Gå til innhold

Dere jenter som squirter ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig facinert av damer som squirter og synes det er veldig opphissende.

Er det noen form for sekusuell aktivitet du squirter lettere av enn andre,penetrering,oral osv ?  Nyskjerrig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg squirter (foreløpig) bare hvis jeg blir fingret hardt mot g-punktet :)

• Liker 3
Skrevet

Gjør det ved hard fingerbruk, og innimellom ved penetrering etter fingring siden jeg allerede er i gang da.

Anonymous poster hash: 04b18...970

• Liker 1
Skrevet

Jeg squirter (foreløpig) bare hvis jeg blir fingret hardt mot g-punktet :)

Kanskje letteste måten det..Jeg har nemlig kun opplevd squirting når jeg har fingra,og delvis slikka samtidig :)

Skrevet

Det tok litt tid før jeg "lærte meg" hvordan jeg skulle squirte, så jeg regner med jeg klarer det kun ved penetrering etter en stund. Håper i allefall det 

Skrevet

Squirting, hva er det? Er det orgasme eller pissing?

Anonymous poster hash: 145f7...d0a
Skrevet

Det tok litt tid før jeg "lærte meg" hvordan jeg skulle squirte, så jeg regner med jeg klarer det kun ved penetrering etter en stund. Håper i allefall det 

Hvordan "lærte du det da ?   Er vel bare å "utforske" videre det,så klarer du det sikkert oftere ;)

Skrevet

Squirting, hva er det? Er det orgasme eller pissing?

Anonymous poster hash: 145f7...d0a

Det er i alle fall ikke orgasme. Forskerne mener det er urin. Enkelte kvinner mener det er noe annet.

Anonymous poster hash: 412af...c4d

Skrevet

TS, du kan umulig være 35 år og så erfaren med sex som du har hevdet tidligere,når du ikke vet hvordan en kvinne squirter. Squirting er fysisk umulig uten kraftig stimulering av g-punktet og går derfor ikke ann ved vanlig penetrering eller oral sex.
Hvordan man finner g-punktet og hvordan man stimulerer det finnes du en god del instruksjonsvideor om på nett, men en god "pekepinn" er å ikke fingre rett inn og ut, men å bøye fingrene frem mot magen hennes, der vil du etterhvert kjenne et litt ruglete felt, og ved stimulering av dette kan de aller aller fleste kvinner squirte om de tillater seg.

Forsåvidt er ikke squirting noe annet enn tiss, og det er pga urinveien blir stimulert at det skjer. Personlig syntes jeg ikke squirting er en like god orgasme som klitoris orgasme og skjønner ikke den store hypen folk har rundt det. Mest menn merker jeg.

Anonymous poster hash: 2a2e6...8f9
  • Liker 3
Gjest Gjest_Taystee
Skrevet

Det inneholder urin, men det er ikke rent piss. Slutt å spre usannheter

• Liker 3
Skrevet

TS, du kan umulig være 35 år og så erfaren med sex som du har hevdet tidligere,når du ikke vet hvordan en kvinne squirter. Squirting er fysisk umulig uten kraftig stimulering av g-punktet og går derfor ikke ann ved vanlig penetrering eller oral sex.

Hvordan man finner g-punktet og hvordan man stimulerer det finnes du en god del instruksjonsvideor om på nett, men en god "pekepinn" er å ikke fingre rett inn og ut, men å bøye fingrene frem mot magen hennes, der vil du etterhvert kjenne et litt ruglete felt, og ved stimulering av dette kan de aller aller fleste kvinner squirte om de tillater seg.

Forsåvidt er ikke squirting noe annet enn tiss, og det er pga urinveien blir stimulert at det skjer. Personlig syntes jeg ikke squirting er en like god orgasme som klitoris orgasme og skjønner ikke den store hypen folk har rundt det. Mest menn merker jeg.

Anonymous poster hash: 2a2e6...8f9

Jeg vet hvordan en kvinne squirter,men har ikke så mye erfaring med det..Jeg vil tro at det også er forskjeller fra person til person ang hva som skal til...Jeg har selv opplevd å fingre/slikke til squirt,så det vet jeg at går an.. Forøvrig har jeg vel aldri hevdet å være så voldsomt erfaren,men sånn normalt erfaren vil jeg tro at jeg er...

Skrevet

Squirter hvis jeg blir fingra eller tatt i en bestemt vinkel bakfra :) Helt fantastisk herlig!

Skrevet (endret)

Squirting er fysisk umulig uten kraftig stimulering av g-punktet og går derfor ikke ann ved vanlig penetrering eller oral sex.. Anonymous poster hash: 2a2e6...8f9

Hvor har du dette fra? Det er helt feil! Jeg squirter av heftig stimulering mot klitoris, f eks vibrator eller en hard tynn dusj-stråle.

Endret av Ulla Ullsokk
Gjest Captain Hook
Skrevet

Det er sexy med damer som squirter :wow:

Skrevet

g-punktet? g-punktet ble jo bevist å være en myte for ikke så lenge siden http://jezebel.com/5879080/youre-never-going-to-find-your-g-spot-because-it-doesnt-exist og squirting ble bevist å være urin som kommer ukontrollerbart ut. men jo, med andre navn så høres jo det mest mer spennende ut. Anonymous poster hash: dbc01...859

Du har ikke gjort hjemmeleksa di! Det er ikke urin!

Skrevet

Du har ikke gjort hjemmeleksa di! Det er ikke urin!

Det er forsket en hel del på dette og jo, det har vist seg gang på gang på gang at det er urin, det som kommer fra kvinners underliv når de "spruter".

Anonymous poster hash: 412af...c4d

Skrevet

Det er forsket en hel del på dette og jo, det har vist seg gang på gang på gang at det er urin, det som kommer fra kvinners underliv når de "spruter". Anonymous poster hash: 412af...c4d

Feil. Bevis, takk! Jeg har lest masse forskning som tilsier noe annet.

Skrevet

Feil. Bevis, takk! Jeg har lest masse forskning som tilsier noe annet.

Helt enig i det du sier :)

Har selv hatt sex med damer som har sprutet, hadde det vært urin så hadde det vært lukt deretter også, men det var det ikke :) Og det variere hvordan de gjør det, noen må ha stimulering mot g-punktet, andre kan en bare såvidt røre før de spruter, forskjellig er dere i alle fall :) Og deilig er det skjønner jeg!

Til dere som påstår noe annet, dere trenger ikke å spamme ned en tråd der andre snakker om noe som skjer med en hel del damer :) :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...