Gå til innhold

Er Landsmoderen hykler?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitat fra Synnøve Fjellbakk Taftø i sin artikkel om Gahr Støre og EØS forhandlingene

2496570_h3d15b59099639a386bae_v137860637Sitat Jeg fulgte rimelig bra med i EU-saken i 1994, men likevel var jeg ikke oppmerksom på at Gro Harlem Brundtland, Bjørn Tore Godal og Eivinn Berg den 24. juni 1994 meldte Norge inn i EU. Etter at fristen for å reise Riksrettstiltale gikk ut har Thorvald Stoltenberg fortalt at medlemskapet ble effektivt fra dag 1 og han ble utnevnt som EU-kommisær for fiskerispørsmål. Men dagen etter folkeavstemningen var det slutt på herligheten. Slik ville EU-kommisjonen gi skinn av at de respekterte den norske folkemeningen. Men New World Order-representanten Jonas Gahr Støre fikk hjelp av sine jesuittiske venner til å lage et konsept som sikret at Norge oppfylte medlemskapsforpliktelsene uten at befolkningen i Norge fikk noen av de rettigheter som tilkommer EU-borgere. Nøkkelen finnes på UDs nettsted for traktater under datoen 29. desember 1994. Der er det inngått noe som kalles en multilateral avtale, men som egentlig er en bilateral «avtale» mellom Norge og Island. Av teksten i fortalen sees at det er en oppfølgning av medlemskapsavtalen. Avtalens innhold er at den endrer ordlyden i to helt forskjellige avtaler mellom helt andre parter. Gahr Støre og hans jesuitterrådgivere har nok vært klar over at denne voldtekten av folkeretten kunne bli oppdaget.

Avtaleteksten ble ikke forelagt Stortinget slik norsk konstitusjon krever. EØS-avtalen trådte aldri i kraft, folkerettslig sett. Medlemskapsavtalen er formelt heller ikke i kraft, men norsk rettsbevissthet krenkes daglig av forfatningsstridige bestemmelser som er innført etter jesuittisk ønske. Som eksempel kan nevnes lovgivningen om korrupsjon.

Full tekst

http://mittnord-norge.origo.no/-/bulletin/show/809140_norge-ble-tvangsinnmeldt-i-eu-i-1994-av-gro-harlem-brundtlan?ref=checkpoint

Anonymous poster hash: 3a494...a7f

Spennende lesing, men langt ifra overraskende. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er påfallende opptatt av jesuitter.

Hun høres temmelig sprø ut, etter min mening.

Synnøve Fjellbakk Taftø kjenner bakgrunnen og det gjør etter hvert en del andre også. Norge har en fasade som er mildt sagt falsk.

Hun kaller en spade for en spade.

Her kan du lese bakgrunnen til hvorfor hun bruker ordene hun gjør. Hun nevnes konkret her.

Avisene formidler ikke slike opplysninger, og vi forstår hvorfor, men det spiller ingen rolle ettersom internett løser dette.

http://mittnord-norge.origo.no/-/bulletin/show/789079_norge-en-jesuitt-kontrollert-stat-vatikanets-tempelriddere

• Liker 1
Skrevet

Og for den som ikke har fått nok etter den

Synnøve Fjellbakk Taftø kjenner bakgrunnen og det gjør etter hvert en del andre også. Norge har en fasade som er mildt sagt falsk.

Her kan du lese bakgrunnen til hvorfor hun bruker ordene hun gjør. Hun nevnes konkret her.

Avisene formidler ikke slike opplysninger, og vi forstår hvorfor, men det spiller ingen rolle ettersom internett løser dette.

http://mittnord-norge.origo.no/-/bulletin/show/789079_norge-en-jesuitt-kontrollert-stat-vatikanets-tempelriddere

Den som fortsatt er infotørst etter ovenstående kan gå videre med å lese hva Norulv Øvrebotten skriver om.

Han er kjent og blir tatt seriøst pga sin bakgrunn. Vet ikke om de siste postingene er åpne "utenfor Facebook", men det er nok å finne uansett.

Han skriver om Utøya-saken.

Han skriver om hvordan Norge egentlig er blitt russisk styrt, og Norges befolkning er lurt.

Tips: Noen som husker at enkelte politikere hadde russiske kodenavn? Tilfeldig?

Det er på tide folk for vite om dette nå...

Gjest SykkelJenny
Skrevet

Jeg har ærlig talt aldri skjønt hvorfor hun kalles "Landsmoderen". 

Skrevet

Men, hvor kom jesuittene inn, det er det jeg lurer på???

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette

Nordvesta, mod.

Skrevet

Jeg har ærlig talt aldri skjønt hvorfor hun kalles "Landsmoderen". 

Da jeg leste kallenavnet for første gang, leste jeg Landsmorderen.  :fnise:

Du vet Father of the Nation? Eller Father of the Fatherland? Jeg vil tro noen i Ap overreagerte kraftig bak i tiden.

Skrevet

Men, hvor kom jesuittene inn, det er det jeg lurer på???

Tror det kommer frem av bloggene det er linket til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...