Gå til innhold

Pupper under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synd du er anonym da :o

Jeg har skrevet ca det samme i en annen tråd med brukernavn. men det blir litt for mye puppe innlegg på meg. så like greit å være anonym;P

Anonymous poster hash: 62072...2bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skrevet ca det samme i en annen tråd med brukernavn. men det blir litt for mye puppe innlegg på meg. så like greit å være anonym;P

Anonymous poster hash: 62072...2bc

Kan ikke bli for mye pupper.;) Elsker pupper, og hvis jeg går en dag uten å suge pupp, så blir jeg lei meg, hehe😄:P

Anonymous poster hash: 523d1...a76

Skrevet

Da kan umulig klitten din være særlig følsom..var litt ekkelt sagt.Å sammenligne pupp med klit.=umulig.Mega stor forskjell på de to organene der.Ikke rart folk som misforstår dumme ting,folk sier...og sammenligner-fører til hysteri når det gjelder eks amming offentlig..Man ønsker ikke,at puppene skal anss som et kjønsorgan,slik du ubetenksomt gjør....Ja det kan være opphissende-forde jeg merker at mannen blir veldig opphisset og koser seg,nær puppene,når han klemmer og tar på de-i en sexuell setting.Så klart-det fungerer godt som forspill.Forde jeg tenner på han og at han berører meg.Men kan aldri sammenlignes med skikkelig stimulering  av kjønnsorgan da...  Anonymous poster hash: 8c128...83a

Men i alle! Fordi det ikke er sånn for deg så er det ikke sånn?

Halloooooo!!!

Mine pupper er superfølsomme og jeg kan nesten komme av riktig berøring!

Jeg vet jo at dette ikke gjelder alle selv om det gjelder noen.

For meg hadde det vært utenkelig å ha sex uten å ta med puppene!

• Liker 2
Gjest Sportyy
Skrevet

For meg personlig er det veldig viktig. Puppene mine er nesten like følsomme som klitoris. :fnise:

Samme her og jeg er gutt :fnise:

Gjest Overrasket
Skrevet

Da kan umulig klitten din være særlig følsom..var litt ekkelt sagt.Å sammenligne pupp med klit.=umulig.

Mega stor forskjell på de to organene der.

Ikke rart folk som misforstår dumme ting,folk sier...og sammenligner-fører til hysteri når det gjelder eks amming offentlig..Man ønsker ikke,at puppene skal anss som et kjønsorgan,slik du ubetenksomt gjør....

Ja det kan være opphissende-forde jeg merker at mannen blir veldig opphisset og koser seg,nær puppene,når han klemmer og tar på de-i en sexuell setting.Så klart-det fungerer godt som forspill.Forde jeg tenner på han og at han berører meg.

Men kan aldri sammenlignes med skikkelig stimulering  av kjønnsorgan da...

Anonymous poster hash: 8c128...83a

Prøv og være litt åpen for andres synspunkter og preferanser da. Du må jo ikke være enig for å tolerere hva andre sider. 

Jeg digger at en kvinne blir vill av at jeg kysser puppene hennes. Det er noe som mangler hvis en kvinne ikke er helt med på de notene.  :jepp:

Skrevet

Les om ammingens effekt på livmor og vagina. Da skjønner en sammenhengen mellom vagina og pupper. Den lange sirkel. Den korte sirkel er g punkt og klitoris. Stimuleres disse isolert vil en få en stor eller liten orgasme. Stimuleres begge sirkler kan en oppnå noen heftige orgasme kombinasjoner. Den 3 sirkel er anus og under føttene. Stimulerer dere alle tre kan hun nå en helkroppsorgasme og med erfaring og rett fantasi multiorgasme.

Anonymous poster hash: 51586...d21

Skrevet

Da kan umulig klitten din være særlig følsom..var litt ekkelt sagt.Å sammenligne pupp med klit.=umulig.

Ikke rart folk som misforstår dumme ting,folk sier...og sammenligner-fører til hysteri når det gjelder eks amming offentlig..Man ønsker ikke,at puppene skal anss som et kjønsorgan,slik du ubetenksomt gjør....

Ja det kan være opphissende-forde jeg merker at mannen blir veldig opphisset og koser seg,nær puppene,når han klemmer og tar på de-i en sexuell setting.Så klart-det fungerer godt som forspill.Forde jeg tenner på han og at han berører meg.

Nei, men hjelpes. Det ble sagt med en god dose humor. Selvsagt går det ikke an å sammenligne de to tingene.

Og nei, det går heller ikke an å sammenligne pupper når man har sex kontra når man ammer. Jeg har ammet to barn så jeg vet hva jeg snakker om. 

Jeg svarte bare helt enkelt på hva trådstarter spurte om, og for meg er det enkelt og greit veldig deilig, nesten som når jeg stimulerer klitoris. Jeg ser virkelig ikke hva som er galt i dette?

• Liker 4
Skrevet

Nei, men hjelpes. Det ble sagt med en god dose humor. Selvsagt går det ikke an å sammenligne de to tingene.

Og nei, det går heller ikke an å sammenligne pupper når man har sex kontra når man ammer. Jeg har ammet to barn så jeg vet hva jeg snakker om.

Jeg svarte bare helt enkelt på hva trådstarter spurte om, og for meg er det enkelt og greit veldig deilig, nesten som når jeg stimulerer klitoris. Jeg ser virkelig ikke hva som er galt i dette?

Ikke jeg heller :) Har samme opplevelse. Sikkert bare noen som troller eller tar ting litt for seriøst.

Anonymous poster hash: cb201...0f6

• Liker 1
Skrevet

Les om ammingens effekt på livmor og vagina. Da skjønner en sammenhengen mellom vagina og pupper. Den lange sirkel. Den korte sirkel er g punkt og klitoris. Stimuleres disse isolert vil en få en stor eller liten orgasme. Stimuleres begge sirkler kan en oppnå noen heftige orgasme kombinasjoner. Den 3 sirkel er anus og under føttene. Stimulerer dere alle tre kan hun nå en helkroppsorgasme og med erfaring og rett fantasi multiorgasme.

Anonymous poster hash: 51586...d21

Interessant :)

Anonymous poster hash: cb201...0f6

Skrevet

Jeg har svært følsomme brystvorter. Å bli massert, kilt og slikket på brystene er noe av det deiligste jeg vet om, og jeg kan være helt på nippet til å komme av det alene. Derfor foretrekker jeg naturligvis at mannen min bruker tid på puppene mine når vi har sex. Det har han heldigvis ingenting imot, og han ser også store fordeler (pun intended) ved det for seg selv – han tenner på det, og han vet at puppene mine fungerer som en på-bryter for sex. Han kan bare stryke meg over puppene, så er vi i gang.

Anonymous poster hash: 45465...72c
Skrevet

Jeg syntes det er viktig..

Ikke nødvendigvis fordi det er så følsomt der, men det gir meg en herlig følelse av å bli begjært... 

Skrevet

...

Anonymous poster hash: 2e58c...7b9

Skrevet (endret)
Den 17.8.2015 at 12.32, AnonymBruker skrev:

Hvor viktig er det å bli tatt og sugd på puppene før og under sex?

Anonymous poster hash: a1be5...dc5

slettet

Endret av miax
Skrevet

Elsker det! Har veldig følsomme brystvorter. Dessverre opplever jeg ofte at de blir litt glemt, siden de er så små... Pleier å få mer fokus rettet mot rumpa istedenfor. 

Skrevet

Nada. Har så og si ikke følelser på nipplene etter amming.

Skrevet

Elsker å bli kjælt med på puppene;-))

Skrevet

På en skala fra 1-10, så 10. Lite som gjør meg kåtere, våtere, og tipper meg over orgasmen enn skikkelig puppeplay og nippleklyping! Gjerne noen små dask også :)

Om puppene mine hadde fått null oppmerksomhet hadde jeg nekta å la han gå ned i buksa på meg.

Anonymous poster hash: a7940...151
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...