AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #21 Skrevet 14. august 2015 Nei det er ikke mye! Single menn har sex med nye damer hver helg, ofte flere nye i uka, så hvorfor skal ikke single kvinner ha sex med en ny en hver måned? Bare fint med seksuell erfaring og seksuell utfoldelse. Ikke la noen andre shame deg for det! Anonymous poster hash: d21ae...53c 4
gamleadam Skrevet 15. august 2015 #22 Skrevet 15. august 2015 Nei, det er normalt. Jeg hadde mer enn 40 da jeg var 20. Alt er normalt. Bare husk gummi.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #23 Skrevet 15. august 2015 Jeg er 23 og har hatt 6 partnere. Føler det er alt for mange og skammer meg over å si det tallet høyt. Om det var over 10 så hadde jeg følt meg som ei hore og kunne lik så godt tatt penger for det. Anonymous poster hash: 8472e...844
Charmander Skrevet 15. august 2015 #24 Skrevet 15. august 2015 Jeg er 23 og har hatt 6 partnere. Føler det er alt for mange og skammer meg over å si det tallet høyt. Om det var over 10 så hadde jeg følt meg som ei hore og kunne lik så godt tatt penger for det. Anonymous poster hash: 8472e...844 lol det er jo peanuts. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #25 Skrevet 15. august 2015 Bare ikke fortell det til noen duAnonymous poster hash: 70e80...453
Gjest imperio Skrevet 15. august 2015 #26 Skrevet 15. august 2015 Du behøver jo ikke å tatoverer tallet i pannen heller da. Du kan holde det for deg selv, eller fortelle andre det. Det er opp til deg. Hvor mange, hvem du har ligget med, hvorfor og hvordan er ditt valg, og andre har ingenting med det å gjøre. Mener nå jeg da.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #27 Skrevet 15. august 2015 Jeg er 21 og har siden jeg var 14 hatt tilsammen 4 partnere, jeg synes ikke sytten er mye eller noe du bør skamme deg over. Dersom du ikke føler for det har du heller ikke plikt til å dele antallet partnere med noen. Anonymous poster hash: 03992...d67
Gothminister Skrevet 15. august 2015 #28 Skrevet 15. august 2015 Jeg er ei jente som netopp har fylt 20 og hatt sex med 17 forskjellige. Er dette for mye ? Det er egentlig ganske lite i forhold til resten av venninnegjengen. Kan gå veldig lange mellomrom mellom hver gang jeg har sex. Anonymous poster hash: 7a4d0...b6d Hvem bestemmer hva som er for mye? Selvsagt ingen. Du lever en gang, hvorfor ikke nyte livet og det livet gir. Vær heller stolt av de erfaringer du tar med deg i livet. Om man har sex med tusen, hva så, ingen har rett til å dømme andre. Kun moralister vil reagere og moralister er de siste du skal høre på. De er bare fulle av fordommer. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #29 Skrevet 15. august 2015 Det er din sak. Personlig synes jeg det er veldig mye og absolutt ikke noe jeg kunne ha hatt. Jeg er 20 år og har kun hatt én partner. Likevel er det som skrevet din sak, og jeg tenker ikke noe negativt om deg til tross for at jeg synes det er mye. Anonymous poster hash: cc071...1a0
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #30 Skrevet 15. august 2015 Jeg er ei jente som netopp har fylt 20 og hatt sex med 17 forskjellige. Er dette for mye ? Det er egentlig ganske lite i forhold til resten av venninnegjengen. Kan gå veldig lange mellomrom mellom hver gang jeg har sex.Anonymous poster hash: 7a4d0...b6d Du kan ha så mange du bare vil! Kjæresten min hadde 36 før hun var 21. Jeg pleier å si som så; maner ikke "løs" før det er mer enn en om dagen. Altså si du hopper på en ny en rett etter du hsr pult noen da er det kanskje på tide å holde beina samla hvertfall i et døgn eller i det minste så du rekker å vaske deg før neste gjest! Anonymous poster hash: 47c8e...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #31 Skrevet 15. august 2015 Jeg er ei jente som netopp har fylt 20 og hatt sex med 17 forskjellige. Er dette for mye ? Det er egentlig ganske lite i forhold til resten av venninnegjengen. Kan gå veldig lange mellomrom mellom hver gang jeg har sex. Anonymous poster hash: 7a4d0...b6d Jeg er ei jente som netopp har fylt 20 og hatt sex med 17 forskjellige. Er dette for mye ? Det er egentlig ganske lite i forhold til resten av venninnegjengen. Kan gå veldig lange mellomrom mellom hver gang jeg har sex. Anonymous poster hash: 7a4d0...b6d Jeg er ei jente som netopp har fylt 20 og hatt sex med 17 forskjellige. Er dette for mye ? Du lever bare en gang. Anonymous poster hash: f9dad...a10
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #32 Skrevet 15. august 2015 Så en litt artig regel på et annet forum for å regne ut om jenta har hatt for mange sexpartnere. Man skulle altså bygge et penistårn, og poenget var at man skulle gå ned/hoppe ned fra tårnet, om man ikke ble skadet hadde man ett ok antall, om man ble skadet hadde man for stort antall :fnise : Hver penis regnes som 15 cm, så om om man har hatt sex med 3 stk vil tårnet være 45 cm og man har ikke noe problem med å komme ned helskinnet. Om man har ligget med 10 er tårnet en og en halv meter, og mam burde klare å hoppe ned helt fint, man før kanskje litt vondt i føttene når man lander, du begynner altså å komme i grenseland nå. Om du har ligget med 25 stk, så er penistårnet ditt nesten 4 meter høyt, så nå begynner man virkelig med å slite, her brekker du mest sannsynlig en ankel etc. Og får garantert vondt når du lander. (Er ikke lov til å klatre ned, man skal gå/hoppe rett utfor kanten, og hoppe rett ned, ingen ninjalandinger) Er bare tull så klart, men syntes den var litt morsom Anonymous poster hash: e5606...7e9 Artig! Anonymous poster hash: cc071...1a0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #33 Skrevet 16. august 2015 Jeg er 18(1997), og har hatt 25 partnere siden jeg var 14. Iløpet av de siste fire årene har jeg hatt kjæreste i to av de. Jeg tenker ikke over det og skjønner ikke hva som er ille med å være jente med mange partnere:-)Anonymous poster hash: e526f...03f
Charmander Skrevet 16. august 2015 #34 Skrevet 16. august 2015 Nei det er ikke mye! Single menn har sex med nye damer hver helg, ofte flere nye i uka, så hvorfor skal ikke single kvinner ha sex med en ny en hver måned? Bare fint med seksuell erfaring og seksuell utfoldelse. Ikke la noen andre shame deg for det! Anonymous poster hash: d21ae...53c Jeg tør påstå at jenter generelt har mange flere sex partnere en gjennomsnittsmannen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #35 Skrevet 16. august 2015 Jeg synes forsåvidt det er mye, men det er jo ikke akkurat min sak, og heller ingen andres, men siden du spør, må du regne med å få svar som går begge veier her. Da jeg var 17, hadde jeg hatt 2-3, og syntes det var hvert fall en for mye - eller rettere sagt - det var en av dem jeg godt kunne vært foruten. Hvis du ikke føler at du angrer på noen av dem, er det vel ikke noe å tenke mer på. Anonymous poster hash: 51bf4...c60 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #36 Skrevet 16. august 2015 Jeg er ei jente som netopp har fylt 20 og hatt sex med 17 forskjellige. Er dette for mye ? Det er egentlig ganske lite i forhold til resten av venninnegjengen. Kan gå veldig lange mellomrom mellom hver gang jeg har sex. Anonymous poster hash: 7a4d0...b6d Nei, synes ikke dette er for mange. Selv er jeg 21 og har hatt 55. Anonymous poster hash: fc4e6...622 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #37 Skrevet 16. august 2015 Det faktum at du stiller dette spørsmålet sier meg at du er litt i tvil. Det er din kropp og ditt liv, men spørsmålet er om dette bare har gitt deg positive erfaringer og gjort deg godt både på lang og kort sikt. Hva er det sex med så mange forskjellige partnere gir deg? Hvis du oppriktig kan si til deg selv at du ikke angrer på dette så er vel antallet uvesentlig, men vær klar over at du kan tenke annerledes om dette om noen år. En del jenter jeg kjenner angrer på sine mange partnere i ung alder fordi de nå innser at det de egentlig trengte var anerkjennelse, bekreftelse og omsorg. Så spør deg selv: hva får du egentlig ut av sex med alle disse partnerene?Anonymous poster hash: c64a2...712 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #38 Skrevet 16. august 2015 Jeg tør påstå at jenter generelt har mange flere sex partnere en gjennomsnittsmannen. De ligger altså med de samme 10-20 guttene? Anonymous poster hash: 86838...059
Charmander Skrevet 16. august 2015 #39 Skrevet 16. august 2015 De ligger altså med de samme 10-20 guttene? Anonymous poster hash: 86838...059 Det er jo en måte å tolke mitt innlegg på.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #40 Skrevet 16. august 2015 Fya! Det er løst ja! Anonymous poster hash: 9b01a...8f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå