Gå til innhold

Dere jenter som squirter ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg squirter av hard stimulering av g-punktet, og i visse stillinger når jeg blir penetrert.

Visste ikke at jeg kunne det engang, før jeg ble sammen med min nåværende kjæreste, så jeg rakk å bli 25 år før jeg fant ut hvor digg det er. :nigo:

De har vel forresten funnet ut at er væske med en andel urin i, ikke ren urin? Men de strides kanskje enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg squirter av hard stimulering av g-punktet, og i visse stillinger når jeg blir penetrert.

Visste ikke at jeg kunne det engang, før jeg ble sammen med min nåværende kjæreste, så jeg rakk å bli 25 år før jeg fant ut hvor digg det er. :nigo:

De har vel forresten funnet ut at er væske med en andel urin i, ikke ren urin? Men de strides kanskje enda?

Det stemmer dette. Det er uttynnet urin, og derfor fargeløst og luktfritt. Det kommer tross alt fra urinrøret, når området rundt urinrøret "irriteres" enten innenfra (hard stimulering) eller ved urinrørsåpningen (klitoris ligger rett over åpningen). Det er ingen mystisk englesaft som kommer fra intet, liksom. Jeg kan forstå at noen synes det er ekkelt å tenke på, og at de derfor nekter å "tro" på det, men har det virkelig noe å si så lenge det er deilig? :) Det er jo en kul funksjon! Selv synes jeg "vanlig" orgasme føles deiligere.

Anonymous poster hash: 0b194...d31

Skrevet

Hvordan "lærte du det da ?   Er vel bare å "utforske" videre det,så klarer du det sikkert oftere ;)

Jeg lærte det når jeg møtte en fyr som tenkte på min nytelse og ikke bare sin egen :) Har alltid vært fascinert av squirting, og lurte på om jeg klarte å gjøre det selv. 

Skrevet

Jeg quirter ved slikking/stimulering/vibrator, helt fint uten penetrering, ca hver eneste gang (savner å ha helt vanlig orgasme litt oftere). Kommer aldri bare ved penetrering. Da må det penetrering+stimulering til!

Anonymous poster hash: ce687...869
Skrevet

det finnes ikke noe som heter g-punkt http://geekologie.com/2012/01/experts-without-a-doubt-there-is-no-g-sp.php

Anonymous poster hash: dbc01...859

Skrevet

Det er i alle fall ikke orgasme. Forskerne mener det er urin. Enkelte kvinner mener det er noe annet.

Anonymous poster hash: 412af...c4d

Jeg opplever renning,en form for "flom" av væske som jeg kjenner renner ut av vagina-under orgasme.

Dette skjer kun ved orgasme,og da kjenner jeg,at det renner ut av vaginalåpningen.Så det er en naturlig refleks som skjer hos meg,men kun i forbindelse med orgasme.Det er store mengder  blank gjennomsiktig glatt fittesaft..ikke urin.Dette skjer både ved klitorisorgasmer og vaginalorgasmer.

Derfor er det vanlig,at kvinnen føles ekstra plaskvåt...etter orgasme.Det er et sikkert tegn på orgasme.

Ingen damer er "tørre" etter orgasme...det tviler jeg sterkt på.

Anonymous poster hash: a1dd8...e17

Skrevet

det finnes ikke noe som heter g-punkt http://geekologie.com/2012/01/experts-without-a-doubt-there-is-no-g-sp.php

Drit i hva de kaller punktet,men jeg mener jeg har funet mitt G-PUNKT..Men jeg har i hvertfall kjent at øverste vaginalvegg er ekstra følsm for trykk/massasje.Og det stemmer,at konstant stimulering av det,kan gi kraftige vaginalorgasmer.Disse har jeg hatt ofte selv,både under fingring,med penetrering og med dildo.Når man er veldig opphisset,sveller området litt opp,og blir ekstra følsomt.

Etter vaginalorgasme under samleie,så kan punktet bli så sensitivt,at det gir en ekkel kilende følelse innvendig.Dette er hovedårsaken,til at det føles ubehagelig,om mannen fortsetter å penetrere meg,like etter orgasme.Da MÅ JEG HA PAUSE.For det føles irriterende,kiler og jeg kjenner tydelig området der inne,er hypersensitivt.Dette avtar av seg selv,når jeg har pause....vips.Så kjenner jeg ikke mer til det.Og da kan jeg fortsette samleiet.Hvis manne fortsatt ikke er ferdig eller har lyst.

Men man må bruke området bevisst,for å oppdage det.Var for øvrig en X for mange år siden,som lærte meg hvor g-punktet VAR...Da han hadde lest om det.Og det er himmla mye deiligere å bli fingret oppover mot veggen der...enn bare "inn/ut bevegelser".Så det MÅ STEMME-at det er et mer følsomt område av vaginalveggen.For det kjenner jeg tydelig på meg selv.Samtidig-er jeg klar over,at ikke alle kvinner er helt "like" innvendig.Noen har glatte skjedevegger,andre har kjempemye ruggler på veggene.Jeg har ikke glatte skjedevegger,men jeg har g-punkt.Har så rugglete skjedevegger i forhold til andre tydeligvis,at menn bruker å bemerke det...og lurer på om det er "normalt"...Syns det er litt ekkelt,at de kjenner at jeg avviker der.Tydeligvis er andre kvinner,glattere slimhinner en meg.

• Liker 1
Skrevet

Drit i hva de kaller punktet,men jeg mener jeg har funet mitt G-PUNKT..Men jeg har i hvertfall kjent at øverste vaginalvegg er ekstra følsm for trykk/massasje.Og det stemmer,at konstant stimulering av det,kan gi kraftige vaginalorgasmer.Disse har jeg hatt ofte selv,både under fingring,med penetrering og med dildo.Når man er veldig opphisset,sveller området litt opp,og blir ekstra følsomt.

Etter vaginalorgasme under samleie,så kan punktet bli så sensitivt,at det gir en ekkel kilende følelse innvendig.Dette er hovedårsaken,til at det føles ubehagelig,om mannen fortsetter å penetrere meg,like etter orgasme.Da MÅ JEG HA PAUSE.For det føles irriterende,kiler og jeg kjenner tydelig området der inne,er hypersensitivt.Dette avtar av seg selv,når jeg har pause....vips.Så kjenner jeg ikke mer til det.Og da kan jeg fortsette samleiet.Hvis manne fortsatt ikke er ferdig eller har lyst.

Men man må bruke området bevisst,for å oppdage det.Var for øvrig en X for mange år siden,som lærte meg hvor g-punktet VAR...Da han hadde lest om det.Og det er himmla mye deiligere å bli fingret oppover mot veggen der...enn bare "inn/ut bevegelser".Så det MÅ STEMME-at det er et mer følsomt område av vaginalveggen.For det kjenner jeg tydelig på meg selv.Samtidig-er jeg klar over,at ikke alle kvinner er helt "like" innvendig.Noen har glatte skjedevegger,andre har kjempemye ruggler på veggene.Jeg har ikke glatte skjedevegger,men jeg har g-punkt.Har så rugglete skjedevegger i forhold til andre tydeligvis,at menn bruker å bemerke det...og lurer på om det er "normalt"...Syns det er litt ekkelt,at de kjenner at jeg avviker der.Tydeligvis er andre kvinner,glattere slimhinner en meg.

Så jeg tror ingenting på-at gpunktet ikke finnes.Det har jeg bevis på -på min egen kropp og ut ifra egne erfaringer,at g-punktet finnes.

Så det er bullshit at det ikke finnes.Men jeg tror ikke alle kvinner har det....

-Akurat,som ikke alle menn har stort utstyr...så har ikke alle kvinner g-punkt heller.

Man skal pinadø være litt "heldig" også,om man finner en mann med over gjennomsnittet: )

Men ingen kan påstå at store kuker ikke finnes....selv om de er vanskelig å finne.....ha ha ha : )

Sån er det med g-punktet også : )Tror jeg : )

• Liker 1
Skrevet

Så jeg tror ingenting på-at gpunktet ikke finnes.Det har jeg bevis på -på min egen kropp og ut ifra egne erfaringer,at g-punktet finnes.

Så det er bullshit at det ikke finnes.Men jeg tror ikke alle kvinner har det....

-Akurat,som ikke alle menn har stort utstyr...så har ikke alle kvinner g-punkt heller.

Man skal pinadø være litt "heldig" også,om man finner en mann med over gjennomsnittet: )

Men ingen kan påstå at store kuker ikke finnes....selv om de er vanskelig å finne.....ha ha ha : )

Sån er det med g-punktet også : )Tror jeg : )

det finnes altså ikke, den omfattende testen som amerikanske og isarelske forskere har gjennomført viser to ting

1) det punktet du hevder er g-punktet ditt, er egentlig en forlengelse av klitoris

2) vaginal orgasme er en myte, det er klitorisstimulering som gir orgasme i hvert tilfelle fordi...

3) klitoris har en helt annen anatomi enn det vi har trodd tidligere

Skrevet

Jeg lærte det når jeg møtte en fyr som tenkte på min nytelse og ikke bare sin egen :) Har alltid vært fascinert av squirting, og lurte på om jeg klarte å gjøre det selv. 

Heldig han da,som får oppleve det med deg :)

Skrevet

det finnes altså ikke, den omfattende testen som amerikanske og isarelske forskere har gjennomført viser to ting

1) det punktet du hevder er g-punktet ditt, er egentlig en forlengelse av klitoris

2) vaginal orgasme er en myte, det er klitorisstimulering som gir orgasme i hvert tilfelle fordi...

3) klitoris har en helt annen anatomi enn det vi har trodd tidligere

Ja ja.Men da finnes det jo,men de må kanskje fine et nytt ORD for g-punkt da.Er vell det samme om det er en forlengelse av klitoris innvendig eller hva det er slags vev eller organ.Så lenge det er påvist ekstra nytelse og følsomhet mot øvre skjedevegg,så er jo g-punkt oppdagelsen,riktig!Men omnavnet er riktig...det spiller ingen rolle.Det er i hvertfall vev der som kan errigeres og forstørres og bli ekstra følsomt.

Det kan ingen benekte.

• Liker 1
Skrevet

Ja ja.Men da finnes det jo,men de må kanskje fine et nytt ORD for g-punkt da.Er vell det samme om det er en forlengelse av klitoris innvendig eller hva det er slags vev eller organ.Så lenge det er påvist ekstra nytelse og følsomhet mot øvre skjedevegg,så er jo g-punkt oppdagelsen,riktig!Men omnavnet er riktig...det spiller ingen rolle.Det er i hvertfall vev der som kan errigeres og forstørres og bli ekstra følsomt.

Det kan ingen benekte.

Jeg kan ihvertfall skrive under på at det er vev der inne som blir ekstra følsomt ved opphisselse og gir EKSTREMT deilig orgasme med sprut ved gjentatt fingring og penetrering med penis bakfra :)

Skrevet

TS, du kan umulig være 35 år og så erfaren med sex som du har hevdet tidligere,når du ikke vet hvordan en kvinne squirter. Squirting er fysisk umulig uten kraftig stimulering av g-punktet og går derfor ikke ann ved vanlig penetrering eller oral sex.

Hvordan man finner g-punktet og hvordan man stimulerer det finnes du en god del instruksjonsvideor om på nett, men en god "pekepinn" er å ikke fingre rett inn og ut, men å bøye fingrene frem mot magen hennes, der vil du etterhvert kjenne et litt ruglete felt, og ved stimulering av dette kan de aller aller fleste kvinner squirte om de tillater seg.

Forsåvidt er ikke squirting noe annet enn tiss, og det er pga urinveien blir stimulert at det skjer. Personlig syntes jeg ikke squirting er en like god orgasme som klitoris orgasme og skjønner ikke den store hypen folk har rundt det. Mest menn merker jeg.

Anonymous poster hash: 2a2e6...8f9

Til deg som sa det er UMULIG å få en kvinne til å squirte ved kun penetrering. Jeg har motbevist dette flere ganger. Har knullet kjøresten min til squirt orgasme i misjonær og i doggy. Så nei det fåes ikje kun ved "kraftig stimulering av g-pumktet". Du kan faktisk bygge opp klimaks for jebter igså vet du ;)

Anonymous poster hash: 7794b...0b2

Skrevet

Til deg som sa det er UMULIG å få en kvinne til å squirte ved kun penetrering. Jeg har motbevist dette flere ganger. Har knullet kjøresten min til squirt orgasme i misjonær og i doggy. Så nei det fåes ikje kun ved "kraftig stimulering av g-pumktet". Du kan faktisk bygge opp klimaks for jebter igså vet du ;)

Anonymous poster hash: 7794b...0b2

Og jeg kan svare at jeg squirter ved klitoris stimulering, IKKE ved penetrering 😜 men jeg squirter ved penetrering om jeg får stimuli i tillegg 😋

Anonymous poster hash: ce687...869

Skrevet

Jeg har kun squertet ved penetrering! men kun i to speiselle stillinger, der jeg ligger på ryggen så tar jeg beina i kryss og lener dem til høyre så står han på knær bak, da spruter jeg som faen! Hele veggen og speilet på ene siden av veggen er full av squert hahah! den andre stillingen er nesten lik, bare jeg ligger på ryggen med beina samlet rett opp men da spruter jeg ikke fullt så mye da..

typen min elsker når jeg squerter, han blir så tent at han får ormasme med en gang, klarer ikke holde seg lengre da hehe! Jeg personlig synes det er ganske digg å squerte også, føles som en liten orgasme selv om det ikke er det da.

Jeg hadde aldri squertet i den stillingen eller noen andre stillinger før jeg hadde sex med han jeg er sammen med nå. tror det har noe å si på formen på penisen og. den er formet med ganske mye bøy oppover så kan ha mye med det å gjøre. ser det er mange som sier at man må prøve å fingre og bøye fingrene oppover og det er sånn form det er på penisen hehe :) elsker det!

Anonymous poster hash: b52b1...77e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...