AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #21 Skrevet 14. august 2015 Hvordan kler dere dere når dere skal ut på byen? Hva er for slutty og hva er OK? Menn: Hvordan liker dere at damene kler seg ? Jeg går i slimfit jeans omtrent hver dag og trives i det på byen også. Bruker pumps til, en fin topp, et langt smykke og en farge på neglene. Hvis toppen er litt for avslørende har jeg en formsydd dressjakke til, for å unngå slutty-looken. Går også på byen i kjoler som er litt lengre enn Nelly-kjolene. Stramme kjoler, men ikke veldig utringet eller for korte kjoler. Håret har jeg løst, og sminken er ikke too much, men litt mer en på jobb. Jeg tiltrekker meg alle "typer" menn, utenom de som går direkte etter de jentene som viser frem alt. Tror jeg er for tildekket for de, og det er bare en bonus for meg Anonymous poster hash: 68d23...0e2 2
Gjest BethD Skrevet 14. august 2015 #22 Skrevet 14. august 2015 Jeg går i slimfit jeans omtrent hver dag og trives i det på byen også. Bruker pumps til, en fin topp, et langt smykke og en farge på neglene. Hvis toppen er litt for avslørende har jeg en formsydd dressjakke til, for å unngå slutty-looken. Går også på byen i kjoler som er litt lengre enn Nelly-kjolene. Stramme kjoler, men ikke veldig utringet eller for korte kjoler. Håret har jeg løst, og sminken er ikke too much, men litt mer en på jobb. Jeg tiltrekker meg alle "typer" menn, utenom de som går direkte etter de jentene som viser frem alt. Tror jeg er for tildekket for de, og det er bare en bonus for meg Anonymous poster hash: 68d23...0e2 Flott svar... er ikke ute etter ONS, og føler jeg har litt å lære på klesfronten.. Har en tendens til å gå litt overboard.
Gjest Godjente Skrevet 14. august 2015 #23 Skrevet 14. august 2015 Spørsmålet er vel om du ønsker å gjøre mennene eller damene fornøyd. Var på jobbfest nå nylig og da hadde en kvinne fremhevet brystene veldig med sånn BH-greie. Hun var dritpopulær blant mennene, mens jeg hørte sarkastiske kommentarer fra en del kvinner. Typisk kvinner 2
LadyL Skrevet 14. august 2015 #24 Skrevet 14. august 2015 (endret) Spørsmålet er vel om du ønsker å gjøre mennene eller damene fornøyd. Var på jobbfest nå nylig og da hadde en kvinne fremhevet brystene veldig med sånn BH-greie. Hun var dritpopulær blant mennene, mens jeg hørte sarkastiske kommentarer fra en del kvinner. Sånn bh-greie 😂😂😂 Jeg går også sjeldent på byen, men jeg liker å ta på meg kjole. Ikke for kort, og ikke for dyp utrigning. Har også på en tynn svart strømpebukse om det er kaldt ute. Endret 14. august 2015 av LadyL 3
Gjest Trollkarlen Skrevet 14. august 2015 #25 Skrevet 14. august 2015 Typisk kvinner Heh ja det er litt sinnsykt hvor fiendtlig kvinner kan bli bare pga noe klær. Kan ikke huske sist jeg brydde meg om en annen mann sitt antrekk. Det er ikke slik at det ikke eksisterer mye mannskit en mann kan ha på seg heller. Hvem i helvete bryr seg?! Hva er problemet med at en annen kvinne velger å gå med en kjole der puppene holder på å falle ut og blotter ræva om hun bøyer seg ned? Hvorfor blir kvinner så seriøst stakkarslig angående slikt?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #26 Skrevet 14. august 2015 Hvordan kler dere dere når dere skal ut på byen? Hva er for slutty og hva er OK? Menn: Hvordan liker dere at damene kler seg ? Utseendet betyr da ingenting ..det er jo såklart det indre som teller!!. Anonymous poster hash: 33dae...41b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #27 Skrevet 14. august 2015 Jeg liker å vise kroppen uten at det ser billig ut. F.eks. en lang sommerkjole, som fremhever midjen og brystene. Kan gjerne ha litt kløft når kjolen er lang. Anonymous poster hash: 71a6a...e08
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #28 Skrevet 14. august 2015 Jeg liker å vise kroppen uten at det ser billig ut. F.eks. en lang sommerkjole, som fremhever midjen og brystene. Kan gjerne ha litt kløft når kjolen er lang. Anonymous poster hash: 71a6a...e08 Kanskje en bedre ide å vise hvem du faktisk er som person ...? med mindre du faktisk bevisst legger opp til å tiltrekke deg de mest visuelt kåte mannfolka.. Anonymous poster hash: 33dae...41b 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #29 Skrevet 14. august 2015 Jeg kler meg helt vanlig, men tar på litt fine øredobber og kanskje et armbånd. Liker ikke å gå i utrigning på byen, så går mest i jeans og en vanlig t skjorte Noen ganger tar jeg på meg tights istedet for jeans og en litt lengre topp, men hater seksuell oppmerksomhet så jeg kler meg så dempet og anonymt som mulig. Får masse oppmerksomhet og menn fordet, og føler jeg får en god del mere respekt, og går tryggere hjem fra byen. Men jeg misunner de jentene som er komfortable med å dolle seg skikkelig opp, jeg likte å gjøre det som yngre på fest, men på byen går jeg mest for å kose meg med venner (selvom jeg er singel) og syns det blir slitsomt å hele tiden få nye menn som skal snakke med meg eller ta seg friheten til å ta på meg (da blir det slosskamp for det takler jeg ikke) Anonymous poster hash: 44430...b8f
Cinder Skrevet 14. august 2015 #30 Skrevet 14. august 2015 (endret) Miniskjørt og utringninger er no-no i alle aldrer Jeg er godt voksen og har alltid på meg jeans, men hadde jeg vert yngre hadde jeg nok vist frem litt legger og lår, men bare om sommeren Men hva som er slutty avhenger jo av hvor man går ut - viktigste er jo å justere klærne etter typen utesteder Å kle seg på en spesiell måte for å tiltrekke seg en viss type menn er ikke aktuelt for meg. Jeg går ut på byen for å feste ikke for å lete etter den store kjærligheten. Endret 14. august 2015 av Cinder
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #31 Skrevet 14. august 2015 Kanskje en bedre ide å vise hvem du faktisk er som person ...? med mindre du faktisk bevisst legger opp til å tiltrekke deg de mest visuelt kåte mannfolka.. Anonymous poster hash: 33dae...41b Hva i alle dager... :D Er du en som går på byen med tilkneppet bluse, små perleøredobber og flate sko? Da tiltrekker du deg sikkert de minst kåte mannfolka. Og det er nok intet tap for noen. Anonymous poster hash: 71a6a...e08 2
Cinder Skrevet 14. august 2015 #32 Skrevet 14. august 2015 Kanskje en bedre ide å vise hvem du faktisk er som person ...? med mindre du faktisk bevisst legger opp til å tiltrekke deg de mest visuelt kåte mannfolka..Anonymous poster hash: 33dae...41b Gurimalla ! Kan hun ikke få være fin og fremheve sine former uten at hun skal anklages for å gjøre seg til for kåte menn! 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #33 Skrevet 15. august 2015 Gurimalla ! Kan hun ikke få være fin og fremheve sine former uten at hun skal anklages for å gjøre seg til for kåte menn! Så ikke klag over at alle mannfolka bare bryr seg om utseendet da di neba! Anonymous poster hash: 33dae...41b 1
Gjest BethD Skrevet 15. august 2015 #34 Skrevet 15. august 2015 Okei.. så konklusjon: Om man viser litt hud så er man slutty og bare ute etter ONS. Om man kler seg mer diskrè så får man garantert ikke napp,utenom disse mennene som er kjedelige ..?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #35 Skrevet 15. august 2015 Okei.. så konklusjon: Om man viser litt hud så er man slutty og bare ute etter ONS. Om man kler seg mer diskrè så får man garantert ikke napp,utenom disse mennene som er kjedelige ..? Må man være player for å ikke være kjedelig i deres øyne er vel spørsmålet ..svaret er vel JA ! Anonymous poster hash: 33dae...41b
Inwe Skrevet 15. august 2015 #36 Skrevet 15. august 2015 Jeg får alltid mer oppmerksomhet de gangene jeg er mer hverdagslig kledd på byen. Aldri fått mer oppmerksomhet enn de gangene jeg bare havner på byen etter å h vært ute å spist med venner e.l. For all del, får oppmerksomhet i kjole/skjørt også, men bukse og en ikke alt for utringa topp funker alltid bedre.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #37 Skrevet 15. august 2015 Jeg får alltid mer oppmerksomhet de gangene jeg er mer hverdagslig kledd på byen. Aldri fått mer oppmerksomhet enn de gangene jeg bare havner på byen etter å h vært ute å spist med venner e.l. For all del, får oppmerksomhet i kjole/skjørt også, men bukse og en ikke alt for utringa topp funker alltid bedre. Der ser du hvor enkelt dere har det !! ...hehe Anonymous poster hash: 33dae...41b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #38 Skrevet 15. august 2015 Heh ja det er litt sinnsykt hvor fiendtlig kvinner kan bli bare pga noe klær. Kan ikke huske sist jeg brydde meg om en annen mann sitt antrekk. Det er ikke slik at det ikke eksisterer mye mannskit en mann kan ha på seg heller. Hvem i helvete bryr seg?! Hva er problemet med at en annen kvinne velger å gå med en kjole der puppene holder på å falle ut og blotter ræva om hun bøyer seg ned? Hvorfor blir kvinner så seriøst stakkarslig angående slikt? Det er heller ikke norm for menn å kle seg slutty. De aller fleste menn kler seg normalt, uten utringning eller klesplagg som skal fremheve kroppsdeler på samme seksuelle måte. Det nærmeste man kommer er at klærne er litt tettsittende. Menn og gutter er ganske flinke til å gjøre narr når menn først klær seg rart eler jålete. Som jan thomas eller homoseksuelle som har litt feminin klesstil. Greia er bare at det er så sjelden at man raskt kan konkludere at menn ikke kommenterer antrekk til andre menn. Nåja, jeg har hørt menn komme med kommentarer når det gjelder kvinner som kler seg for å få oppmerksomhet også. Anonymous poster hash: ab991...d1f
Cinder Skrevet 15. august 2015 #39 Skrevet 15. august 2015 Så ikke klag over at alle mannfolka bare bryr seg om utseendet da di neba!Anonymous poster hash: 33dae...41b Det har jeg da heller aldri gjort?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #40 Skrevet 15. august 2015 Jeg kler meg for å få oppmerksomhet. Jeg har en veltrent og fin kropp, som jeg liker å vise fram på byen. Pleier ikke bruke særlig utringning, men gjerne korte kjoler fordi jeg har fine, lange og brune bein. Rumpa liker jeg å framheve, så blir gjerne tettsittende kjoler. Jeans og fine topper er hverdagstøy for meg, på fest/byen doller jeg meg opp:D Anonymous poster hash: 223d6...899
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå