Gjest LoisLane Skrevet 28. september 2004 #81 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg synes du har prøvd å være hjelpsom, Undomiel, men makan til takk! Gjestemoren er da direkte uhøflig! Og nå konspirerer vi vel mot henne... Har hun fosvunnet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #82 Del Skrevet 28. september 2004 Det mest ondskapfulle en person kan gjøre er å melde noen til barnevernet uten å være sikker i sin sak. Man bør heller aldri under noen omstendighet be om hjelp fra barnevernet' date='da er man fanget.[/quote'] Tull og tøys, Valhalla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2004 #83 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg forstår meg ikke på denne "gjest"-moren som startet tråden her. Startinnlegget var jo ikke til å forstå i det hele tatt, men det ble jo oppklart etter hvert. I flere av svarene sine sier hun at dette ikke gjelder hennes barn spesielt, hun har ikke fått forståelse av at saken gjelder hennes barn. I neste sekund snur hun tvert om og sier at det gjelder hennes barn. Skjønner ingen ting av dette her. I et av sine svar sier hun at hun ikke ville ha startet denne tråden med mindre hun selv satt med alle svarene, eller visste alle svarene. Så spør hun og spør om igjen på ting som er uklart for henne. I et av sine svar sier hun at hun har to lange universitetsstudier bak seg, og at hun har jobbet i etaten så hun vet hvordan de jobber. Er det bare jeg som er forvirret eller har vi flere enn en gjest som opererer på samme tråden her? Gjest over her som svarer Valhalla er forresten meg, bare så det er oppklart. Hadde falt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 28. september 2004 #84 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har tenkt akkurat det samme som deg Mysan. Hun spør om ting uten å bruke ord noen forstår, hun kjefter på svarene hun får og sier hun har jobbet innenfor felten. Merkerlig alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 28. september 2004 #85 Del Skrevet 28. september 2004 hei na jeg er uenig i det siste hun ksriver men enig i det første, jeg har sett hva som har skjedd med en familie som har vert meldt uskyldig av hevn hislen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. september 2004 #86 Del Skrevet 29. september 2004 Synes Undomiel har gjort ett meget bra forsøk på å svare henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 29. september 2004 #87 Del Skrevet 29. september 2004 Synes Undomiel har gjort ett meget bra forsøk på å svare henne hei enig men det er nesten altid lsik når man svarer henne hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå