Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2015 #341 Del Skrevet 5. september 2015 Er vi sånne såkvalme, evige kosemosere syns du, S? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. september 2015 Forfatter #342 Del Skrevet 5. september 2015 Neida, men enkelte er frekkere enn flatlusa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 5. september 2015 #343 Del Skrevet 5. september 2015 Ja,det er ein del frekkisar der. Men så er der ein del hyggjelege folk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. september 2015 #344 Del Skrevet 5. september 2015 Jeg tror det er sunnhetstegn å ikke passe inn på KG, her er det mye rart. Stedet drunker jo i generaliseringer, fordommer, hat, personangrep og dårlig debatteknikk. Jeg hadde vært mer bekymret om du følte du passet inn i dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. september 2015 Forfatter #345 Del Skrevet 5. september 2015 Føler mer at jeg ikke passer inn noen steder, å iallefall ikke i hjembyen min. Jeg er ikke den som fester og hoier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2015 #346 Del Skrevet 5. september 2015 Akkurat det siste der ser jeg på som en veldig god ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. september 2015 Forfatter #347 Del Skrevet 5. september 2015 Men det fører jo til at folk synes at jeg er rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. september 2015 #348 Del Skrevet 5. september 2015 Gjør det noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2015 #349 Del Skrevet 5. september 2015 Folk syns akkurat hva de vil og en kan ikke gjøre noe med det. Ikke sikkert at en trenger å bry seg med sånne folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. september 2015 Forfatter #350 Del Skrevet 5. september 2015 Her får man ikke venner om man ikke drikker seg full. Typisk norsk kultur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2015 #351 Del Skrevet 5. september 2015 Da er det ikke skikkelige venner. Gode venner godtar en slik som en er...uten drikkepress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. september 2015 Forfatter #352 Del Skrevet 5. september 2015 Men det virker som man ikke kan være sosial uten flatfyll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 6. september 2015 #353 Del Skrevet 6. september 2015 Kjenner til den. Har aldri blitt ein del av studentlivet for eg ikkje gjev etter for drikkepresset. Gidd berre ikkje Skal eg drikke,skal det vere fordi eg vil,ikkje fordi alle andre gjer det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2015 #354 Del Skrevet 6. september 2015 Folk som ikke våger å leve som seg selv sammen med andre, er egentlig ganske små og svake mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 6. september 2015 #355 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg drikker heller ikke Severus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. september 2015 Forfatter #356 Del Skrevet 6. september 2015 I natt var det en full fyr som tisset bak bardisken på et utested, å truet med å banke vaktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2015 #357 Del Skrevet 6. september 2015 Glad for at jeg ikke kjenner sånne folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. september 2015 Forfatter #358 Del Skrevet 6. september 2015 Ikke jeg heller, fy faen den norske drikkekulturen er skamfull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2015 #359 Del Skrevet 6. september 2015 Er faktisk enig med deg der. En stor del av nordmenn kan ikke forholde seg til alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. september 2015 Forfatter #360 Del Skrevet 6. september 2015 Vet dere hva mer som irriterer meg? Mannfolk som mener jenter bare liker fotball pga spillerne er søte. Å når man prøver å diskutere spillet med de, så får man bare dumme usaklige svar. Ja klart den eneste grunnen til at jeg liker fotball er fordi han her er så søøøøøøøøøøøøøt :daane: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå