Cuntzilla Skrevet 18. august 2015 #61 Skrevet 18. august 2015 Nå endte jo det siste innlegget ditt bare med personangrep, stråmenn og andre hersketeknikker. Så får de som leser diskusjonen selv avgjøre om det sier mest om meg eller deg og hvem som mest sannsynlig har rett i denne diskusjonen. Jeg tror dessverre ikke dette er en diskusjon hvor den ene har rett og den andre har feil, da menn er forskjellige, noen vil like naturlige jenter og andre vil like når man har sminket seg som Terje Schröder. Dessuten har du som sagt hengt deg opp i noe veldig subjektivt (når jeg har mest draget) fordi du tok noe helt bokstavelig (ett lag mascara). Du kan aldri "vinne" når du skal prøve å fortelle meg om når jeg får mest oppmerksomhet, for det er dessverre jeg den fremste eksperten på i hele verden, uansett hvor godt likt og vel ansett du mener du er på KG Jeg har ikke brukt noen stråmenn forøvrig, som sagt, vi snakker åpenbart forbi hverandre og jeg kan ikke ta høyde for at du har vanskelig for å lese mellom linjene.
Inwe Skrevet 18. august 2015 #62 Skrevet 18. august 2015 Der ser du hvor enkelt dere har det !! ...heheAnonymous poster hash: 33dae...41b Jepp men jeg hjelper til selv da, tar alltid kontakt om det er noen jeg vil snakke med.
Cordelia Skrevet 19. august 2015 #63 Skrevet 19. august 2015 (endret) Altså folk må få kle seg som de vil uten at andre skal bry seg så mye og bitche. Bare gjør meg en liten tjeneste; hvis dere skal gå i rumpekorte kjoler og stolpre dere opp på tårnhøye hæler, så vær så snill å sørg for å være edru nok til å gå rett. Drita full liggende/sjanglende i rennesteinen med parykken på snei pandabjørn, er bare dårlig stil. Selv skulle jeg ønske jeg var litt mer vågal i stilen. Kan forresten ikke huske sist jeg var ute på byen dollet opp, et par år minst. *sukk* Men det innebærer som regel svarte finbukser og en eller annen topp. Iom at jeg er litt "topheavy" så kan jeg ikke dra utrigninga for langt ned. Skulle og ønske jeg hadde selvtillit til å gå i litt mer trange(dog smakfulle) skjørt og kjoler a la blyantskjørt eller wiggledress. Må bare ta noen flere sit-ups først. Endret 19. august 2015 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #64 Skrevet 19. august 2015 Jeg og venninna mi gjorde et eksperiment . Gikk ut med vanlige classy klær. Fikk respons da også selvsagt, men med slutty klær ble vi nærmest omringet og fikk ikke puste. Så med classy klesstil tiltrekker du deg menn, men med slutty tiltrekker du deg ALLE ! Anonymous poster hash: c7fc7...efd Må være spesielt å føle seg som filmstjerne hver gang man går ut ... Anonymous poster hash: 33dae...41b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå