Gå til innhold

Et nytt Paradise-barn er på veei!

Gjest diam0nd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser at hun skal komme med en oppdatering om graviditeten i morn.

Er ikke blogginnlegget oppdatering nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gravid! Hvor er se&hør artikkelen om det? Skuffa.

Men sånn seriøst, agurknytt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Jeg er også gravid! Hvor er se&hør artikkelen om det? Skuffa.

Men sånn seriøst, agurknytt.

Har du vært med på et TV program du også? Hmm. Jeg kan tipse dem om du avslører hvilket og hva du heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, det blir koselig! Nå håper jeg de holder som par da, kan egentlig ikke se for meg det, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt sjokkert, samtidig som det er koselig. Men PH ble spilt inn i januar.. De har kjent hverandre et knapt halvår, den ene er 20 år, og den andre 21. Får håpe de klarer dette da, og at det ikke blir slutt før ungen er født

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt sjokkert, samtidig som det er koselig. Men PH ble spilt inn i januar.. De har kjent hverandre et knapt halvår, den ene er 20 år, og den andre 21. Får håpe de klarer dette da, og at det ikke blir slutt før ungen er født

Mange alenemødre asså.. Som klarer seg utmerket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vet jeg jo. Men håper uansett man har et godt utgangspunkt som par da man velger å få barn sammen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mødrene klarer seg nok utmerket. Men det er ikke bra for et barn å vokse opp uten en positiv og stabil farsfigur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har termin i februar, så da ble hun gravid i mai. Det er jo koselig, men det gikk fort i svingene. Får håpe de holder sammen.

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men elin skrev jo på ig at det var slutt?

Ja, men de hadde visst kranglet og hun skrev det bare fordi hun var sur og pga hormoner. De er sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men de hadde visst kranglet og hun skrev det bare fordi hun var sur og pga hormoner. De er sammen :)

Dette lover kjempebra.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men enn hvis han hadde tatt henne på ordet og bedt henne om å dra til helvete? Utrolig barnslig av henne det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...