Gå til innhold

Kollegaer med barn...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Shitaz... glad jeg har en (mannlig) sjef som behandler både foreldre og barnløse likt. :)

Du, jeg har hatt en mannelig sjef som gjorde akkurat slik som hun, så det der er ikke kjønnsbetinget. De er rett og slett bare av typen som lar den som brøler høyest få viljen sin i ett og alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke folk bare passe sine egne saker og egen jobb

Anonymous poster hash: a13b0...ab0

Folk jobber sjelden i et vakum uten å måtte forholde seg til andre rundt seg. Man er som regel helt avhengig av samarbeid og kommunikasjon og da trenger man bl.a. å vite arbeidskapasitet og tilgjengelighet for de man jobber med.

Anonymous poster hash: 7af63...11f

• Liker 2
Skrevet

Du TS sier at du må gjøre arbeid til kollegaen din og leder trekker på skuldrene. Jeg synes du skal ta opp med leder. Si at du opplever det som utfordrende og at det går utover ditt arbeid at kollega kommer sent og går tidlig, du ønsker en løsning på dette. Og på ett vis skal du kanskje spørre eller si at du undrer deg over at hun får mindre timer, men at dere har 8 timers arbeidsdag. Vet ikke, noe i den duren. Synes du skal ta det opp med leder iallfall, og opplever du at du ikke får gjenhør, snakk med Verneombud på arbeidsplassen eller andre tillitsvalgte.

Anonymous poster hash: ddca6...f40

• Liker 1
Skrevet

Du, jeg har hatt en mannelig sjef som gjorde akkurat slik som hun, så det der er ikke kjønnsbetinget. De er rett og slett bare av typen som lar den som brøler høyest få viljen sin i ett og alt.

Ja, tok det bare med (i parantes) fordi hun gjorde et poeng ut av at hun var "kvinnelig sjef". :P Enig med deg i at det der neppe er kjønnsbetinget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...