AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 "Anbefaler tilfluktsrom i norske tunneler Da Gudvangatunnelen var fylt av brannrøyk, søkte turister etter evakueringsrom. Trafikkforsker Gunnar D. Jenssen ber om «ulovlige» tilfluktsrom i norske tunneler." http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Anbefaler-tilfluktsrom-i-norske-tunneler-3417468.html Jeg håper at dette med tilfluktsrom i tuneller blir en realitet. Jeg har også hørt flere si at de tror at dette allerede finnes i norske tuneller Hva tror du, vil det bli dette i fremtiden? Anonymous poster hash: dadce...162
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 I nyere tunneler med to løp er der gjennomgsnger mellom tunelløpene. Gudvangatunnelen er der bare t løp i, mener jeg? I ny tunnel under sjøen utenfor Stavanger bygges der gjennomgang på hver 250 meter. De viste det på nyhetene for noen dager siden. Anonymous poster hash: 425e8...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 I nyere tunneler med to løp er der gjennomgsnger mellom tunelløpene. Gudvangatunnelen er der bare t løp i, mener jeg? I ny tunnel under sjøen utenfor Stavanger bygges der gjennomgang på hver 250 meter. De viste det på nyhetene for noen dager siden.Anonymous poster hash: 425e8...8e7 Så bra! Takk for ditt svar! Anonymous poster hash: dadce...162
Mann 42 Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Det burde definitivt være fluktveier eller tilfluktsrom. Men mesteparten av de norske tunellene er bare et høl i fjellet. Så primitive og billige som mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Det burde definitivt være fluktveier eller tilfluktsrom. Men mesteparten av de norske tunellene er bare et høl i fjellet. Så primitive og billige som mulig. Blir sånn når man struper samferdselsbudsjettene og samtidig prioriterer prestisjeprosjekter som brubygging over fjorder og skjærgård. Anonymous poster hash: 9da6b...459
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå