Rosalie Skrevet 17. august 2015 #21 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg savner veldig badekar. Men skal jeg få det ønsket oppfylt, så må vi kaste ut vaskemaskinen for å få plass til karet, og merkelig nok er ikke gubben så interessert i det. Hender jeg dusjer leeenge, i godt varmt vann, gjerne sittende på dusjkrakken min. Og de gangene jeg bor på hotell passer jeg alltid på at jeg får hotellrom med badekar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #22 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg har et oppblåsbart badekar. Litt tungvint, men det er det eneste alternativet jeg har funnet. Anonymous poster hash: 16bc1...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 17. august 2015 #23 Del Skrevet 17. august 2015 Å 'bare' ha dusj føles absolutt ikke som noe mangler. På sommeren kan jeg spasere ned til Sjøbadet og hive meg i sjøen Og på vinteren legger jeg skrittene i en annen retning og går i nærmeste svømmehall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. august 2015 #24 Del Skrevet 17. august 2015 Tidligere hadde vi ikke badekar og da badet vi ikke. Nå har vi badekar, men jeg synes det er unødig og tar mye plass, skulle gjerne kastet det ut siden vi uansett aldri bruker det. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 17. august 2015 #25 Del Skrevet 17. august 2015 Da bader jeg ikke. Moren min har badekar så om jeg død og liv MÅ bade så kan jeg sikkert bade der. Når jeg er på hotell og rommet en skjelden gang har badekar bruker jeg det. Men jeg liker egentlug ikke badekar. Jeg er glad i ideen om å ligge i varmt vann med en badebome, dempet belysning, chill musikk, levende lys og kanskje en god bok. Så prøver jeg det ut i praksis og da er vannet alltid for varmt eller for kaldt og etter tre minutter blir jeg rastløs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 17. august 2015 #26 Del Skrevet 17. august 2015 Når man ikke har badekar får man jo ikke tatt et bad.. Jeg kunne vel alltids dratt til svømmehallen, men det koster penger og det er andre mennesker der så det utgår. Ber dog gjerne om å få badekar hvis jeg skal bo på hotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #27 Del Skrevet 17. august 2015 Tidligere hadde vi ikke badekar og da badet vi ikke. Nå har vi badekar, men jeg synes det er unødig og tar mye plass, skulle gjerne kastet det ut siden vi uansett aldri bruker det. Mvh Yvonne Bare vent til vinteren når du kommer kald og frossen hjem! Anonymous poster hash: 5fb59...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. august 2015 #28 Del Skrevet 17. august 2015 Bare vent til vinteren når du kommer kald og frossen hjem! Anonymous poster hash: 5fb59...cc9 Da tar jeg meg en deilig og varm dusj. Jeg ser fremdeles ikke nødvendigheten av et badekar. Kan være greit hvis vi får barn, men for egen del synes jeg det er pes og til liten nytte. Hadde jeg hatt et stort bad med et større badekar med bedre plass hadde saken vært en annen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #29 Del Skrevet 17. august 2015 Hvor bader dere, når dere får lyst til å bade?Anonymous poster hash: cf2c4...64c Bader i svømmebasenget, vel. Anonymous poster hash: 175ba...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 17. august 2015 #30 Del Skrevet 17. august 2015 Drar på svømmehallen . Ber alltid pent om et rom med badekar på jobbreise . Bor på hotell i Oslo noen ganger i året ,( bor i Oslo) bare for kosen sin skyld , og da bader jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angry Man Skrevet 17. august 2015 #31 Del Skrevet 17. august 2015 Svømmer rundt i toalettet når jeg føler for en dukkert. Nei spøk til side vi har badekar og det brukes fra tid til annen, deilig å senke kroppen ned i et varmt bad når man er kald eller støl og sliten. Kan ta isbad og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. august 2015 #32 Del Skrevet 17. august 2015 Hos mine foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #33 Del Skrevet 17. august 2015 Tar boblebad hjemme hos foreldrene mine et par ganger i året Ellers har jeg aldri vært så glad i bade i badekar, men jeg ELSKER å bade i badebasseng/ferskvann/sjø. Så det skulle jeg ønske jeg fikk gjort mer av. Drømmehjemmet mitt har badebasseng Anonymous poster hash: f72b8...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #34 Del Skrevet 17. august 2015 Bare vent til vinteren når du kommer kald og frossen hjem! Anonymous poster hash: 5fb59...cc9 Da kan man dusje eller kose seg med samboer under et pledd Som sagt syns jeg bading i badekar er ganske kjedelig, man sitter jo bare der. Og så er det så mye å tørke og styre med etterpå. Koster nesten mer enn det smaker Anonymous poster hash: f72b8...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 18. august 2015 #35 Del Skrevet 18. august 2015 Får aldri lyst til å bade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 18. august 2015 #36 Del Skrevet 18. august 2015 Har aldri likt å bade i badekar😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #37 Del Skrevet 18. august 2015 Har aldri lyst å bade i badekar, dusj er optimalt for meg. Har jeg lyst til å svømme drar jeg i svømmehallen. For meg er det negativt når det er badekar på badet når jeg er på boligjakt. Anonymous poster hash: d1384...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå