AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Jeg er ei jente som netopp har fylt 20 og hatt sex med 17 forskjellige. Er dette for mye ? Det er egentlig ganske lite i forhold til resten av venninnegjengen. Kan gå veldig lange mellomrom mellom hver gang jeg har sex. Anonymous poster hash: 7a4d0...b6d 1
Gjest Gjest_mann1979 Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 (endret) Se slik på det : tenk deg at det var datteren din som hadde hatt 17 stk, hadde du som mor syns dette var greit ? Endret 13. august 2015 av mann1979 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Ser Anonymous poster hash: 81bc7...61c
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 spiller det noen rolle? det som betyr noe er om du får noen fordeler eller personlig utvikling av dine handlinger. så lenge det ikke skader noen er det du som tar valg som påvirker ditt eget liv Anonymous poster hash: 9eb8c...6ff 10
TEK Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 (endret) Nope!!! Det er når du snakker om det offentlig at folk bryr seg. Om du har hatt 3 eller 300 er det ingen som ser på deg. Endret 13. august 2015 av TEK
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Ja, det er MYE Anonymous poster hash: 7eb03...639 7
Apocalypse Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Det er sikkert noen som synes det er for mye, men hvorfor bry seg? Det er da ingen som har noe med hvor mange sexpartnere du har hatt. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 det betyr jo at du nesten har hatt en parter for hvert år du har levd på denne kloden, og når man ser sånn på det, så blir det jo plutselig litt rart. Anonymous poster hash: 71d3f...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #9 Skrevet 13. august 2015 Jeg er ei jente som netopp har fylt 20 og hatt sex med 17 forskjellige. Er dette for mye ? Det er egentlig ganske lite i forhold til resten av venninnegjengen. Kan gå veldig lange mellomrom mellom hver gang jeg har sex.Anonymous poster hash: 7a4d0...b6d Syns det er helt sykt, og hadde følt meg kvalm om det var meg som hadde så mange. Hadde heller aldri datet en sånn partner.. Men du om det.Anonymous poster hash: e2e0b...1bb 6
Drømmern Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Det er en del, men tallet stiger jo fort når du har ons osv. En venn av meg er 16 (snart 17) og har hatt 11 partnere. Noen har mange, andre har få, men det meste er normalt.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #11 Skrevet 13. august 2015 Er du ikke redd for herpes og hpv, som smitter selv ved bruk av kondom? Og var det noen bra sex med alle 17? Eller var det bare inn og ut av uerfarne unggutter? Var risikoen verdt opplevelsen? Anonymous poster hash: a98e6...a72 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #12 Skrevet 13. august 2015 Så en litt artig regel på et annet forum for å regne ut om jenta har hatt for mange sexpartnere. Man skulle altså bygge et penistårn, og poenget var at man skulle gå ned/hoppe ned fra tårnet, om man ikke ble skadet hadde man ett ok antall, om man ble skadet hadde man for stort antall :fnise : Hver penis regnes som 15 cm, så om om man har hatt sex med 3 stk vil tårnet være 45 cm og man har ikke noe problem med å komme ned helskinnet. Om man har ligget med 10 er tårnet en og en halv meter, og mam burde klare å hoppe ned helt fint, man før kanskje litt vondt i føttene når man lander, du begynner altså å komme i grenseland nå. Om du har ligget med 25 stk, så er penistårnet ditt nesten 4 meter høyt, så nå begynner man virkelig med å slite, her brekker du mest sannsynlig en ankel etc. Og får garantert vondt når du lander. (Er ikke lov til å klatre ned, man skal gå/hoppe rett utfor kanten, og hoppe rett ned, ingen ninjalandinger) Er bare tull så klart, men syntes den var litt morsom Anonymous poster hash: e5606...7e9 4
Million Skrevet 13. august 2015 #13 Skrevet 13. august 2015 (endret) Jeg er ei jente som netopp har fylt 20 og hatt sex med 17 forskjellige. Er dette for mye ? Det er egentlig ganske lite i forhold til resten av venninnegjengen. Kan gå veldig lange mellomrom mellom hver gang jeg har sex. Anonymous poster hash: 7a4d0...b6d Si at du begynte med sex når du var 16, da. Det er 4 år siden. Det betyr at du har hatt ca 4 partnere pr ÅR i disse fire årene. Fire i året, jeg synes ikke det er mye, nei. Det er vel normalt for en singel og aktiv ung person? Jeg synes iallfall ikke det var noe skrekkelig antall. Hvis du ikke liker å fortelle folk antallet, så la være. Ingen har rett til å vite det, ikke nye kjærester heller. Si bare at "Jeg vil ikke snakke om det, og jeg spør ikke deg, så da trenger ikke du å spørre meg.Fortid er fortid, ikke sant?" Endret 13. august 2015 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #14 Skrevet 13. august 2015 Jeg er ei jente som netopp har fylt 20 og hatt sex med 17 forskjellige. Er dette for mye ? Det er egentlig ganske lite i forhold til resten av venninnegjengen. Kan gå veldig lange mellomrom mellom hver gang jeg har sex. Anonymous poster hash: 7a4d0...b6d En ti g er antall sexparnere en annen ting er hva vennenedine skryter av uten at du vet om de snakker sant , en tredje ting er at du er så usikker at du finner det nødvendig å opprette en tråd for å spørre hva andre mener. Sex er det mest intime du kan dele med andre, hvorfor dele det med 17 stykker før du er 20 år? Hvordan tenker du, og hva tenker du på når du hopper til køys med alle og enhver?Anonymous poster hash: 3b614...546 2
Mynona Skrevet 13. august 2015 #15 Skrevet 13. august 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod.
bippo Skrevet 13. august 2015 #16 Skrevet 13. august 2015 Hvor mange sexpartnere du har hatt er kun din business. Så lenge du beskytter deg og tar ansvar, spiller det ingen rolle om du har 1 eller 100 partnere. Hvis folk vil dømme deg for det kan du be dem om dra til helvete. 2
Gjest Captain Hook Skrevet 13. august 2015 #17 Skrevet 13. august 2015 Jeg er ei jente som netopp har fylt 20 og hatt sex med 17 forskjellige. Er dette for mye ? Det er egentlig ganske lite i forhold til resten av venninnegjengen. Kan gå veldig lange mellomrom mellom hver gang jeg har sex. Anonymous poster hash: 7a4d0...b6d Så dere er like kåte som oss menn. Som må ha mange partnere
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #18 Skrevet 13. august 2015 hva mener du med lange mellomrom? er det snakk om dager eller uker? Jeg synes det er så mye at det kunne vært en dealbreaker. Anonymous poster hash: cd957...0b3
Gjest Trollkarlen Skrevet 13. august 2015 #19 Skrevet 13. august 2015 Nei det er ikke for mye. Som det er blitt nevnt, hvis du startet som 16 åring så er det ~4 stykker per år. Men du bør holde kjeft om det, folk er seriøst tilbakestående på dette området, spesielt menn.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #20 Skrevet 14. august 2015 Ja det er mye med 17. Jeg har hatt sex med 10-11 stykk, og er snart 19, og det synes jeg er mye, men det er sikkert mange som har ligget med så mange eller flerne på min alder? Mange av de jeg har ligget med angret jeg på etterpå siden jeg var full når det skjedde, men 3-4 av de var jeg edru med når jeg lå med de, og jeg har 2 ekser og har kjæreste nå Men det som er verre er at nesten alle de har ligget med kjenner hverandre når meg og min nåværende kjæreste bare var venner lå jeg med 3 av vennene hans og han likte meg på den tida så han ble selfølgelig såra, og sur på kompisene som lå med meg, som gjorde at jeg fikk veldig dårlig samvittighet, selv om vi bare var venner, og jeg likte ikke han da. Anonymous poster hash: 9615e...9cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå