AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Hvor viktig er det å bli tatt og sugd på puppene før og under sex?Anonymous poster hash: a1be5...dc5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Det får jeg ingenting ut av. Bare kons på klitten. Anonymous poster hash: 7ea95...d97 4
Gjest ulvepopcorn Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Leter du etter et fasitsvar tror jeg du må lete en stund...
peppermyntete Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 For meg personlig er det viktig som en del av forspill, under sex er klitoris mer sentralt å konsentrere seg om.
Devilheart Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Tror jeg snakker for fleste menn når jeg sier: Fordi vi ELSKER pupper og å leke med dem! For meg personlig er det godt forspill og tennende å fokusere på øvrige deler, ikke bare nedre.
*Maja* Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 For meg personlig er det veldig viktig. Puppene mine er nesten like følsomme som klitoris. 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Jeg liker det For meg føles det som at det er en forbindelse mellom puppene og klitoris. Så når han berører begge samtidig,så kjennes det sterkere på en måte. Virker jo som samboeren min liker å holde på med dem under sex også Anonymous poster hash: cb201...0f6 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 For meg personlig er det veldig viktig. Puppene mine er nesten like følsomme som klitoris. Da kan umulig klitten din være særlig følsom..var litt ekkelt sagt.Å sammenligne pupp med klit.=umulig. Mega stor forskjell på de to organene der. Ikke rart folk som misforstår dumme ting,folk sier...og sammenligner-fører til hysteri når det gjelder eks amming offentlig..Man ønsker ikke,at puppene skal anss som et kjønsorgan,slik du ubetenksomt gjør.... Ja det kan være opphissende-forde jeg merker at mannen blir veldig opphisset og koser seg,nær puppene,når han klemmer og tar på de-i en sexuell setting.Så klart-det fungerer godt som forspill.Forde jeg tenner på han og at han berører meg. Men kan aldri sammenlignes med skikkelig stimulering av kjønnsorgan da... Anonymous poster hash: 8c128...83a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Da kan umulig klitten din være særlig følsom..var litt ekkelt sagt.Å sammenligne pupp med klit.=umulig. Mega stor forskjell på de to organene der. Ikke rart folk som misforstår dumme ting,folk sier...og sammenligner-fører til hysteri når det gjelder eks amming offentlig..Man ønsker ikke,at puppene skal anss som et kjønsorgan,slik du ubetenksomt gjør.... Ja det kan være opphissende-forde jeg merker at mannen blir veldig opphisset og koser seg,nær puppene,når han klemmer og tar på de-i en sexuell setting.Så klart-det fungerer godt som forspill.Forde jeg tenner på han og at han berører meg. Men kan aldri sammenlignes med skikkelig stimulering av kjønnsorgan da...Anonymous poster hash: 8c128...83a Tror ikke hun mente det så seriøst da.Anonymous poster hash: cb201...0f6 1
Fraggzy Skrevet 17. august 2015 #10 Skrevet 17. august 2015 Da kan umulig klitten din være særlig følsom..var litt ekkelt sagt.Å sammenligne pupp med klit.=umulig. Mega stor forskjell på de to organene der. Ikke rart folk som misforstår dumme ting,folk sier...og sammenligner-fører til hysteri når det gjelder eks amming offentlig..Man ønsker ikke,at puppene skal anss som et kjønsorgan,slik du ubetenksomt gjør.... Ja det kan være opphissende-forde jeg merker at mannen blir veldig opphisset og koser seg,nær puppene,når han klemmer og tar på de-i en sexuell setting.Så klart-det fungerer godt som forspill.Forde jeg tenner på han og at han berører meg. Men kan aldri sammenlignes med skikkelig stimulering av kjønnsorgan da... Anonymous poster hash: 8c128...83a Det er bra at du sitter med en fasit på hvordan alle jenter er bygget opp og hvordan alle jenter føler. 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #11 Skrevet 17. august 2015 Det er bra at du sitter med en fasit på hvordan alle jenter er bygget opp og hvordan alle jenter føler. Heldigvis har ikke jeg clit-følsomheten på brystvortene...da hadde jeg aldri i verden turt å eks amme. Hadde vært livredd for å få orgasmer av det-eks på cafe..offentlig,eller på sykehuset. Stakkars jente,hvis hun bestemt-mener-det hun sier.... Anonymous poster hash: 8c128...83a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #12 Skrevet 17. august 2015 Puppene mine er egentlig helt uinteressante for meg når jeg har sex. Mannen kan godt ta på dem, kna og klemme litt på dem men da kun fordi han liker det og ikke fordi det gir meg noe. Sutting på dem er helt uaktuelt. Vet jeg er litt unormal på det området men sånn er det nå bare. Anonymous poster hash: 728ea...fba
Gjest Godjente Skrevet 17. august 2015 #13 Skrevet 17. august 2015 Heldigvis har ikke jeg clit-følsomheten på brystvortene...da hadde jeg aldri i verden turt å eks amme. Hadde vært livredd for å få orgasmer av det-eks på cafe..offentlig,eller på sykehuset. Stakkars jente,hvis hun bestemt-mener-det hun sier.... Anonymous poster hash: 8c128...83a Haha.. er forskjell på å amme barn og å la en mann kose og slikke på brystvortene! Jeg er også følsom på puppene og elsker at han tar på dem og koser med dem. Men det er ikke noe seksuelt å amme et barn. Helt annen følelse enn den man får når man har sex med en mann! 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #14 Skrevet 17. august 2015 Heldigvis har ikke jeg clit-følsomheten på brystvortene...da hadde jeg aldri i verden turt å eks amme. Hadde vært livredd for å få orgasmer av det-eks på cafe..offentlig,eller på sykehuset. Stakkars jente,hvis hun bestemt-mener-det hun sier.... Anonymous poster hash: 8c128...83a Det hadde vært sinnsykt digg! Andre jenter er så heldige som har sånt Anonymous poster hash: b605c...162
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #15 Skrevet 17. august 2015 Heldigvis har ikke jeg clit-følsomheten på brystvortene...da hadde jeg aldri i verden turt å eks amme. Hadde vært livredd for å få orgasmer av det-eks på cafe..offentlig,eller på sykehuset. Stakkars jente,hvis hun bestemt-mener-det hun sier.... Anonymous poster hash: 8c128...83a Pleier du å få orgasme hos gynekologen dersom det blir mye action med UL-pinne og kjenning på livmor/eggstokker med fingre i skjeden? De fleste klarer fint å "skru av" seksuelle følelser og får ikke orgasme i alle situasjoner der noen er borti kroppen deres. Anonymous poster hash: 728ea...fba 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #16 Skrevet 17. august 2015 Pleier du å få orgasme hos gynekologen dersom det blir mye action med UL-pinne og kjenning på livmor/eggstokker med fingre i skjeden? De fleste klarer fint å "skru av" seksuelle følelser og får ikke orgasme i alle situasjoner der noen er borti kroppen deres. Anonymous poster hash: 728ea...fba Skal nok klare å unngå orgasme. Men klarer ikke å unngå å bli våt,kanskje Er jo like forbanna flaut.Flaut for den stakkars legen også. Anonymous poster hash: 8c128...83a
Gjest Morello Skrevet 17. august 2015 #17 Skrevet 17. august 2015 (endret) VIKTIG!!! Elsker puppestimuli, det så være kniping eller kyssing eller suging..!! Har kjempefølsomme brystvorter, kan komme kun med det liksom ^^ Synes i grunn det er bedre enn klitten, eller ofte er det det, for klittstimuli blir ofte for intenst, mens brystvortene har helt perfekt følsomhet. Blir kåt på en-to-tre om de får litt oppmerksomhet..! Takk gudene for at kjæresten min liker å klå på puppene mine like mye som jeg liker å bli klådd på :D Og til dere som snakka om amming, jeg har ikke unger, men er rimelig sikker på at amming ville vært en så ikke-seksuell situasjon for meg at det ikke ville blitt noe problem. ^^ Endret 17. august 2015 av Morello 6
Gjest Servicetekniker Skrevet 17. august 2015 #18 Skrevet 17. august 2015 Og kose og suge på pupper er absolutt en del av oppvarming og også under lek
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #19 Skrevet 17. august 2015 Jeg elsker det. tror faktisk jeg kunne fått orgasme av bare det. det er så sinnsykt deilig. Anonymous poster hash: 62072...2bc 4
Gjest Servicetekniker Skrevet 17. august 2015 #20 Skrevet 17. august 2015 Jeg elsker det. tror faktisk jeg kunne fått orgasme av bare det. det er så sinnsykt deilig. Anonymous poster hash: 62072...2bc Synd du er anonym da :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå