Gå til innhold

Dere single damer ! (menn kan også se)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kler dere dere når dere skal ut på byen?

Hva er for slutty og hva er OK?

Menn: Hvordan liker dere at damene kler seg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhr... Det beror jo på hva det er for type menn du ønsker oppmerksomhet fra. "Slutty" tiltrekker deg oppmerksomhet fra den typen som ønsker noe kortvarig, (en del av) de som ser på kvinner som objekt.

Litt mer dempet hvis du vil ha oppmerksomhet fra de som ønsker å bli kjent med deg, som i den du er.

Tenker jeg.

Anonymous poster hash: 82cd2...81e
  • Liker 4
Skrevet

Uhr... Det beror jo på hva det er for type menn du ønsker oppmerksomhet fra. "Slutty" tiltrekker deg oppmerksomhet fra den typen som ønsker noe kortvarig, (en del av) de som ser på kvinner som objekt.

Litt mer dempet hvis du vil ha oppmerksomhet fra de som ønsker å bli kjent med deg, som i den du er.

Tenker jeg.

Og hva legger du i "litt dempet"...?

altså..hvor går grensen..?

Gjest Hofmann
Skrevet
Menn: Hvordan liker dere at damene kler seg ?

Slutty.

• Liker 2
Gjest Hofmann
Skrevet

Ops...

Skrevet

Og hva legger du i "litt dempet"...?

altså..hvor går grensen..?

Tja, når noen ser ut som om de vil at folk skal bli mer kjent med deres "søstre" enn med dem så er jo det et hint om at hun ikke er interessert i å bli kjent med folk som vil lære å kjenne *henne*, men heller at folk skal være opptatt av "søstrene" hennes.

Ikke vise mer hud enn i en normal setting er det jeg tenker på som "dempet".

Skrevet

Spørsmålet er vel om du ønsker å gjøre mennene eller damene fornøyd. Var på jobbfest nå nylig og da hadde en kvinne fremhevet brystene veldig med sånn BH-greie. Hun var dritpopulær blant mennene, mens jeg hørte sarkastiske kommentarer fra en del kvinner.

Skrevet

Tja, når noen ser ut som om de vil at folk skal bli mer kjent med deres "søstre" enn med dem så er jo det et hint om at hun ikke er interessert i å bli kjent med folk som vil lære å kjenne *henne*, men heller at folk skal være opptatt av "søstrene" hennes.

Ikke vise mer hud enn i en normal setting er det jeg tenker på som "dempet".

Regner med du mener brystene ?

:P

Skrevet

Spørsmålet er vel om du ønsker å gjøre mennene eller damene fornøyd. Var på jobbfest nå nylig og da hadde en kvinne fremhevet brystene veldig med sånn BH-greie. Hun var dritpopulær blant mennene, mens jeg hørte sarkastiske kommentarer fra en del kvinner.

Ja ikke sant..

Nå skal det jo sies at mange fine topper/kjoler osv liker å vise litt bryst...

men det er jo forskjell på å vise nesten alt utenom brystvortene og litt kløft.

Skrevet

Jeg er en jeansjente. Går alltid i jeans på byen. Foretrekker utesteder uten fjortissfyll og dansegulv. Gi meg heller et utested med god rock i høytalerene og en avslappet stemning. Jeg driter i oppmerksomheten fra menn. Prøver faktisk ikke å synes så godt. Så om noen skulle få øye på meg, så har han nok sett nøye etter ;) Og joda havner alltid i snakk med menn. Men jeg tar det lite seriøst. Jeg er ikke så veldig keen på å bli sjekka opp på byen :P

Anonymous poster hash: 33577...648
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er en jeansjente. Går alltid i jeans på byen. Foretrekker utesteder uten fjortissfyll og dansegulv. Gi meg heller et utested med god rock i høytalerene og en avslappet stemning. Jeg driter i oppmerksomheten fra menn. Prøver faktisk ikke å synes så godt. Så om noen skulle få øye på meg, så har han nok sett nøye etter ;) Og joda havner alltid i snakk med menn. Men jeg tar det lite seriøst. Jeg er ikke så veldig keen på å bli sjekka opp på byen :P

Anonymous poster hash: 33577...648

Halleluja sistah!

Skrevet

Regner med du mener brystene ?

:P

thumbs-up.jpg

• Liker 1
Skrevet

Not slutty

Og hvordan syns du en jente bør kle seg på byn ?

Skrevet

Når jeg skal på pub med venner går jeg med hverdagsklær og sko. Er det 2. juledag eller påskeaften går jeg med en finere kjole og høyhelte sko. Jeg er veldig sjeldent ute. 

Skrevet

Ja ikke sant..

Men om du ønsker menns oppmerksomhet så ser du vel selv på byen hva menn liker?

Skrevet

Kler meg slik jeg synes er fint. Foretrekker å vise bein over bryster, så har sjeldent utringning. 

Skrevet

Men om du ønsker menns oppmerksomhet så ser du vel selv på byen hva menn liker?

Jeg er jo ikke dum :)

Om jeg ønsker menns oppmerksomhet så kler jeg meg deretter.

Poenget med denne tråden var for å sjekke hva andre mener,og hva mannfolkene mener om emnet..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...