AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Er jeg den eneste som synes at SDs leder er veldig sexy? Anonymous poster hash: d3229...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Er jeg den eneste som synes at SDs leder er veldig sexy? Anonymous poster hash: d3229...2b2 Det finnes sikkert mennesker som mener at det er veldig rasistisk å mene dette, ja.... Anonymous poster hash: 8f5a1...369
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Han har kledelige briller og har greid å style seg til en look som nok er den beste utgaven av ham selv. Det er omtrent det beste jeg klarer å si om ham. Så lenge jeg vet hva han står for, klarer jeg ikke å koble utseende og meninger fra hverandre, og dermed blir han noe av det mest usexy som finnes for meg. Anonymous poster hash: 5520a...dd6 2
Gothminister Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Han har kledelige briller og har greid å style seg til en look som nok er den beste utgaven av ham selv. Det er omtrent det beste jeg klarer å si om ham. Så lenge jeg vet hva han står for, klarer jeg ikke å koble utseende og meninger fra hverandre, og dermed blir han noe av det mest usexy som finnes for meg. Anonymous poster hash: 5520a...dd6 Fortell meg hva han står for, siden du liksom vet det. Jeg er rimelig sikker på at du ikke har lest SD sitt partiprogram og baserer ditt syn på media. Det er ofte der kunnskapen hentes for enkelte.
Gothminister Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Er jeg den eneste som synes at SDs leder er veldig sexy? Anonymous poster hash: d3229...2b2 Han er en flott mann. Modig mann som våger og utfordre etablerte politisk korrekte meninger. Det gjør han til en virkelig mann. Ikke en mann som dilter etter og henger seg på PK koret. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #6 Skrevet 14. august 2015 Fortell meg hva han står for, siden du liksom vet det. Jeg er rimelig sikker på at du ikke har lest SD sitt partiprogram og baserer ditt syn på media. Det er ofte der kunnskapen hentes for enkelte. Anonymous poster hash: 1fec1...a3e
Gothminister Skrevet 14. august 2015 #7 Skrevet 14. august 2015 Anonymous poster hash: 1fec1...a3e Dette har lite med hva SD står for i dag. Beklager forsøk igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #8 Skrevet 14. august 2015 Dette har lite med hva SD står for i dag. Beklager forsøk igjen. Det er ikke det Jimmie Åkesson sier i videoen. Faktisk sier han at SD er det parti som har forandret seg minst av alle partier, politisk. De står for samme politikk i dag som de sto for da, sier han. You fail. Anonymous poster hash: 1fec1...a3e 2
Gjest chisandra Skrevet 14. august 2015 #9 Skrevet 14. august 2015 Er jeg den eneste som synes at SDs leder er veldig sexy? Anonymous poster hash: d3229...2b2 Han er litt snasen.
Gothminister Skrevet 14. august 2015 #10 Skrevet 14. august 2015 Det er ikke det Jimmie Åkesson sier i videoen. Faktisk sier han at SD er det parti som har forandret seg minst av alle partier, politisk. De står for samme politikk i dag som de sto for da, sier han. You fail. Anonymous poster hash: 1fec1...a3e SD er ikke et naziparti i dag. Les deres program og du vil bli overrasket. Uansett er SD det eneste parti som kan redde vårt naboland.
Sannerlig Skrevet 14. august 2015 #11 Skrevet 14. august 2015 Er jeg den eneste som synes at SDs leder er veldig sexy? Anonymous poster hash: d3229...2b2 hehe, jeg har sett han live, satt to meter i fra han under en debatt, og han er kledelig arrogant, fremsto intelligent og dyktig, samt litt kul og småironisk, uten å være ekkel eller sarkastisk på noe vis, så jeg kan forstå du kan finne han attraktiv. Høy og mørk:) Ikke min type mann, i utseende, jeg har sansen for blonde menn, og men som er skallede haha, men vi har alle forskjellige og ulike preferanser. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #12 Skrevet 14. august 2015 SD er ikke et naziparti i dag. Les deres program og du vil bli overrasket. Uansett er SD det eneste parti som kan redde vårt naboland. Aha, du mener du har bedre peiling på dette enn Jimmie Åkesson selv? Anonymous poster hash: 1fec1...a3e
Gothminister Skrevet 14. august 2015 #13 Skrevet 14. august 2015 Aha, du mener du har bedre peiling på dette enn Jimmie Åkesson selv? Anonymous poster hash: 1fec1...a3e Som sagt. SD sprang ut fra nazistisk tenkning. I dag er de et stuerent parti. Les programmet du. Du tror vel ikke at jeg tror på dine vurderinger.
Gothminister Skrevet 14. august 2015 #14 Skrevet 14. august 2015 hehe, jeg har sett han live, satt to meter i fra han under en debatt, og han er kledelig arrogant, fremsto intelligent og dyktig, samt litt kul og småironisk, uten å være ekkel eller sarkastisk på noe vis, så jeg kan forstå du kan finne han attraktiv. Høy og mørk:) Ikke min type mann, i utseende, jeg har sansen for blonde menn, og men som er skallede haha, men vi har alle forskjellige og ulike preferanser. Uff da. Jeg som håpet du likte oss høye mørke
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #15 Skrevet 14. august 2015 Som sagt. SD sprang ut fra nazistisk tenkning. I dag er de et stuerent parti. Les programmet du. Du tror vel ikke at jeg tror på dine vurderinger. Jeg har ikke vurdert noe som helst så du har ingen vurderingen å "ikke tro på". Derimot har jeg poengtert at Jimmie Åkesson sier i videoen at partiet ikke har byttet politikk fra den tiden du nevner som "nazistisk tenkning". Hvorfor skal jeg lese programmet når jeg kan høre dette rett fra Jimmie Åkesson selv? Eller mener du at partiprogrammet deres sier noe helt annet enn deres daværende partileder sitter og sier i et intervju? Anonymous poster hash: 1fec1...a3e
Sannerlig Skrevet 14. august 2015 #16 Skrevet 14. august 2015 Uff da. Jeg som håpet du likte oss høye mørke høhø, jeg mener nå meget bestemt at DU var blant mine kriterier her da;) 1
Gothminister Skrevet 14. august 2015 #17 Skrevet 14. august 2015 Jeg har ikke vurdert noe som helst så du har ingen vurderingen å "ikke tro på". Derimot har jeg poengtert at Jimmie Åkesson sier i videoen at partiet ikke har byttet politikk fra den tiden du nevner som "nazistisk tenkning". Anonymous poster hash: 1fec1...a3e Videoen er fra 95.
Gothminister Skrevet 14. august 2015 #18 Skrevet 14. august 2015 høhø, jeg mener nå meget bestemt at DU var blant mine kriterier her da;) Jeg barber meg på hode da og andre steder. Men er mørk. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #19 Skrevet 14. august 2015 Videoen er fra 95. Klippene i videoen er fra 95, ja. Ikke intervjuet. Hvordan kan du uttale deg om en video du ikke har sett en gang? Og så sitter du på din høye hest og sier, "hø hø, dere kan ikke uttale dere om hvorvidt han er en rasist eller ikke, dere har jo ikke spurt han om han tror på rase-teorier eller ei, hø hø". Du falt nettopp av den. Du uttaler deg om ting du ikke har kunnskap om, ting du ikke har undersøkt selv. Anonymous poster hash: 1fec1...a3e
Gothminister Skrevet 14. august 2015 #20 Skrevet 14. august 2015 Klippene i videoen er fra 95, ja. Ikke intervjuet. Hvordan kan du uttale deg om en video du ikke har sett en gang? Og Se en gang til og lytt til hva han sier. Det handler om og forstå politikk. Samt. Intervjuet er på ingen måte nytt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå