Gjest Miss Selfridge Skrevet 22. august 2015 #1101 Del Skrevet 22. august 2015 Den gruppa der blir jo bare verre og verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1102 Del Skrevet 22. august 2015 ** OBS REGLER REDIGERT 16.08.2015 ** **** VI HAR MEDLEMSSTOP **** Legger du til nye medlemmer slipper de ikke inn pr dags dato. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!! Jeg vil også være medlem Anonymous poster hash: de263...7ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 22. august 2015 #1103 Del Skrevet 22. august 2015 ** OBS REGLER REDIGERT 16.08.2015 ** **** VI HAR MEDLEMSSTOP **** Legger du til nye medlemmer slipper de ikke inn pr dags dato. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!! Jeg vil også være medlem Anonymous poster hash: de263...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1104 Del Skrevet 22. august 2015 Nå er det en jente som har postet et innlegg om det hun har mottatt. Blant annet en skjorte, en poncho osv.... Så dukker det opp en et par rare kommentarer; Jente 1; Oi hallo du.. Profilbiildet ditt er et bilde av meg når jeg var 17... Gjerne ta det bort fra profilen din.. Vil helst ikke bli misbrukt på nette. Jente 2 : Å Hei da, er det sant *navn* DET er frekt!!!Jente 1: Jeg fikk en liten klump i magen ja. Morsomt hva man kan finne på en ebay side.. Jente 2: Nei så ekkelt. Finnes det noen admins som kan ta tak I dette evt?Jente 1: Jeg har fått rapportert henne til Facebook hvertfall. Dette blir det nok drama av ja... Det er nok slettet nå, for finner det ikke nå. Anonymous poster hash: 3103c...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 22. august 2015 #1105 Del Skrevet 22. august 2015 Det er nok slettet nå, for finner det ikke nå. Anonymous poster hash: 3103c...ee2 Ja det kom ikke som et sjokk. Blir vel for mye jobb for sånne politietterforskere som admin. Så da er det enklere å bare utestenge folk og slette alt som har med drama å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1106 Del Skrevet 22. august 2015 ** OBS REGLER REDIGERT 16.08.2015 ** **** VI HAR MEDLEMSSTOP **** Legger du til nye medlemmer slipper de ikke inn pr dags dato. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!! Jeg vil også være medlem Anonymous poster hash: de263...7ad Jeg kan ikke søke opp gruppa en gang så det er tydelig at de er så biske at de til og med har blokkert folk. Anonymous poster hash: 1c99d...0e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. august 2015 #1107 Del Skrevet 22. august 2015 Tråden ryddet for hets, personangrep, innlegg skrevet på dialekt, samt svar til slike innlegg. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReMalaka Skrevet 22. august 2015 #1108 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) . Endret 23. august 2015 av ReMalaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 22. august 2015 #1109 Del Skrevet 22. august 2015 Ja, de ebay jentene er jo helt håpløse Sånn, ingen dialekt (håper jeg) Ikke dra alle over en kam nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReMalaka Skrevet 22. august 2015 #1110 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) . Endret 23. august 2015 av ReMalaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 22. august 2015 #1111 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Oh beklager. De ebay jentene som kjøper fake eller bruker masse penger på "ræl?" For ikke å glemme de jentene som risikerer helsa med enkelte produkter (ja inkludert meg selv) hahaha Hehe, jaja, jeg er jo enig i mye av det de sier her, men jeg tror ikke noen her har skrevet at de er håpløse? uansett så får vel folk kjøpe det de selv ønsker, men det er vel lov å syns at det er litt morsomt/rart osv. Edit: det skal sies at jeg syns noe av det som blir lagt ut er fint, og jeg har kjøpt noe av det selv. Jeg hadde nok aldri funnet frem til det selv, uten den gruppa Endret 22. august 2015 av Fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukerfeil Skrevet 22. august 2015 #1112 Del Skrevet 22. august 2015 ** OBS REGLER REDIGERT 16.08.2015 ** **** VI HAR MEDLEMSSTOP **** Legger du til nye medlemmer slipper de ikke inn pr dags dato. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!! Jeg vil også være medlem Anonymous poster hash: de263...7ad ååååh, jeg ville også bli medlem! D: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1113 Del Skrevet 22. august 2015 ** OBS REGLER REDIGERT 16.08.2015 ** **** VI HAR MEDLEMSSTOP **** Legger du til nye medlemmer slipper de ikke inn pr dags dato. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!! Jeg vil også være medlem Anonymous poster hash: de263...7ad De er ikke særlig stive i norsk grammatikk. Det heter stopp, ikke stop Anonymous poster hash: 99125...8bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1114 Del Skrevet 23. august 2015 Nå er det ei som har lagt ut bilde av en bedøvende krem man kan bruke ved fisting. Jeg sitter klar med popcornet! Å fy faen :o den tar kaka....Anonymous poster hash: 3d8d9...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1115 Del Skrevet 23. august 2015 Vi har jo en egen Ebay-tråd på kg også (snakker ikke om denne). Det eneste jeg kan si er: Hjelpes! Anonymous poster hash: 99125...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 23. august 2015 #1116 Del Skrevet 23. august 2015 Den er likevel mye mer edruelig og normal enn gruppa, vil jeg påstå. Var, i alle fall, det er forsåvidt en stund siden jeg var innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1117 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Takk!Jeg kan ikke søke opp gruppa en gang så det er tydelig at de er så biske at de til og med har blokkert folk.Anonymous poster hash: 1c99d...0e4 Haha! Kan ikke si at jeg er veldig overrasket. Fikk da lest reglene, selv om jeg ikke fikk blitt medlem, herregud for en gjeng.ååååh, jeg ville også bli medlem! D: Vi får lage oss en egen gruppe; Vi som blir utstøtt fra Ebay FB-gruppa! Endret 23. august 2015 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saras2 Skrevet 23. august 2015 #1118 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Kan ikke si dere er noe bedre enn noen av dem på Ebay gruppa.. dere sitter jo å henger ut folk, å latterliggjør folk. seriøst skjerp dere.. Endret 23. august 2015 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saras2 Skrevet 23. august 2015 #1119 Del Skrevet 23. august 2015 men jeg er enig i at enkelte av de folk legger ut på ebay gruppa burde de tenke over mer enn 1 gang før de deler.. er kun medlem selv for å finne tips til kjøkken utstyr.. men bare ignorerer det andre. Men å henge ut navn å bilder utenfor gruppen, det blir for dumt.. ikke rart unger sliter med mobbing i skolen i dag.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1120 Del Skrevet 23. august 2015 men jeg er enig i at enkelte av de folk legger ut på ebay gruppa burde de tenke over mer enn 1 gang før de deler.. er kun medlem selv for å finne tips til kjøkken utstyr.. men bare ignorerer det andre. Men å henge ut navn å bilder utenfor gruppen, det blir for dumt.. ikke rart unger sliter med mobbing i skolen i dag.. Om du ser noe med navn og bilder i denne tråden er det bare å rapportere det, slikt bryter med kgs retningslinjer. Det er heller ikke det som er poenget med denne tråden. Anonymous poster hash: 80af4...d6b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg