peppermyntete Skrevet 17. august 2015 #21 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg har sju bher og tre sportsbher. Sikkert 25 truser. Det er ikke noe jeg gidder å vaske ofte, dessuten må man jo bytte etter trening også så det trengs en del i skuffen min for at det ikke skal bli tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 17. august 2015 #22 Del Skrevet 17. august 2015 Har 7 Bher, vet det fordi jeg vasket alle i går, og 14 truser. Men må bytte ut noen av trusene, de har blitt slarkete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #23 Del Skrevet 17. august 2015 Kommer an på hvor ofte du vil vaske, det, og hvor ofte du skifter truse. Å skifte minst en gang daglig er et must, men om du trener mye må du gjerne bruke mer enn en truse daglig. Jeg vasker undertøy omtrent en gang i måneden. Jeg bruker så lang tid på å samle opp nok undersøy og håndklær til en vask. Så jeg har vel minst 40 truser. Bh-er kan brukes mange ganger før de vaskes, avhengig av hvor mye du svetter, men det anbefales at man ikke bruker samme bh to dager på rad, siden elastisiteten blir dårligere da. Så du må ha minst to. Men så er det gjerne greit å ha i ulike farger, for å unngå at stropper blir alt for synlige, og at de skinner gjennom klærene. Jeg ville sagt minimum her var én hvit, én svart og én hudfarget. Anonymous poster hash: 7e189...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 17. august 2015 #24 Del Skrevet 17. august 2015 Har en del BH-er jeg ikke bruker, har vel en 5 jeg bruker oftest, pluss sportsbher. Jeg har så sykt mange gamle truser som bare ligger bakerst i skapet, men ca. 15 stk. blir brukt aktivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 17. august 2015 #25 Del Skrevet 17. august 2015 Har vel omtrent 15 BHer, men har 3 favoritter som blir oftere brukt. Sportsbh kommer i tillegg. Truser har jeg så mange av at jeg ikke går tom selv etter en måned uten klesvask, men har mine 20 favoritter også her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 17. august 2015 #26 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg bor alene, og gidder ikke vaske klær mer enn en til to dager i uka. Synes to av hver høres ekstremt lite ut. Jeg er fullstendig enig, men når det kommer til hvor mange man helt faktisk trenger, så blir jo det 2 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #27 Del Skrevet 19. august 2015 Man kan ikke kun tenke på hva man trenger, men hva man har lyst på og hva som skal til for at man skal føle seg fin, sexy, behagelig osv. Undertøy er viktig. Man ser bedre ut i alle antrekk hvis man føler at undertøyet man har på seg er fint, delikat og sexyAnonymous poster hash: c86b0...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 19. august 2015 #28 Del Skrevet 19. august 2015 Har ikke telt antall bh'er, men tipper det er rundt 5. Av truser har jeg ca 10, men dette er etter min mening alt for lite. Jeg gidder ikke vaske det like fort som det er tørt. Jeg bør definitivt kjøpe nye og bytte ut en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 19. august 2015 #29 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg har vel omtrent 6 BH`er: 1 svart 1 hvit 1 blå 1 hudfarget 1 sports-BH 1 svart gammel som jeg bruker når jeg bare skal være hjemme Vet ikke hvor mange truser jeg har, men tipper rundt 10 stk - helst svarte - men også 1 hudfarget. Bor alene, men vasker klærne mine relativt ofte allikevel så jeg har aldri hatt behov for mer enn det jeg har. Kunne forresten trengt 1 sports-BH til men jeg finner aldri en lik den jeg har, desverre ... vil ha en med lukking foran - men ikke med glidelåslukking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå