Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså ærlig talt, denne tråden er jo verre enn 99% av brukerne på den gruppa. Overforbruk? Ja, selvfølgelig, men hva med alle bloggerne som får pakker i ny og ne og flyr alle mulige veier? Tells ikke de? Dette er en greie som er gøy de første månedene før man går lei og slutter. La nå folk gjøre som de vil å slutt med den forbanna uthenginga. 

Så hva om man kjøper falske ting på ebay? Det er ikke alle som gidder å bruke flere jævla tusen på ei veske når man får helt lik på ebay for under 150kr. Levevilkårene til arbeiderne er ikke så veldig mye bedre uansett hvor du kjøper ifra, i tilfelle dere ikke visste det.. Det betyr ikke at man er "fattig" eller "naver", men at man er litt mer down to earth og skjønner at å bruke flere tusen på ei veske er latterlig. 

Jeg har aldri skrevet et eneste innlegg på den veggen, men synes allikevel at det er bra og til tider særdeles morsomt å lese andres erfaringer. Uansett om det gjelder en matboks, dildo eller et smykke. 

Om folk velger å dele erfaringer med sexleketøy, så hva? Jeg hadde ikke sparket noen av mine ansatte om de delte sine erfaringer med det?? Det er bra de tør å dele! Erfaringer er ikke det samme som nakenbilder + film av en dildo som blir brukt. 

Ærlig talt Kg-damer, jeg forventet mer av dere...

Anonymous poster hash: c29f4...bd7

Kjøper du falske merkevarer er du med å støtter mafia og terrorvirksomhet. At noen med vettet i behold ønsker å gjøre det er forbi meg.

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper du falske merkevarer er du med å støtter mafia og terrorvirksomhet. At noen med vettet i behold ønsker å gjøre det er forbi meg.

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

Oh my gawd!!!  :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 97148...148

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg en latter når en hadde kjøpt graveringspenn og ikke skjønte hvordan den fungerte, viste seg at hun ikke visste at det skulle være batteri til. 😂😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de har hatt medlemsstopp litt vel lenge nå :/ Jeg har så lyst til å bli med  :fnise:

Anonymous poster hash: 140fd...a1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er liv i denne tråden vedvarer vel medlemsstoppen, tenker jeg. :jepp:

Kanskje admin der inne følger med her hva folk skriver? o.O Haha, rart de ikke har sagt noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem tør og si i fra til de? :fnise:

Anonymous poster hash: 82361...39c

Er det verdt det? :P Kanskje alle kommer over hit og det orker vi ikke  :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det verdt det? :P Kanskje alle kommer over hit og det orker vi ikke  :fnise:

Å herregud nei! Så god underholdning er det ikke :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt Kg-damer, jeg forventet mer av dere...

Anonymous poster hash: c29f4...bd7

Nei det gjorde du nok ikke ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt trist med de som bruker gruppa som en kommunikasjonskanal....

type:

"Ja, da skal man til å kjøpe noe på eBay da. Hva skal man kjøpe da jenter?"

eller hun som legger ut masse bilder av seg selv og spør rett ut om hun ser fin ut i klærne hun har kjøpt. Greit nok, hun er mer direkte enn de som legger ut puppene sine og spør om extensionsa ble bra, men jeg føler ensomhetsgraden til mange av medlemmene der er ganske så høy utenfor pcen...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært der inne på flere mnd, trodde ikke det var noe galt der inne? Skal de ikke ha gruppen mere ettersom det er medlemsstopp? Tydeligvis gått glipp av ting! 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

"Hjelp! Jeg bestilte denne den 22. Juli og siste estimerte levering dag er i dag! Posten har vært hos meg allerede, men tror dere den kommer løpete av dagen alikevel?"

Seriøst? Tror hun posten kommer flere ganger for dagen?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hjelp! Jeg bestilte denne den 22. Juli og siste estimerte levering dag er i dag! Posten har vært hos meg allerede, men tror dere den kommer løpete av dagen alikevel?"

Seriøst? Tror hun posten kommer flere ganger for dagen?

Ja, det må du skjønne! Postbudet tar seg nok en ekstra tur for å levere den faike MK veska. Postbud skjønner viktigheten av slikt  :fnise:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...