er da diskuterbare tråder her også?
Gjest TomKrus Skrevet 14. september 2004 #9 Skrevet 14. september 2004 Okay. Jeg har ikke vært her så lenge. Det er vel tredje tråden på en uke (trøffel sin var vel et resultat av de to første).
–sahra– Skrevet 14. september 2004 Forfatter #10 Skrevet 14. september 2004 Jeg synes absolutt det er mye bra her inne, men kan ikke fordra når andre ikke har muligheten til prøve å forstå. Mennesker som har kun et smalt synsfelt
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #11 Skrevet 14. september 2004 Det er vel tredje tråden på en uke (trøffel sin var vel et resultat av de to første). Fjerde, faktisk.
aline Skrevet 14. september 2004 #12 Skrevet 14. september 2004 Jeg synes absolutt det er mye bra her inne, men kan ikke fordra når andre ikke har muligheten til prøve å forstå. Mennesker som har kun et smalt synsfelt Åh, men de er det mange av i verden. Noen ER virkelig sånn, og noen bare kverulerer. Jeg irriterer meg over begge typene dersom jeg ikke ignorerer, så jeg har ignorert mange på KG oppigjennom tiden jeg har vært her.... synes faktisk det er ganske bra her nå jeg, sånn sett.
–sahra– Skrevet 14. september 2004 Forfatter #13 Skrevet 14. september 2004 Tror dere at jeg har lest her inne? altså tidligere..
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #14 Skrevet 14. september 2004 Tror dere at jeg har lest her inne? altså tidligere.. Who cares? Noen kan selvsagt påpeke at du bør ha gjort det, for ellers er du bortimot olympisk mester i jumping to conclusions. Blant annet.
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2004 #15 Skrevet 14. september 2004 -sahra- du kommer til å lære deg genren her inne du også. Du blir nok litt rundere i kantene etterhvert, og blir kjent med personene bak nickene på en annen måte.
Serpico Skrevet 14. september 2004 #16 Skrevet 14. september 2004 Hvorfor er det menn/ gutter på KVINNEguiden.. jeg bruker det i min søken etter å forstå hvordan den norske kvinnen tenker....
–sahra– Skrevet 14. september 2004 Forfatter #17 Skrevet 14. september 2004 Who cares, burde ikke bli etterfulgt av det burde du ha gjort. Du skriver jo at det virkelig bryr deg! Hvis jeg ikke hadde gjort det, hadde det jo vært veldig dumt... Så det bryr deg. punkt
Alterna Skrevet 14. september 2004 #18 Skrevet 14. september 2004 jeg bruker det i min søken etter å forstå hvordan den norske kvinnen tenker.... Hvor er du fra da? siden du sier norske kvinner... Er det så annerledes enn andre kvinner?
Gjest Myumi Skrevet 14. september 2004 #19 Skrevet 14. september 2004 jeg bruker det i min søken etter å forstå hvordan den norske kvinnen tenker.... For noe pi**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå