Ardwinna Skrevet 19. august 2015 #421 Del Skrevet 19. august 2015 Er det blitt populært å klage på alt som ikke ser 100% likt ut som originalen nå eller? Hva forventer de egentlig? Det lurer jeg også på. Selvsagt håper jeg at det jeg får er mest mulig likt det jeg har bestilt men har jeg betalt noen få tiere for ett eller annet billig så bryr jeg meg ikke om det avviker bittelitt fra bildet. Jeg klager kun dersom varen er ødelagt, mangler noe eller ikke dukker opp i det hele tatt. De fleste selgere er såpass grei (og redd for reaksjoner fra Ebay) at de gir delvis eller full refund. Jeg bestilte en gang et juleputetrekk og fikk tilsendt et brunt, grovstrieaktig putetrekk med "Keep calm and carry on" på, det er vel eneste gangen jeg har fått noe som ikke lignet bildet av varen. Det kostet knappe 20 kr og selgeren ga meg refund etter å ha sett bilde av putetrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 19. august 2015 #422 Del Skrevet 19. august 2015 Hvordan fungerer ebay egentlig? Er det privatpersoner som selger, hvis så, hvor får de tak i varene? Eller er det en haug med små firmaer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 19. august 2015 #423 Del Skrevet 19. august 2015 Hvordan fungerer ebay egentlig? Er det privatpersoner som selger, hvis så, hvor får de tak i varene? Eller er det en haug med små firmaer? Ebay er alt. Privatpersoner, store firma, små firma, kjeder.... Både brukte og nye ting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #424 Del Skrevet 19. august 2015 Drama der inne nå :-O Litt drama ihvertfall xD Hvilket innlegg? Hva handler det om? Må inn og se. Anonymous poster hash: d0501...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #425 Del Skrevet 19. august 2015 Det er forresten helt garantert at admin har fått kjennskap til denne tråden. Litt for påfallende at medlemsstoppen kom kun kort tid etter at denne tråden ble splittet fra originalen og fikk navnet ebay i seg.... sånn sett lettere å finne. Mye kjekt å handle på ebay altså, men jeg må si at det er godt å lese her inne at det ikke bare er jeg som reagerer på overforbruk, fokuset på at man mååå ha fake varer og mangel på nettvett... Sikker? For vil tro det hadde kommet frem på gruppa da. Tror det hadde blitt mer enn bare medlemsstopp hvis dem hadde visst noe, så maktsyke som dem er 🙈Anonymous poster hash: 473f1...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 19. august 2015 #426 Del Skrevet 19. august 2015 Sikker? For vil tro det hadde kommet frem på gruppa da. Tror det hadde blitt mer enn bare medlemsstopp hvis dem hadde visst noe, så maktsyke som dem er Anonymous poster hash: 473f1...6c0 Det kan jo hende at det flyr noen PM-er omkring der inne, da. Kanskje syder det godt under overflaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #427 Del Skrevet 19. august 2015 Hvordan fungerer ebay egentlig? Er det privatpersoner som selger, hvis så, hvor får de tak i varene? Eller er det en haug med små firmaer? Det er en mann i Kina som tar i mot alle bestillingene. Så løper han ned på butikken og kjøper de varene som er bestilt og sender med posten. Så langt er det blitt en kjempehit verden over! Anonymous poster hash: 97148...148 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 19. august 2015 #428 Del Skrevet 19. august 2015 Det er en mann i Kina som tar i mot alle bestillingene. Så løper han ned på butikken og kjøper de varene som er bestilt og sender med posten. Så langt er det blitt en kjempehit verden over! Anonymous poster hash: 97148...148 :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 19. august 2015 #429 Del Skrevet 19. august 2015 Hvordan fungerer ebay egentlig? Er det privatpersoner som selger, hvis så, hvor får de tak i varene? Eller er det en haug med små firmaer? Det virker som om enkelte i fb-gruppa tror at ebay er en kjempesvær butikk med mange avdelinger og ikke skjønner at det er forskjellige selgere... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 19. august 2015 #430 Del Skrevet 19. august 2015 Hvilket innlegg? Hva handler det om? Må inn og se.Anonymous poster hash: d0501...633 Tror hun spurte om julegavetips eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa 123 Skrevet 19. august 2015 #431 Del Skrevet 19. august 2015 Det kan jo hende at det flyr noen PM-er omkring der inne, da. Kanskje syder det godt under overflaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa 123 Skrevet 19. august 2015 #432 Del Skrevet 19. august 2015 😂😂😂😂😂 haha, jeg lusker meg så lett på tå. Tror de har mer en nok med den perfekte gruppa si gitt😇 mulig de Admin folka har forandret seg nå, men når jeg var der sist wow da skulle det ikke mye til. Tror seriøst ikke att de hadde klart og tie om dette. Da hadde nok det kommet som innlegg også 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 19. august 2015 #433 Del Skrevet 19. august 2015 Det er forresten helt garantert at admin har fått kjennskap til denne tråden. Litt for påfallende at medlemsstoppen kom kun kort tid etter at denne tråden ble splittet fra originalen og fikk navnet ebay i seg.... sånn sett lettere å finne. Mye kjekt å handle på ebay altså, men jeg må si at det er godt å lese her inne at det ikke bare er jeg som reagerer på overforbruk, fokuset på at man mååå ha fake varer og mangel på nettvett... Vet nå ikke det. Da hadde det stått i reglene at det ikke er lov å diskutere gruppa i andre fora 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 19. august 2015 #434 Del Skrevet 19. august 2015 "Kan noen linke meg ting som er rosa/turkis/lilla?" Overforbruk much? Får helt vondt inni meg... La også merke til hun som hadde kjøpt et skilt med en overvektig damesilhuett der det stod "bones are for the dog, meat is for the man". Er jeg på vide vidder når jeg sier at det kanskje, muligens er litt....trashy? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmus Skrevet 19. august 2015 #435 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Hvorfor bry seg? Ikke minst hvorfor rakke ned på mennesker dere ikke kjenner bare fordi de har en annen hobby enn dere? Syntes hele tråden er flau å lese håper dere er stolte av dere selv. Endret 19. august 2015 av Blåmus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #436 Del Skrevet 19. august 2015 Hvorfor bry seg? Ikke minst hvorfor rakke ned på mennesker dere ikke kjenner bare fordi de har en annen hobby enn dere? Syntes hele tråden er flau å lese håper dere er stolte av dere selv. Aner jeg en av moddene er kommet til tråden, endelig? Anonymous poster hash: 97148...148 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmus Skrevet 19. august 2015 #437 Del Skrevet 19. august 2015 Aner jeg en av moddene er kommet til tråden, endelig? Anonymous poster hash: 97148...148 Er nok ikke det men er kanskje mer voksen enn denne gjengen Smålig å sitte her og gjøre narr av folk men slik er det vell når man har komplekser da drar man andre ned for å heve seg selv. Keep up the good work kidz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #438 Del Skrevet 19. august 2015 Er nok ikke det men er kanskje mer voksen enn denne gjengen Smålig å sitte her og gjøre narr av folk men slik er det vell når man har komplekser da drar man andre ned for å heve seg selv. Keep up the good work kidz Det jeg savner i den gruppen er rett og slett ekte varer og ting bestilt fra europa. Det eneste jeg finner i den gruppen er fake fake FAKE FAKE- og 90% som handles er alt fra Kina. Jeg meldte meg inn i gruppen for å få inspirasjon. Blir bare deprimert av hva folk kjøper. Moddene er også altfor nazi. Det er dog underholdning til tider da. Anonymous poster hash: 21fb7...840 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmus Skrevet 19. august 2015 #439 Del Skrevet 19. august 2015 Det jeg savner i den gruppen er rett og slett ekte varer og ting bestilt fra europa. Det eneste jeg finner i den gruppen er fake fake FAKE FAKE- og 90% som handles er alt fra Kina. Jeg meldte meg inn i gruppen for å få inspirasjon. Blir bare deprimert av hva folk kjøper. Moddene er også altfor nazi. Det er dog underholdning til tider da. Anonymous poster hash: 21fb7...840 Greit nok men hvorfor irritere seg over at andre kjøpe fake, deres valg tenker jeg og blar videre. De fleste som handler på ebay gjør jo det fordi det er billig, Kina er billig Moddene har nok den mest sugene og utakknemlige jobben ever, tenk deg selv og passe på 40.000 jenter Blir svett av tanken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #440 Del Skrevet 19. august 2015 Hvorfor bry seg? Ikke minst hvorfor rakke ned på mennesker dere ikke kjenner bare fordi de har en annen hobby enn dere? Syntes hele tråden er flau å lese håper dere er stolte av dere selv. Hobby?? Er det en hobby å handle??? Greit nok men hvorfor irritere seg over at andre kjøpe fake, deres valg tenker jeg og blar videre. De fleste som handler på ebay gjør jo det fordi det er billig, Kina er billig Moddene har nok den mest sugene og utakknemlige jobben ever, tenk deg selv og passe på 40.000 jenter Blir svett av tanken. Moddene trenger faktisk ikke "passe på" alle de som er der. Jeg har aldri sett så hysteriske admin før, de oppfører seg som om de er guder der inne. Det er nok å sørge for at det ikke kommer trusler og hets, resten klarer folk å ordne selv. Forøvrig, nå er fistingkremen der igjen.... Anonymous poster hash: 3103c...ee2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg