Gå til innhold

Hvordan funker følelsene til menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du viser ikke respekt når du omtaler folk som genuint ønsker et forhold som desperate og/eller ute av stand til å føle.

Du skjønner vel at jeg er såret og sint? At jeg er frustrert?

Anonymous poster hash: cb3ac...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, og det er nettopp da man ikke opptrer spesielt respektfullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, og det er nettopp da man ikke opptrer spesielt respektfullt.

For noe jeg skrev i frustrasjon. Vi damer blåser gjerne ut steam med en gang for å få ting ut av systemet. Så ja jeg var nok krass men dæven så digg det er å bare blåse ut litt. Så kan man få igjen pusten etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelser er ikke noe god valuta i en diskusjon hvor man prøver forholde seg til logikk og argumenter.

Du har kun vist at du vil ha sympati fordi du blir pumpa og dumpa.

Menn har følelser. Har du sett hva menn har laget av litterære verk viet til kjærlighet? Har du sett bygg som har blitt laget for sin kjære? Ref. Taj Mahal. Menn er i stand til å føle mye for den rette kvinnen.

Dine generaliseringer må du vekk med. Rekalibrer radaren din og lytt mindre til følelser når det kommer til å oppsøke menn og det å danne forhold med de.

I mellomtiden får du kose deg med is og en sippefilm for å gå deg til å føle deg bedre.

Anonymous poster hash: ace2d...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man må jo få tid til å bli kjent med hverandre. Det tar tid det. Jeg rekker ikke å vise de hvem jeg er. Og jeg har mye å by på.

Får lett oppmerksomhet fra menn og på noen få måneder har tre sagt de ble forelsket i meg. Jeg falt hodestups for han ene etter en stund med intens flørting fra hans side. Og når ting begynte å falle på plass og vi ble eksklusive, så ble han bare borte. Jeg skjønner absolutt ingen ting.

Men nå er det jo mange menn der ute som er i langvarige forhold. Så om menn som regel mister interessen for deg etter en stund, sier nok det mer om deg enn det sier om menn generelt.

Det er rett og slett mulig at du ikke har så mye å by på når det kommer til langvarige forhold.

Anonymous poster hash: 09820...f0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelser er ikke noe god valuta i en diskusjon hvor man prøver forholde seg til logikk og argumenter.

Du har kun vist at du vil ha sympati fordi du blir pumpa og dumpa.

Menn har følelser. Har du sett hva menn har laget av litterære verk viet til kjærlighet? Har du sett bygg som har blitt laget for sin kjære? Ref. Taj Mahal. Menn er i stand til å føle mye for den rette kvinnen.

Dine generaliseringer må du vekk med. Rekalibrer radaren din og lytt mindre til følelser når det kommer til å oppsøke menn og det å danne forhold med de.

I mellomtiden får du kose deg med is og en sippefilm for å gå deg til å føle deg bedre.

Så jeg kan sitte her på KG og lese side opp og side ned fra menn som disser kvinnfolk, men jeg får ikke lov til å uttrykke frustrasjon en gang? Hmm. Ok. Forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå er det jo mange menn der ute som er i langvarige forhold. Så om menn som regel mister interessen for deg etter en stund, sier nok det mer om deg enn det sier om menn generelt.

Det er rett og slett mulig at du ikke har så mye å by på når det kommer til langvarige forhold.

Det har jeg ;) og det betviler jeg ikke heller ;) jeg vet jeg har mye å by på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute etter en mann som kan være min beste venn, en trygg havn og en jeg har lidenskapelig sex med. Jeg må ha følelser for mannen og da er sex utrolig viktig for meg. Mye sex. Ofte hatt mer sexlyst enn mannen.

Så de gangene jeg møter en mann så holder jeg alltid litt igjen for å se om mannen virkelig er forelsket i meg. Men så gir jeg etter men da har mannen bare mistet følelsene. Sånn vips borte vekk. Jeg skjønner ikke hvordan sterke følelser kan dø så lett ut. Derfor har jeg begynt å tvile på om menn virkelig blir forelsket eller om det bare er et spill.

Du holder igjen sier du?Mulig karene blir lei...og tar det som en avvisning,lav interesse.Hvordan skal en mann bli forelsket i deg?Hvis du ikke gjør noe som helst selv-for å flørte,sjarmere og forføre han?Hvis du

er like kjedelig som alle ANDRE DAMER HAN HAR TRUFFET FØR DEG,SÅ MÅ DU VÆRE HIMMLA GUDOMMELIG VAKKER-FOR Å GJØRE ET INNTRYKK PÅ HAN.

-Dessverre,man kan ikke forvente å få noe,uten å jobbe litt for det selv også..

Er du passiv-så blir han også passiv.

Du får-det du sender ut av signaler,tilbake!Vi speiler alle-hverandre.

Anonymous poster hash: 23878...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan sitte her på KG og lese side opp og side ned fra menn som disser kvinnfolk, men jeg får ikke lov til å uttrykke frustrasjon en gang? Hmm. Ok. Forstår.

Handler ikke om hva man får lov til, men hva som er respektfullt, og hva som er lurt. Å klage på menn som gruppe, og å beskylde dem for ymse greier, er ganske nedlatende, og neppe spesielt sunt for verken deg eller leserne. At andre (også menn) gjør tilsvarende teite ting er vel heller en grunn til å la være enn å gjøre det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ;) og det betviler jeg ikke heller ;) jeg vet jeg har mye å by på.

Du kommer ingen vei om du ikke også går i deg selv.

Selvsagt handler dette også om deg! Hvis ikke hadde ingen andre jenter/kvinner vært i forhold heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har nok falt for "feil mann" mange ganger tror jeg, med all respekt selvsagt. Slik er det bare.

Let litt i klasse "B" du, der er det mange bra menn også.

Anonymous poster hash: efb53...c44
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har nok falt for "feil mann" mange ganger tror jeg, med all respekt selvsagt. Slik er det bare.

Let litt i klasse "B" du, der er det mange bra menn også.

Anonymous poster hash: efb53...c44

Jeg hadde gitt opp og lete og levde et rolig liv. Helt til i våres da jeg ga det en sjans. Han vet veldig godt at jeg har falt for han. Jeg sa det til han og han bekreftet at han hadde falt for meg. Jeg følte meg så trygg og sikker på han og passet på at han også følte seg trygg på meg. Men det hjalp ikke. Nå blir det en lang pause fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe jeg skrev i frustrasjon. Vi damer blåser gjerne ut steam med en gang for å få ting ut av systemet. Så ja jeg var nok krass men dæven så digg det er å bare blåse ut litt. Så kan man få igjen pusten etterpå.

Nei. Du får ikke bruke "jeg er dame" som unnskyldning til å oppføre deg dårlig. Du er ikke et barn, du klarer å la være å oppføre deg dårlig fordi du er frustrert. Sånne som deg gir kvinner et dårlig rykte fordi dere insisterer på at "jeg er kvinne og kan ikke kontrollere følelsene mine og derfor har jeg emosjonelle utbrudd".

Begynne å takle problemene dine som en voksen, ikke som et barn. Og slutt å si at din oppførsel gjelder alle kvinner

Anonymous poster hash: e07fe...698

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Du får ikke bruke "jeg er dame" som unnskyldning til å oppføre deg dårlig. Du er ikke et barn, du klarer å la være å oppføre deg dårlig fordi du er frustrert. Sånne som deg gir kvinner et dårlig rykte fordi dere insisterer på at "jeg er kvinne og kan ikke kontrollere følelsene mine og derfor har jeg emosjonelle utbrudd".

Begynne å takle problemene dine som en voksen, ikke som et barn. Og slutt å si at din oppførsel gjelder alle kvinner

Kanskje ikke så rart at hun gjør det... Hun generaliserer jo også kraftig når det gjelder menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du kun er ute etter å uttrykke frustrasjon og eventuelt få sympati, er det en fordel å skrive et innlegg som ikke oppfordrer til diskusjon. Om man legger opp til diskusjon, spesielt ved å komme med generaliserende påstander mot halvparten av befolkningen, så må man være forberedt på at det kommer svar.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du kun er ute etter å uttrykke frustrasjon og eventuelt få sympati, er det en fordel å skrive et innlegg som ikke oppfordrer til diskusjon. Om man legger opp til diskusjon, spesielt ved å komme med generaliserende påstander mot halvparten av befolkningen, så må man være forberedt på at det kommer svar.

Og jeg håper menn kan lese dette og se at dere gjør mange damer frustrerte. Vi ønsker trygghet og kjærlighet men blir brukt. Om og om igjen. Ja vi damer har eget ansvar for eget følelsesliv. Men dere menn har også et ansvar med å respektere oss. Det er jo ikke rart det er vanskelig å finne seg en partner når kjønnene skal gå til krig mot hverandre. Men er det det dere vil så versågod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg håper menn kan lese dette og se at dere gjør mange damer frustrerte. Vi ønsker trygghet og kjærlighet men blir brukt. Om og om igjen. Ja vi damer har eget ansvar for eget følelsesliv. Men dere menn har også et ansvar med å respektere oss. Det er jo ikke rart det er vanskelig å finne seg en partner når kjønnene skal gå til krig mot hverandre. Men er det det dere vil så versågod.

Det problemet er jo enkelt nok å løse, bare velg en partner som du kan ha for deg selv. Velger du en det er konkurranse om er det jo fort gjort at han går videre.

Anonymous poster hash: 0a10c...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det problemet er jo enkelt nok å løse, bare velg en partner som du kan ha for deg selv. Velger du en det er konkurranse om er det jo fort gjort at han går videre.

Anonymous poster hash: 0a10c...c23

Tro meg. Det er ingen god taktikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen krig. De mennene du forventer skal respektere deg har mest sannsynligvis mange å velge mellom. De gir deg en sjanse og trekker seg unna. Ut fra hvordan du har svart i tråden kan jeg skjønne hvorfor.

En mann som er ettertraktet lån velge og vrake blant damer han vil ha forhold med. På samme måte som en attraktiv kvinne kan velge fra øverste hylle når det kommer til sex.

Aksepter det først som sist.

Forøvrig er jeg nysgjerrig på hvordan de er respektløse..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også mange menn som blir brukt av kvinner. Der er dårlige personer blant begge kjønn og det kan være vanskelig å finne noen som ikke er kjipe. Men det har ikke noe med at man er mann eller kvinne å gjøre.

Menn burde heller ikke respektere kvinner, de burde respektere individer. Jeg som kvinne vil ikke bli respektert fordi jeg har pupper og vagina, jeg vil bli respektert fordi jeg eventuelt oppfører meg som en person man syns fortjener respekt. Å respektere noen bare fordi man tilhører en viss gruppe er tåpelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...