Anglofil Skrevet 18. august 2015 #361 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg føler meg vanvittig prippen når jeg leser om slike ting. Mvh Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #362 Del Skrevet 18. august 2015 Er det mange som har rapportert den gruppa? De oppfordrer faktisk til å ta ulovlige ting inn i landet og kaster ut de som påpeker det. Hadde vært moro å fått gruppa stengt egentlig. Kanskje admin trenger en lærepenge. Anonymous poster hash: 42be9...2e7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 18. august 2015 #363 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg føler meg vanvittig prippen når jeg leser om slike ting. Mvh Yvonne Jeg også 🙈 Men det er virkelig bare too much! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #364 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg føler meg vanvittig prippen når jeg leser om slike ting. Mvh Yvonne Jeg og Anonymous poster hash: bd7ca...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. august 2015 #365 Del Skrevet 18. august 2015 Nå er det ei som har lagt ut bilde av en bedøvende krem man kan bruke ved fisting. Jeg sitter klar med popcornet! "Venninna mi fikk denne..." Yeah right. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Maja* Skrevet 18. august 2015 #366 Del Skrevet 18. august 2015 Prippen er jeg ikke i det hele tatt, men seriøøøøst, hvem er det som tør å bruke kinakremer både under leppa (!) og nedentil da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #367 Del Skrevet 18. august 2015 Hvilken leppe..? Anonymous poster hash: b91f2...7b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 18. august 2015 #368 Del Skrevet 18. august 2015 Og så er det ei som sier at den skal prøves til og med! Å fri og bevare meg fra onde makter og antenneløse navere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #369 Del Skrevet 18. august 2015 Er det mange som har rapportert den gruppa? De oppfordrer faktisk til å ta ulovlige ting inn i landet og kaster ut de som påpeker det. Hadde vært moro å fått gruppa stengt egentlig. Kanskje admin trenger en lærepenge.Anonymous poster hash: 42be9...2e7 Det er ikke ulovlig så lenge det er til privat bruk har jeg hørt. Tror egentlig ikke at admin får noen lærepenge av å få stengt gruppa dessverre Anonymous poster hash: 473f1...6c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Maja* Skrevet 18. august 2015 #370 Del Skrevet 18. august 2015 Hvilken leppe..? Anonymous poster hash: b91f2...7b4 Bahahaha, jeg trodde kanskje det var ansiktsleppa jeg da. Kanskje det var en annen leppe. Fnis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. august 2015 #371 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg rødmer virkelig over hele kroppen av å lese den tråden. Hehe, greit å utforske litt da Tok bare litt på leppa for å se om den behøvde Mvh Yvonne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. august 2015 #372 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg klarte å komme meg inn dørene rett før de stengte ser jeg. Jeg er selv en dreven ebay'er og har vært det i mange år (og har sikkert kjøpt mye ræl opp gjennom de årene). Men det som overrasker meg er at det faktisk finnes folk som er ute etter for eksempel slankepiller derfra, eller andre uhumskheter som man ikke aner hva inneholder. Det synes jeg rett og slett er skummelt! Heldigvis var det mange som protesterte på den slankepiller-posten der inne, så alle er ikke like galne heldigvis. Slankepiller, der har du noe du kan rapportere inn til Tollvesenet. Det er nemlig ikke lov å importere legemiddel som ikke er godkjent i Norge. Det gjelder også kosttilskudd om jeg ikke er feil, bare kosttilskudd som inneholder like mye virkestoff som i Norge er lov å føre inn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #373 Del Skrevet 18. august 2015 Altså ærlig talt, denne tråden er jo verre enn 99% av brukerne på den gruppa. Overforbruk? Ja, selvfølgelig, men hva med alle bloggerne som får pakker i ny og ne og flyr alle mulige veier? Tells ikke de? Dette er en greie som er gøy de første månedene før man går lei og slutter. La nå folk gjøre som de vil å slutt med den forbanna uthenginga. Så hva om man kjøper falske ting på ebay? Det er ikke alle som gidder å bruke flere jævla tusen på ei veske når man får helt lik på ebay for under 150kr. Levevilkårene til arbeiderne er ikke så veldig mye bedre uansett hvor du kjøper ifra, i tilfelle dere ikke visste det.. Det betyr ikke at man er "fattig" eller "naver", men at man er litt mer down to earth og skjønner at å bruke flere tusen på ei veske er latterlig. Jeg har aldri skrevet et eneste innlegg på den veggen, men synes allikevel at det er bra og til tider særdeles morsomt å lese andres erfaringer. Uansett om det gjelder en matboks, dildo eller et smykke. Om folk velger å dele erfaringer med sexleketøy, så hva? Jeg hadde ikke sparket noen av mine ansatte om de delte sine erfaringer med det?? Det er bra de tør å dele! Erfaringer er ikke det samme som nakenbilder + film av en dildo som blir brukt. Ærlig talt Kg-damer, jeg forventet mer av dere... Anonymous poster hash: c29f4...bd7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #374 Del Skrevet 18. august 2015 Så sinna da Anonymous poster hash: 1af07...5e8 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 18. august 2015 #375 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Altså ærlig talt, denne tråden er jo verre enn 99% av brukerne på den gruppa. Overforbruk? Ja, selvfølgelig, men hva med alle bloggerne som får pakker i ny og ne og flyr alle mulige veier? Tells ikke de? Dette er en greie som er gøy de første månedene før man går lei og slutter. La nå folk gjøre som de vil å slutt med den forbanna uthenginga. Så hva om man kjøper falske ting på ebay? Det er ikke alle som gidder å bruke flere jævla tusen på ei veske når man får helt lik på ebay for under 150kr. Levevilkårene til arbeiderne er ikke så veldig mye bedre uansett hvor du kjøper ifra, i tilfelle dere ikke visste det.. Det betyr ikke at man er "fattig" eller "naver", men at man er litt mer down to earth og skjønner at å bruke flere tusen på ei veske er latterlig. Jeg har aldri skrevet et eneste innlegg på den veggen, men synes allikevel at det er bra og til tider særdeles morsomt å lese andres erfaringer. Uansett om det gjelder en matboks, dildo eller et smykke. Om folk velger å dele erfaringer med sexleketøy, så hva? Jeg hadde ikke sparket noen av mine ansatte om de delte sine erfaringer med det?? Det er bra de tør å dele! Erfaringer er ikke det samme som nakenbilder + film av en dildo som blir brukt. Ærlig talt Kg-damer, jeg forventet mer av dere... Anonymous poster hash: c29f4...bd7 Her kan du lese litt om hvorfor folk bryr seg når andre kaster penger etter fake varer: http://velgekte.no/shopping/hvorfor-unnga-piratkopier/ Down to earth og skjønner at det er latterlig å bruke flere tusen kroner på en veske? Hvis man er så down to earth, hvorfor ikke bare kjøpe en EKTE veske som koster 100 kroner? Hvorfor MÅ man flashe dyre merkenavn hvis man er så "down to earth"? Vil ikke det naturlige for folk som er "down to earth" være å velge billige varer av god kvalitet som IKKE er ulovlig produsert og i verste fall støtter økonomisk kriminalitet? Beklager, men å insistere på å flashe dyre merkenavn men nekte å betale for det er så LANGT unna "down to earth" man bare kan komme. Man har rett og slett ingen kontakt med realiteten, men lever i sin egen lille boble der man bare vil ha - vil ha - vil ha uten å legge energi i å tenke på hva man egentlig gir penger til, hva man signaliserer og hva man egentlig vil ha. Når det er sagt er jeg enig i at denne tråden snart begynner å bli like teit som Ebay-gruppa. Denne tråden ligner på fotballfrue-tråden, nå skal alt kritiseres, og man rotter seg sammen. Endret 18. august 2015 av Idja 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 18. august 2015 #376 Del Skrevet 18. august 2015 Den kremen de diskuterer, herregud. Er det ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #377 Del Skrevet 18. august 2015 Her kan du lese litt om hvorfor folk bryr seg når andre kaster penger etter fake varer: http://velgekte.no/shopping/hvorfor-unnga-piratkopier/ Down to earth og skjønner at det er latterlig å bruke flere tusen kroner på en veske? Hvis man er så down to earth, hvorfor ikke bare kjøpe en EKTE veske som koster 100 kroner? Hvorfor MÅ man flashe dyre merkenavn hvis man er så "down to earth"? Vil ikke det naturlige for folk som er "down to earth" være å velge billige varer av god kvalitet som IKKE er ulovlig produsert og i verste fall støtter økonomisk kriminalitet? Beklager, men å insistere på å flashe dyre merkenavn men nekte å betale for det er så LANGT unna "down to earth" man bare kan komme. Man har rett og slett ingen kontakt med realiteten, men lever i sin egen lille boble der man bare vil ha - vil ha - vil ha uten å legge energi i å tenke på hva man egentlig gir penger til, hva man signaliserer og hva man egentlig vil ha. Når det er sagt er jeg enig i at denne tråden snart begynner å bli like teit som Ebay-gruppa. Denne tråden ligner på fotballfrue-tråden, nå skal alt kritiseres, og man rotter seg sammen. Det er ikke alle som kjøper vesker med merke på. Mange kjøper samme veska men plukker av navnet, eller kjøper veska uten navnet på. Anonymous poster hash: c29f4...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 18. august 2015 #378 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg lurer på hvor stor prosentandel av storforbrukerne som har gått livets skole... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #379 Del Skrevet 18. august 2015 Den kremen de diskuterer, herregud. Er det ekte? Den er vist prøvd, å den funker ! Anonymous poster hash: 82361...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 18. august 2015 #380 Del Skrevet 18. august 2015 Mange kjøper samme veska men plukker av navnet, eller kjøper veska uten navnet på.Anonymous poster hash: c29f4...bd7 Hehe, ja sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg