Trøndermann Skrevet 15. august 2015 #21 Skrevet 15. august 2015 Mange gode svar her. En ting er vi vel enige om: Orgasme er SINNSYKT GODT :DAnonymous poster hash: 7aa9e...8c7 Oh yes !!
Gjest Underdanie Skrevet 17. august 2015 #22 Skrevet 17. august 2015 Det varierer noe fra gang til gang. Veldig ofte blir jeg ganske så vill, jeg spenner kroppen å stivner å dirrer i stram bue ofte i over et minutt mens orgasmen bygger seg opp. Ofte får jeg også sterke kramper å rister veldig. Øya vrenger seg bakover i hodet på meg når orgasmen kommer, sier kjæresten og jeg får black out samtidig som jeg stønner mye å veldig høyt. Det er i hvertfall sykt digg.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #23 Skrevet 17. august 2015 Jeg klikker helt under orgamse. Begynner å rive ned huset og kaster ting imellom. Prøver å unngå så mange orgasmer fordi blir så mye arbeid å fikse alt etterpå!😬Anonymous poster hash: d0afb...a50
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #24 Skrevet 17. august 2015 hahahahah, herregud Anonymous poster hash: 65ddd...dca
Trøndermann Skrevet 18. august 2015 #25 Skrevet 18. august 2015 Jeg klikker helt under orgamse. Begynner å rive ned huset og kaster ting imellom. Prøver å unngå så mange orgasmer fordi blir så mye arbeid å fikse alt etterpå!Anonymous poster hash: d0afb...a50 Hahaha,såppas ja
Gjest makar Skrevet 18. august 2015 #26 Skrevet 18. august 2015 Jeg klikker helt under orgamse. Begynner å rive ned huset og kaster ting imellom. Prøver å unngå så mange orgasmer fordi blir så mye arbeid å fikse alt etterpå!😬Anonymous poster hash: d0afb...a50 Kjipt at du trasher alt pga det beste i verden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå