Gå til innhold

Et nytt Paradise-barn er på veei!


Gjest diam0nd

Anbefalte innlegg

Gjest ashanti

I barnehagen til mitt barn er det drøssevis av godt etablerte foreldre, som hadde "alt på stell", var "lykkelig" gift, hadde god utdannelse og gode jobber og som hadde planlagt ungen i årevis og malt barnerommet før graviditeten var et faktum - som har skilt seg og er i bitter strid om samvær. Så jeg velger å ikke være så negativ selv om de er unge og ikke har kjent hverandre lenge..  Og blir det slutt, så regner jeg med de finner en god løsning for barnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I barnehagen til mitt barn er det drøssevis av godt etablerte foreldre, som hadde "alt på stell", var "lykkelig" gift, hadde god utdannelse og gode jobber og som hadde planlagt ungen i årevis og malt barnerommet før graviditeten var et faktum - som har skilt seg og er i bitter strid om samvær. Så jeg velger å ikke være så negativ selv om de er unge og ikke har kjent hverandre lenge.. Og blir det slutt, så regner jeg med de finner en god løsning for barnet.

Godt sagt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Sikkert koselig å kunne se kjærlighet historien til foreldrene.

Første gang de har sex, mor med pupper på vift, mor er ensom og gir blowjob.. :)

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har termin i februar, så da ble hun gravid i mai. Det er jo koselig, men det gikk fort i svingene. Får håpe de holder sammen.

Selvom det gikk fort i svingene, kan det jo godt være de holder sammen! Mine foreldre hadde vært sammen i 3mnd før moren min fant ut at hun var gravid, og 30år etterpå er de fortsatt lykkelig gift. Møttes riktignok ikke på paradise hotel osv, men ting kan faktisk funke fordeom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom det gikk fort i svingene, kan det jo godt være de holder sammen! Mine foreldre hadde vært sammen i 3mnd før moren min fant ut at hun var gravid, og 30år etterpå er de fortsatt lykkelig gift. Møttes riktignok ikke på paradise hotel osv, men ting kan faktisk funke fordeom.

Tror det siste du la til her - om at de ikke vært med på PH er en ganske vesentlig sak. Foreldrene dine er sikkert oppegående :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud så sprengt.

 

 

Sikkert koselig å kunne se kjærlighet historien til foreldrene.

Første gang de har sex, mor med pupper på vift, mor er ensom og gir blowjob.. :)

:ironi:

 

 

Tror det siste du la til her - om at de ikke vært med på PH er en ganske vesentlig sak. Foreldrene dine er sikkert oppegående :)

 

Skjerp dere! Vi gjør alle tåpelige ting, men å skrive slikt i sammenheng med at de skal få barn er lavmål. Ingen vet noe om hvor gode foreldre de vil bli. Tror ikke barnet tar mye skade av at mor og far hadde sex på tv, eller at mor ga noen en blowjob.

 

Verre med barn som vokser opp med foreldre med et så sterkt behov for å rakke ned på andre mennseker. De vil nok slite mer enn de som har litt seksuelt frilynte foreldre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom det gikk fort i svingene, kan det jo godt være de holder sammen! Mine foreldre hadde vært sammen i 3mnd før moren min fant ut at hun var gravid, og 30år etterpå er de fortsatt lykkelig gift. Møttes riktignok ikke på paradise hotel osv, men ting kan faktisk funke fordeom.

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp dere! Vi gjør alle tåpelige ting, men å skrive slikt i sammenheng med at de skal få barn er lavmål. Ingen vet noe om hvor gode foreldre de vil bli. Tror ikke barnet tar mye skade av at mor og far hadde sex på tv, eller at mor ga noen en blowjob.

 

Verre med barn som vokser opp med foreldre med et så sterkt behov for å rakke ned på andre mennseker. De vil nok slite mer enn de som har litt seksuelt frilynte foreldre.

 

Like presis, så forsvarstalen kan komme etter at de har vist for seg at de er gode foreldre som setter barna først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hva hun mener, synes hun ofte skriver rart og uoversiktlig. Var hun først gravid som endte i SA, for å så bli gravid på nytt... Eller har hun vært gravid hele tiden men redd for SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert koselig å kunne se kjærlighet historien til foreldrene.

Første gang de har sex, mor med pupper på vift, mor er ensom og gir blowjob.. :)

:ironi:

 Nemlig.  :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hva hun mener, synes hun ofte skriver rart og uoversiktlig. Var hun først gravid som endte i SA, for å så bli gravid på nytt... Eller har hun vært gravid hele tiden men redd for SA?

Hun hadde SA i april, og ble gravid igjen i mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det siste du la til her - om at de ikke vært med på PH er en ganske vesentlig sak. Foreldrene dine er sikkert oppegående :)

Men altså, synes da Elin og CF virker som de mest ekte og jordnære nå etter PH, og selvom de har vært med på PH betyr det ikke at de ikke er oppegående. Følger de på snapchat, og tviler på at de oppfører seg slik de gjorde på ph. Husk at det var mye alkohol der, og innestengt i x antall uker, det vil jeg tro gjør noe med oppførselen.

Jeg heier på de to og tror de kommer til å klare seg bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Skjerp dere! Vi gjør alle tåpelige ting, men å skrive slikt i sammenheng med at de skal få barn er lavmål. Ingen vet noe om hvor gode foreldre de vil bli. Tror ikke barnet tar mye skade av at mor og far hadde sex på tv, eller at mor ga noen en blowjob.

Verre med barn som vokser opp med foreldre med et så sterkt behov for å rakke ned på andre mennseker. De vil nok slite mer enn de som har litt seksuelt frilynte foreldre.

Jeg sier ingenting om hvordan de blir som foreldre, unner ingen barn noe annet enn gode!

Men å ikke tro at kl kameratene ikke kommet til å dra dette opp om 15år er naivt. Selvfølgelig blir dette flaut for barnet.

Det er dessverre konsekvensene for foreldres oppførsel.

(Nei det er ikke noe galt i det de gjore, ja vi lever i 2015 osv.)

Selv om de var unge og dumme er realiteten at hvem som helst kan se "tabbene" . Ikke kult for barn nei uansett hvor frie foreldrene måtte være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde SA i april, og ble gravid igjen i mai

Oi , og de sa det ikke var planlagt? To glipper på så kort tid da😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi , og de sa det ikke var planlagt? To glipper på så kort tid da

Enig. Men kan godt være det var planlagt. Hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...