Gå til innhold

Turn to page 394-Severus diary, obviously


Severus

Anbefalte innlegg

Håper at de tok fire kolber og ikke ølglass? :klo:  

Det er sånn at når en kjører kroppen hardt over tid, så svarer den med å få problemer i maskineriet. Løsningen ligger som regel hos en selv. Det er veldig ulurt å gi blaffen i kroppens signaler. Håper at du klarer å bli litt snillere med deg selv og kommer deg på beina igjen. God bedring, Severus.  :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjører ikkke kroppen hardt. Har omtrent ikke gjort noe siden i mars. Bortsett fra i August at jeg ble dårlig av og på med halsbrann,uregelmessig mens etc. Å nå på søndag med oppkast uten grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt tran og d vitamin siden mandag. Har ikke like mye muskelsmerter lengre

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tumblr_nyuya2Suop1sks8qho1_1280.jpgMamma har springforma mi:rasende: å jeg oppdaga det ikke før jeg var godt i gang med ostekaka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppens rutiner kan reagere på at en ikke har det bra over tid også.

Er en under mye psykisk press, kan akkurat det der bli vinglete og leve sitt eget liv. 

God bedring, til min favoritt-Severus.  :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke noe psykisk at jeg har mensen med 10 dagers mellomrom, det er unormalt. Jeg prøvde piller for å utsette den, men den kom tilbake 3 dager senere. Alt av prøver var fine bortsett fra vitamin d. Ikke er det stoffskiftet eller hormoner. Det neste blir gu, å celleprøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Leger er flinke til sånt. En må smøre seg med alt en har av tålmodighet. De finner nok ut av det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...