Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #1 Del Skrevet 8. juli 2002 :oops: Ja altså.. jeg har en del hår i nevnte område og det er ikke særlig gøy,spesielt ikke i bikinisesongen. Når jeg barberer meg får jeg rett og slett kviser/røde nupper i området dagen etterpå.Det er verken behagelig eller særlig pent.. :cry: Jeg barberer (med hårets retning) med Venus høvel og Satin Care soft skin fra Gilette. Skyller med kaldt vann etterpå. Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan unngå dette problemet?Noen produkt som virker bra? Ser liksom ingen andre som spankulerer :o rund med kviser i der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #2 Del Skrevet 8. juli 2002 jeg barberer oppover, og utover! starter ved selve kjønnet, og barberer oppover, MOT hårene. jeg får også nupper, ca 2-3 dager etterpå.. skikkelig irriterende, men that's life desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 8. juli 2002 #3 Del Skrevet 8. juli 2002 Du kan jo forsøke å vokse det? Gjør nok sabla vondt med det første, men så er det jo borte mye lenger også... Eller så kan du prøve hårfjerningskrem? Selv har jeg ikke hatt så altfor god erfaring med det, men hårene som vokste ut igjen var tynnere, og altså lettere å fjerne på nytt og lite med sår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 9. juli 2002 #4 Del Skrevet 9. juli 2002 Den er veldig bra til intimbarbering.... Lukker ikke porene slik babyolje kan gjøre, og for meg som fort får røde prikker, så er dette et ypperlig alternativ!! Har ikke prøvd å bruke olivenolje selv men det skal jeg jammen prøve neste gang! Selv om jeg får følelsen av at sommeren er over når jeg ser ut av vinduet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #5 Del Skrevet 9. juli 2002 ALOE VERA gele!!! Da blir det ingen røde prikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #6 Del Skrevet 9. juli 2002 :o Bare helt vanlig olje eller gele?!! Det er vel verdt et forsøk kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 10. juli 2002 #7 Del Skrevet 10. juli 2002 Verken olje eller aloe vera har fjernet problemet helt for meg, så til slutt bare bet jeg tennene sammen og bestemte meg for å prøve voks. AU! Men gud så digg etterpå! Etter at jeg vokset den første gangen (tror det var 18. mai) har håret aldri kommet ordentlig ut igjen...ikke sånn som det det var før i hvert fall. Jeg har vokset én gang til etter det, og det har fortsatt ikke vokst ut. Kommer noen småhår her og der, men de tar jeg med pinsett. Må legge til at jeg vokser bare det som er utenfor bikinikanten, jeg fikser ikke å vokse kjønnsleppene....urgh. Der bruker jeg fortsatt høvel. Barberer om kvelden og sover uten undertøy, da går det stort sett bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 11. juli 2002 #8 Del Skrevet 11. juli 2002 Oi oi oi, det har jeg lurt på et par ganger selv også.. Voksing altså! Gjorde du det selv eller, hos noen som gjør dette? Salonger osv.. Hvor gjorde du i tilfelle dette, og hvor mye koster det? Uansett, enhver pris for å slippe røde prikker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. juli 2002 #9 Del Skrevet 12. juli 2002 Nei, jeg gjorde det selv. Jeg er for pysete til å få noen andre til å gjøre noe sånt Det er verst første gangen, men tror nok det er en vanesak. Nå har jo ikke jeg vokset ordentlig mer enn to ganger, så jeg synes fortsatt det er alt annet enn godt, men mamma'n min har sverget til voksing i alle år, og det ser ikke ut til at det plager henne nevneverdig lenger... Nå må jeg nesten legge til at jeg ikke vet om hun vokser bikinilinjen også da, jeg har bare sett henne vokse bena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 12. juli 2002 #10 Del Skrevet 12. juli 2002 ALOE VERA !!! Jeg barberte meg for 3 dager siden. Smurte meg godt inn med aloe vera etterpå, og har til nå ikke fått utslett. Noe jeg vanligvis ALLTID får.... Må bare nevne at jeg bruker Aloe Vera PLANTEN, ikke noe produkt jeg har kjøpt... Jeg tar et stort blad deler det i to ,på langs, og smører meg godt inn med innsiden av bladet. La det lufttørke etter på, og smør gjerne inn en gang til neste dag. Det er også en god ide å unngå stramme truser første døgnet etterpå. Gå helst uten,men det er ikke sikkert du tør det... ( Jeg bruker alltid å gå uten truser dagen etter, sørger for at jeg kan være hjemme, og tar på meg skjørt..) Lykke til 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 13. juli 2002 #11 Del Skrevet 13. juli 2002 mymlen, det gjør jeg også - går uten truser, altså Det er nesten det beste man kan gjøre for å unngå disse hel****s prikkene! Hm, jeg har ikke prøvd selve planten, men vi har en i stuevinduet, så kanskje jeg skulle prøve...? Men den aloe vera-greia jeg har brukt tidligere tror jeg ikke er så veldig "behandlet", den ser akkurat ut som det som kommer ut av planten...jaja... Skal prøve likevel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 13. juli 2002 #12 Del Skrevet 13. juli 2002 Det er ingen problemer å få kjøpt Aloe Vera uten tilsetningsstoffer på flaske/tube heller.Og den fungerer like godt som planten. Aloe Vera er jo Aloe vera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 13. juli 2002 #13 Del Skrevet 13. juli 2002 Kitchenwitch! Hva slags voks bruker du da? Hvor får man tak i denne? Sandy må bli fin til sydenferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. juli 2002 #14 Del Skrevet 18. juli 2002 Ehem.. Har eg forstått dette feil?! :o Eg barberte meg med solsikkeolje og eg fekk masse rødeprikker. Skal du barbere deg med olje eller skal du bare smøre det på etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 22. juli 2002 #15 Del Skrevet 22. juli 2002 Var og plaget med prikker før, men ikke nå lenger..... Buker høvel og skum, skyller høvel'n i rennende VARMT vann hele tiden og smører meg godt inn med natusan babyolje etterpå. Du bør heller ikke bruke en truse med 'ekle' sømmer eller som er trang, rett etterpå. Babyolje funker foresten veldig bra på resten av kroppen også, leggene mine er blitt MYE mykere og ikke med sånn hvite tørre merker.... -Så, det er bare å prøve.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 23. juli 2002 #16 Del Skrevet 23. juli 2002 Vel, jeg kjøpte en boks med varmvoks jeg da.. Det var neimen ikke lett!!!! Og fyttekatta så vondt det var.... Prøvde på leggen først, før jeg gikk løs på bikinien.. Skulle jeg ikke ha gjort, da var det svårt å røske løs på musa! Litt vanskelig i starten, men jeg får vel teken på det litt senere... Huttetu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå