Gå til innhold

Hvordan er du under orgasmen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dere "ville" med mye bevegelse i kroppen når dere har orgasme, eller er det over på noen sekunder?

Ønsker svar fra begge kjønn. Og kun ærlige svar ;)

Anonymous poster hash: 7aa9e...8c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her inne får du bare jugesvar. Sånn er folk på kg.

Anonymous poster hash: 1b84f...3ff
  • Liker 2
Skrevet

wtf,

Anonymous poster hash: 60ca8...e97
Gjest lipgloss
Skrevet

hei skal gi deg et helt ærlig svar jeg:) når jeg kommer så er jeg helt fjern i blikket og kroppen rykker i spasmer i ca 10 sekunder sterkest rykkninger i begynelsen som avtar etterhvert.Før jeg kommer og under orgasmen er jeg så kåt at jeg hadde ikke brydd meg om folk sto og så på:) er på en måte beruset:))

Skrevet

Hehe... Runketråd under oppseiling :skratte:

Anonymous poster hash: 6434c...c7b
  • Liker 1
Skrevet

Det er over på 2-3 sekunder, men varmen brer seg i kroppen i kanskje 10 sekunder.
De fleste orgasmene mine trenger har jeg ikke ukontrollerte rykninger osv på og kan ligge/sitte helt stille uten at det blir oppdaget av noen rundt/at noen trenger å skjønne eller se det på meg (blir kanskje bittelitt konsentrert i blikket rett før peaken) , og kan fortsette med vanlige ting rett etterpå (f.eks om jeg gjør det på bussen, eller en kjappis mens det er reklame på tv eller lignende)  , men de gangene jeg har sex leeeeeeenge (3-4 timer) så kommer jeg med et brak og må nesten stå i bro når jeg får orgasme :)

Anonymous poster hash: 0b2e5...7cb
  • Liker 2
Gjest Captain Hook
Skrevet (endret)

Jeg er helt i himmelen. Kan være helt i ro, bare nyte, og får litt rykninger. Stønner litt for det er så godt. Klarer ikke holde helt kjeft. Hvis jeg må holde kjeft så må jeg ha noe i munnen å bite på. 

Endret av Captain Hook
Skrevet

Under orgasmen og de første sek etterpå kan jeg bli ganske "vill"..litt høylytt også hvis forholdene tillater det :P

• Liker 1
Skrevet

its-all-about-the-big-o-ovulation-not-or

Anonymous poster hash: 16aa7...798
  • Liker 2
Gjest Godjente
Skrevet

Jeg gjør alltid det samme, hiver hodet litt mot siden akkurat når jeg kommer. Det sier min snart ferske kjæreste  :fnise:

Skrevet

Krampetrekninger og ilinger i hele kroppen i 10-15 sek. Kroppen rister og jeg lener meg på mannen (Sitter stort sett oppå når det skjer)

Anonymous poster hash: 64510...539
Skrevet

Typen sier at det ser ut som jeg er dopa når jeg kommer. :ler: Øynene mine er visst "helt borte" og ser ut som jeg er på en skikkelig tripp..   Og det er jeg jo på sett og vis også ;)

Anonymous poster hash: d08da...4ea
Skrevet

Mange gode svar her. En ting er vi vel enige om: Orgasme er SINNSYKT GODT :D

Anonymous poster hash: 7aa9e...8c7

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i det alle dere over sier! hehe

Jeg er i en helt annen verden når jeg får orgasme, rett før jeg kommer så ruller øynene mine bakover omtrent hehe og jeg blir helt varm i hele kroppen og så får jeg alltid rykninger! Spørs veldig fra gang til gang hvor mye rykninger jeg får, noen ganger bare noen små rykninger men av og til så rister jeg som en gal! hehe og det varer vel kanskje rundt 10-15 sek så er det over! Men etter orgasmen så kjenner jeg det lenge etterpå, sånn skikkelig deilig følelse!

Anonymous poster hash: efe8d...794
Skrevet

Prater vi bare om sex her på KG, når det er natt?

Anonymous poster hash: 5f605...b15

Skrevet

Støtter forøvrig debattanten. Sånn ser jeg også ut.

Anonymous poster hash: 5f605...b15

• Liker 1
Skrevet

It Depends, hvor kraftig den er. Og hvor langt vorspielet er.

Noen ganger er det slik at den kommer, og vi er ferdige etter noen sekunder, og man er litt skuffa. Er jeg utvilt, og har hatt et langt forspill før jenta gir meg oralsex og kanskje også en finger i rumpa, og ikke minst at jeg er edru, så kan jeg få så kraftige orgasmer at jeg svimer av eller at jeg får "epileptiske kramper" på en måte som kan vare opp i et minutt.

Da tror jeg at jeg skremmer jenta, som sikkert tror at hun har sugd livskiten ut av meg bokstavelig talt og har drept meg.

Jeg er mann

Anonymous poster hash: 6e439...667

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...