Gå til innhold

Er ikke KG-deltagernes sexliv representativt?(Om analt)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har registrert noe pussig:

Ute i "real life", så har man et ganske sterkt inntrykk av at det er svært mange gutter/menn som maser/presser jentene til analsex, mens svært mange jenter egentlig ikke er særlig begeistret for det.

Her inne, så har jeg inntrykk av at svært mange menn(inkl meg), ikke syns det er særlig stas med endetarmen til jenter, mens så og si samtlige jenter her inne lovpriser det!

Kan man dermed konkludere med at deltagerne av begge kjønn her inne, ikke er særlig representative for folk i sin alminnelighet? På svært mange områder av sexlivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm....for det første har jeg ikke merket at gutter i "Real life" er opptatt av analsex, i hvertfall ikke i mine omgangskretser.

Når det gjelder jentene her inne så er det en del som sier at de praktiserer analsex, men det er da langt fra alle som lovpriser dette. Mange sier jo rett ut at dette ikke er noe som tenner dem.

Etter min oppfatning finnes det folk i alle aldre, folk i alle yrker og folk med en masse forskjellige verdier og livssyn her på Kvinneguiden, så etter min mening er dette en side som er like representativ for samfunnet som alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt vokabular betyr samtlige alle.Og om inntrykket ditt om jentene på KG er at alle liker analsex,da har du nok lest kun de innleggene du ville.

Uansett så kan du krysse meg av den "samtlige" lista di,for her praktiseres analsex ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christopher

Flott Thea! Regner med at du heller ikke mangler lek, spenning og variasjon i ditt sexliv, for det! Sjøl om de aller fleste later til å tro at det ikke finns et sexliv for oss som ikke driver med hverandres tarmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christopher!

De færreste av os, som driver med anal-sex tror at dere som ikke liker det nødvendigvis har et kjedeligt sex-liv. Men eg må da innrømme at når eg hører uttalelser som tarmsex, djevelens lyster, syke sex-lyster etc, så lurer eg på hvor åpne og villige dere "anal-motstandere" er til å prøve noe nytt (tenker IKKE på anal-sex her).

Men poenget mitt var egentlig dette, vi er mange som liker denne typen sex, vi skader ingen og det er fult lovlig. Så kan vi ikke bare bli enige om å være uenige her, uten å slenge dritt :hoho: so to speak.

Eg synes det er en bra avveksling og er glad for at eg er i stand til å få 3 typer orgasme, klitoris, vaginal og anal :D

Som svar til Erik, så tror eg at en av grunnene til at jentene her "innrømmer" at de liker anal-sex, er at det er mulig å gjøre det her uten å bli stemplet som sex-gærning ute i det virkelige livet. Guderne skal vite, at eg absolutt ikke skryter av min lyst ute i virkeligheten. Har hørt litt for mange brautende " Har, har... Tok hu i toen, det likte hu ja... har, har..." :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta du må huske på at disse folka her tror at mennesker som liker anal går rundt og tenker analsex hele tiden... altså at vi blir ulykkelige dersom vi ikke får kjøre bakveien...

Det er egentlig interessant det der.... hva kommer det av at mennesker som ikke liker den form for sex..... har så mange meninger om nevnte tema...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nysgjerrig på dette tema

Hei Katta (og andre som liker anal-sex)

Jeg er veldig nysgjerrig på hva som er den gode følelsen ved anal-sex versus vanlig samleie.

Kan dere med POSITIV erfaring dele denne med en jomfru på området som er nyfiken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Jeg tror nok de som oppsøker sex-forumene på nettet oftest er mest glad i og nysgjerrig på forskjellige typer sex.

Eller så er de bare syke i hodet sitt.

Jeg liker ikke analsex, har prøvd en gang og han kom såvidt innenfor, er altfor trang jeg. Med masse glidemiddel og oppvarming og hele pakka.

Noen liker å rote i gårsdagens mat, andre ikke.....

I en liten gruppe vil det alltid være noen som er representative for whatever noen finner det for godt å forske på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg bare ikke kan fatte er at analsex er blitt en diskusjon her inne om det er "riktig" eller "feil" å praktisere det! Herregud, jeg synes ikke fotslikking og SM høres ut som det aller mest pirrende, men kjære jeg gidder da ikke prakke på de som liker det at det er feil og fy!

Faen jeg blir så forbanna her. Slutt med dette tullet, hvis noen liker analsex så la de for h*lvette holde på. Det er ikke nødvendig å få dem til å tro at det er djevelens verk osv?? De som praktiserer det liker det tydeligvis, så la dem holde på!!!

Tror du hadde blitt litt forbanna hvis jeg skulle nekta deg å spise pepperoni på pizza fordi JEG ikke liker det!

Pokker altså

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som er nysgjerrig :D

Det blir litt som å forsøke å beskrive, hva som er godt med vaginal sex, ikke så enkelt det nei.

For min egen del så er det friksjon mot bakre del av lukke-muskelen ( eller rompe-hullet om du vil), følelsen av å bli fylt opp og følelsen, når pikken støter mot livmora "utenfra".

Vil foreslå at du eksperimentere litt på egen hånd først, bruk litt glidekrem og prøv med en finger... Noe av det viktigste er å starte med en finger, så to fingre etc... Å gyve løs med pikken uten forvarsel er VONDT og da kan man skade lukkemuskelen. Ellers husk glidekrem og at ting som har vært rompa må vaskes før de føres inn i skjeden. Der er ikke samme bakterieflora.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kine*

Støtter meg til de tips KATTA har gitt, men vil i tillegg tilføre at det som virkelig gjør analt godt, er om gutten beveger seg UTROLIG sakte inn og ut. Da tigger jeg han om å holde på leeenge :P Tut og kjør kan gjøre vondt :(

Liker også godt å sitte oppå gutten og "styre" selv.

*kine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...