Sannerlig Skrevet 14. august 2015 #21 Skrevet 14. august 2015 (endret) Klippene i videoen er fra 95, ja. Ikke intervjuet. Hvordan kan du uttale deg om en video du ikke har sett en gang? Og så sitter du på din høye hest og sier, "hø hø, dere kan ikke uttale dere om hvorvidt han er en rasist eller ikke, dere har jo ikke spurt han om han tror på rase-teorier eller ei, hø hø". Du falt nettopp av den. Du uttaler deg om ting du ikke har kunnskap om, ting du ikke har undersøkt selv. Anonymous poster hash: 1fec1...a3e At du ikke evner se forskjell på elementer som utnytter et parti for egen vinning (som er borte fra styre/ledelsen), som uten å ha grunnlag direkte i det de selv stod for, i partiets eget program,,,, og det at SD har en stadig prosess for å få bukt med slike elementer, får bli din sak. Og et parti tillegger også nye ting til sitt program vert eneste landsmøte, noe du selv burde evne å skjønne helt av deg selv. Endret 14. august 2015 av Sannerlig 1
Sannerlig Skrevet 14. august 2015 #22 Skrevet 14. august 2015 Jeg barber meg på hode da og andre steder. Men er mørk. Keep that up, alt jeg sier;) haha:)))
Gjest Walden Skrevet 17. august 2015 #23 Skrevet 17. august 2015 Sannerlig og Gothminister..håper faen dere ikke blir sammen etter denne talentløse flørtingen. "Hvordan møttes dere?" "I en kvinneguiden-debatt om hvorvidt Jimmy Åkesson er sexy".... Åja... 1
Gothminister Skrevet 17. august 2015 #24 Skrevet 17. august 2015 Sannerlig og Gothminister..håper faen dere ikke blir sammen etter denne talentløse flørtingen. "Hvordan møttes dere?" "I en kvinneguiden-debatt om hvorvidt Jimmy Åkesson er sexy".... Åja... Synes du det var talentløst? Regner med at du stiller som forlover.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #25 Skrevet 17. august 2015 NeiAnonymous poster hash: d8bbd...420
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå