AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #881 Del Skrevet 21. august 2015 Ser de linker til bla dette settet med lysfat til mange hundre kroner http://www.ebay.com/itm/391104538095 Det kjøpte jeg på europris for tre-fire år siden for under en 50-lapp. Samme med disse gelekulene som utvider seg, de brukte jeg i et selskap i 2005. Virker som mange av de som handler der aldri har kikket i en av billigbutikkene før og tror absolutt alt er kupp uten noe som helst research. Anonymous poster hash: 3103c...ee2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #882 Del Skrevet 21. august 2015 De skal få en god jobb med å prøve å luke der inne, tror jeg. Bare jeg alene kjenner i hvert fall ti stykker som er medlem pga dette bilulykke-fenomenet. De har gått fra å finne det ekstremt underholdende til å bli triste og bekymrede, da, så de sletter seg kanskje av seg selv en vakker dag. Anonymous poster hash: b3762...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. august 2015 #883 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Muldvarpen overlevde også sletterunden Jeg har også mirakuløst overlevd sletterunden. Ikke verst. Må også presisere at jeg vet jeg fjaset i natt, men har ikke sjekket om mine kommentarer ble slettet. Men det var generelt fjas ang ebaygruppa, gikk ikke på enkeltpersoner eller graverende innhold. Ja, jeg er ei fjaskjerring, men noen mobber er jeg ikke. Jeg melder meg lett inn i fjasekjerringklubben og må si meg enig i at selv om jeg tøyser mye så mobber jeg ikke. Alt det pratet om mobbing blir bare teit når man tenker på hva mobbing egentlig er. Husker det var ei i kommentarfeltet i går kveld som mente at vi støttet opp om mobbing og bidro til selvmord og greier med oppførselen vår. Wow liksom, det var ikke småtterier. Greit at de var sure men å dra slutningen at vi driver med mobbing og er i samme klubb som dem som terroriserer folk til selvmord var rimelig drøyt. Men nå er nå hele ADMIN-innlegget fjernet og alle sinnainnleggene med det og det er vel egentlig liksågreit. Forresten ser jeg at alle screenshotsa her der bilde og navn er sladdet fremdeles ligger ute, så de røk faktisk ikke med i rydderunden her i tråden. Med andre ord går det greit å legge ut screenshots så lenge bilde og navn er skjult. Altså ikke riktig så ille som enkelte skulle ha det til i natt og i morges. Endret 21. august 2015 av Ardwinna 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #884 Del Skrevet 21. august 2015 På hva, lurer jeg på Anonymous poster hash: 1af07...5e8 På den prestisjefylte utdanningen ved "Livet's knall harde Skole" vel! 😂Anonymous poster hash: 3c7c9...2f6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #885 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg så heller ingenting som kvalifiserer til mobbing. Ufinheter kom det fra begge kanter. For meg virker det som om enkelte vil krangle, og henger seg opp i detaljer som ikke stemmer med virkeligheten. Da det kom som motsvar at ebaygruppen besto av voksne folk som nok hadde peiling på nettvett, måtte jeg bare gi meg for kvelden. Det var liksom ikke nok at hele tråden handler om mangel på nettvett... Kan dere ikke heller krangle om de etiske aspektene ved det dere driver med, da? Det blir for dumt med side opp og ned om at 40.000 damer som velvillig publiserer all verdens under navn og bilde sitter og føler seg mobbet.... Screenshots fra gruppen deres deles jo overalt. Det er mange tusen medlemmer siden det der var i det hele tatt litt privat. Anonymous poster hash: b3762...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. august 2015 #886 Del Skrevet 21. august 2015 Kan vi ikke heller bare slutte å ha hakk i plata og gå tilbake til det vi gjorde før? Damene på Ebaygruppa kan fortsette å dele bilder og linker, og vi kan fortsette å dele bilder og kommentarer vi synes er morsomme og diskutere det vi synes er interessant å diskutere. Ebaygruppa har sine regler og Kvinneguiden har sine regler, og ut over det må folk få lov til å ha de meningene de vil, le av det de vil og skrive/dele det de vil. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laurelin Skrevet 21. august 2015 #887 Del Skrevet 21. august 2015 Tilbake til eBay. Nå har gruppen en stor underholdningsverdi, og det er en svært sjelden gang det kommer opp fine kjøp som ikke er fra Kina. Men fy faen så drit lei jeg er alle de stygge, fake MK veskene, fake Toms, den "berømte" (gud så lei jeg er bruken av det ordet der inne) grisestygge maxikjolen, de stygge liksom penkjolene som lyser dårlig sydd lang vei. Jeg liker oversharing, for det er alltid en eller annen idiot som ikke tåler at folk deler sitt dildokjøp. Slik blir det popcorntråd av. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #888 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg er litt skuffet over at jeg ikke har blitt slettet. Skulle trodd at de i hvert fall greide å "luke" ordentlig siden de skulle få IP-adresser fra KG Jeg syntes forøvrig den vibratoren med bling(...........) hun ene la ut var noe harry. Ikke søren om den hadde kommet nær tissen min altså. Anonymous poster hash: 6f508...3ca 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #889 Del Skrevet 21. august 2015 Noen som fullstendig har misforstått poenget vårt: Advarsel for dem med ømfintlige øyner og holdninger, for det her e en liten dildo Uttrykksikonet wink Ville bare tipse om den her. Billig, liten, veldig fin og gjør jobben sin Altså, jeg bryr meg da ikke om noen har dildoer og vil dele bilder av det! Jeg ler av det, fordi det er så ekstremt oversharing som det går ann å få det. Dette deles altså med nesten 40000 mennesker i lille Norge. At de ikke klarer å tenke at noen kanskje ikke har lyst til å lese dette om familiemedlemme sine, eller arbeidstakeren sin er over min fatteevne. Er de ikke redde noen skal hacke gruppa og gjøre den offentlig? Eller at admins en eller annen gang klikker og gjør det? Og hva med alle som tar skjermbilde? Det er jo så trashy å dele slike ting offentlig. Jeg kan gjerne snakke om og vise frem slikt i venninnegjengen jeg, er svært åpen om slike ting. Men jeg skriver det da ikke på facebook til 40000 andre! At de tror det er fordi vi har striksere holdninger og ikke tåler sånt er jo egentlig bevis på hvordan det står til i toppetasjen til flere der Anonymous poster hash: 3103c...ee2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #890 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg er også medlem i ebay gruppa og egentlig aldri lagt merke til menneskene som er der inne, men det var før admin skrev innlegget sitt igår. Etter å ha lest og sett hva enkelte mennesker der inne kjøper ble jeg idag morges nødt til å snakke med lederen min på jobb. Jeg jobber i NAV på ett kontor i Norge og følte jeg måtte rapportere ikke 1 men 3 brukere. Å bruke penger man ikke har på ebay og skryte av at man venter så og så mange pakker av våre skattepenger er FEIL! Tenk heller på barnet/barna som enkelte dager kun får mat 2 ganger om dagen pga familiens dårlig inntekt. Kos deg/dere med ( etter min mening ) søppel og husk: De fine og flotte tingene du kjøper er ikke verdt det å miste sitt eget barn til barnevernet. Anonymous poster hash: 4f1b2...9b9 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #891 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg er også medlem i ebay gruppa og egentlig aldri lagt merke til menneskene som er der inne, men det var før admin skrev innlegget sitt igår. Etter å ha lest og sett hva enkelte mennesker der inne kjøper ble jeg idag morges nødt til å snakke med lederen min på jobb. Jeg jobber i NAV på ett kontor i Norge og følte jeg måtte rapportere ikke 1 men 3 brukere. Å bruke penger man ikke har på ebay og skryte av at man venter så og så mange pakker av våre skattepenger er FEIL! Tenk heller på barnet/barna som enkelte dager kun får mat 2 ganger om dagen pga familiens dårlig inntekt. Kos deg/dere med ( etter min mening ) søppel og husk: De fine og flotte tingene du kjøper er ikke verdt det å miste sitt eget barn til barnevernet.Anonymous poster hash: 4f1b2...9b9 Anonymous poster hash: 99125...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laurelin Skrevet 21. august 2015 #892 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg er litt skuffet over at jeg ikke har blitt slettet. Skulle trodd at de i hvert fall greide å "luke" ordentlig siden de skulle få IP-adresser fra KG Jeg syntes forøvrig den vibratoren med bling(...........) hun ene la ut var noe harry. Ikke søren om den hadde kommet nær tissen min altså. Anonymous poster hash: 6f508...3ca Tviler på at de i det heletatt får tak i IP-adresser, da de fleste seriøse nettsteder ikke gir det ut med mindre det er en politianmeldelse inne i bildet og det er politiet som ber om IP-adressen. Men, om de så hadde fått tak i det, hva skulle de gjort med det? Admin eller ikke, de ser ikke FB-brukeres IP-adresser, så lykke til med det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. august 2015 #893 Del Skrevet 21. august 2015 Nå krangler de ekte TOMs vs fake 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #894 Del Skrevet 21. august 2015 Nå krangler de ekte TOMs vs fake Mitt første innlegg der inne fikk meg hevet ut 😢 Jaja, handler ikke på ebay uansett 😅Anonymous poster hash: 211e1...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #895 Del Skrevet 21. august 2015 Tviler på at de i det heletatt får tak i IP-adresser, da de fleste seriøse nettsteder ikke gir det ut med mindre det er en politianmeldelse inne i bildet og det er politiet som ber om IP-adressen. Men, om de så hadde fått tak i det, hva skulle de gjort med det? Admin eller ikke, de ser ikke FB-brukeres IP-adresser, så lykke til med det. Jeg tror nok det var sarkastisk, ingen kan få ut ip-adresser nei. Ofte får ikke politiet ut engang! De på ebay-gruppa mente nok at vi gjorde noe så ulovlig ved å ha denne tråden (ooops, lage dette forumet mener jeg!) at KG skulle oute hele gjengen Anonymous poster hash: 3103c...ee2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #896 Del Skrevet 21. august 2015 Har selv vært medlem av denne facebookgruppen i knapt en måned nå. Og jeg blir til tider overgitt over bildene voksne kvinner poster av seg selv til tider. Er selv i slutten av tenårene, og hadde det vært min mor som poster slike bilder av seg selv hadde jeg nok pakket kofferten. Jeg tror vi har skjønt det nå - denne mirakelbhen er visst virkelig til å anbefale, men fortsatt pøses det på av lettkledde bilder av kvinner i alle posisjoner. Det er ikke det at kropp er en unaturlig ting for meg, tvert imot, men hva er poenget med å posere i forskjellige stillinger for å fremheve at man er fornøyd med et ebaykjøp på denne måten? Jeg føler denne gruppen ofte blir brukt til unnskyldninger for å poste bilder, og høste litt oppmerksomhet til selvtilliten. Så, omsider leter jeg.. hvor er er denne gruppen der jeg kan poste bilder av meg selv i min nye bh fra H&M? Er jeg fornøyd med et undertøyskjøp, viser jeg det til typen eller forteller det til venniner. Jeg legger da ikke ut bilder for hele verden. Dog, jeg liker mennesker har selvironi. Til en viss grad. Og flere personer sprenger denne grad-skalaen. Anonymous poster hash: 008cc...39d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #897 Del Skrevet 21. august 2015 Dere kan få hele Norges befolkning til å slutte å handle fake, men dere kan ikke få en helt verden til å slutte med det. Så hvem enn det er som lager skoa, så kommer de ikke til å slippe unna den jobben uansett. Jeg blir helt matt og lei meg av å lese sånt. Snakk om manglende evne til å reflektere. "Fordi alle andre gjør det, så kan jeg også gjøre det" Anonymous poster hash: d0501...633 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. august 2015 #898 Del Skrevet 21. august 2015 Enda en til som ikke aner hva hun har fått i pakken sin og må søke råd fra de andre i gruppa! Denne gangen noen pinnegreier som man visstnok kan bruke til negledesign eller kakepynting. Jeg er glad jeg handler såpass lite på Ebay at dersom jeg skulle motta feil vare eller ikke huske hva jeg har bestilt (lite sannsynlig), så kan jeg sjekke purchase history uten å scrolle gjennom flere hundre varer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReMalaka Skrevet 21. august 2015 #899 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) . Endret 23. august 2015 av ReMalaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #900 Del Skrevet 21. august 2015 Tviler på at de i det heletatt får tak i IP-adresser, da de fleste seriøse nettsteder ikke gir det ut med mindre det er en politianmeldelse inne i bildet og det er politiet som ber om IP-adressen. Men, om de så hadde fått tak i det, hva skulle de gjort med det? Admin eller ikke, de ser ikke FB-brukeres IP-adresser, så lykke til med det. Jeg tror nok at AB som du siterte bare tullet, de får selvfølgelig ikke tak i IP-adressene våre. Anonymous poster hash: d0501...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg